7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Çağrı merkezi istatistiklerini takip etmek, üretkenliğinizi, karlılığınızı ve müşteri memnuniyetinizi artırmanın anahtarıdır. Bu yazıda, çağrı merkezlerinin 2020’de nasıl değiştikleri hakkında sizi tatmin edecek birçok müşteri hizmetleri istatistiği vereceğiz.
Çağrı merkezi yönetiminizin sorunsuz çalışmasını sağlamak için izlemeniz gereken belli başlı istatistikleri önemsemelisiniz. Her istatistiğin hizmet deneyiminizi nasıl etkileyebileceğini yapılan araştırmalar ve anketler üzerinden ele alarak, istatistiklerin neden değerlendirilmesi gerektiğini anlatmaya çalışacağız.
Müşteri hizmetleri istatistikleri, işletmelerin modern ihtiyaçlara nasıl uyum sağladığını gösteren önemli verilerden oluşmaktadır. Ayrıca bu veriler, çağrı merkezlerinin geleceği konusunda size birçok fikir verirler.
Müşterilerinizin ne istediğini bilmek, ihtiyaçlarını anında karşılamanıza yardımcı olur. Müşterilerinizin olumlu bir deneyim yaşamalarını istiyorsanız, ihtiyaçlarını ve kaygılarını doğrudan ele almalısınız.
Microsoft tarafından yapılan Küresel Müşteri Hizmetleri Durumu raporundan birkaç çağrı merkezi istatistiği;
Modern çağrı merkezleri artık 20 yıl önceki gibi değiller. Modern müşteriler artık telefonla konuşmak yerine sosyal medya, canlı sohbet ve WhatsApp gibi çok kanallı müşteri kanallarından müşteri hizmetleri temsilcileriyle etkileşim kurmayı tercih ediyorlar.
Deloitte düzenli olarak birkaç yılda bir küresel çağrı merkezleri araştırması yürütüyor. İşte son rapordan derlediğimiz birkaç önemli istatistik;
İstatistikleri Neden Takip Etmelisiniz?
Çağrı merkezi istatistiklerini izlemek, sektördeki değişen trendlere ayak uydurmanın en iyi yoludur. Müşterilerinizin ne istediğini belirleyebilir ve hizmetlerinizi buna göre düzenleyebilirsiniz. Böylece değişen müşteri ihtiyaçlarına ayak uydurmanız ve olumlu müşteri hizmeti deneyimi sürdürmeniz kolaylaşır.
Çağrı merkezi istatistikleri, gelecekten neler bekleyebileceğinize dair bir öngörüye sahip olmanızı sağlar. Bu öngörü sayesinde değişen eğilimleri belirleyebilecek ve bunlara ayak uydurmak için iş süreçlerinizi geleceğe yönelik olarak hazırlayabileceksiniz.
“Çağrı Merkezleri ve Satış Ekipleri Evde; Peki Performans Ölçümü?” Webinarımız sona erdi. CC Academia Genel Müdürü Elvin Coşkun ile birlikte gerçekleştirdiğimiz Webinarda “Kalite yönetimi nasıl olmalı?”, “Saha Satış Ekiplerinin Dikkat Etmesi Gerekenler” ve “Performansı Artırmak için Yapılacaklar” öne çıkan konu başlıkları arasındaydı.
AloTech, 5 Haziran’da Haliç Kongre Merkezi’nde yapılan 3. Call Center Zirvesi’nde gövde gösterisi yaptı.
Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız? Kullandığımız tüm programların ve platformların altında farklı yazılımlar bulunur. Ancak birçok durumda bu altta yatan yazılımların ne olduğunu bilmemiz mümkün olmaz. Genellikle günlük hayatta kullandığımız yazılımların çoğu open API olarak adlandırılan bir yapıdan güç alarak çalışır. open API’ler, birden fazla yazılım programını entegre etme kolaylığı sunduğu için sıklıkla tercih edilir. Bu […]