7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Webinar: Evde Çağrı Merkezi Olur Mu?

Hüseyin Özkale
4 Mayıs 2020
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech ve Türkiye’nin önde gelen Salesforce Partner’lerinden Inspark, Paraşüt çağrı merkezi operasyonlarının evden çalışmaya geçiş sürecini anlatan bir Webinar düzenledi.

Webinarda Paraşüt Satış Direktörü Deniz ToramanAloTech CTO’su İdris Avcı ve Inspark CEO’su Serdar Susuz eve geçis sürecindeki deneyimlerini bizlerle paylaştı.

Inspark ile ortaklaşa gerçekleştirdiğimiz Webinarda “Evden çalışma sürecinde çağrı merkezleri”, “Paraşüt’ün eve geçiş sürecindeki deneyimleri” ve “Sürecin bittikten sonra ekipler üzerindeki potansiyel etkileri” işlenen konu başlıkları arasındaydı.

Çağrı merkezinizi eve taşımak ve bulut çağrı merkezi ile ilgili diğer tüm detaylar için formu doldurun!

Önemli Dakikalar

·      17:24 – Eve geçiş sürecini Paraşüt nasıl yönetti?

·      28:45 – Uzaktan çalışırken ekip performansı nasıl etkilendi?

·      29:35 – Altyapı ile ilgili nasıl sorunlar ve çözümler ortaya çıktı?

·      38:26 – Süreç ile beraber neler değişti?

·      38:34 – Sürecin psikolojik etkisi nasıl oldu?

Kaçıranlar ya da yeniden izlemek isteyenler için link aşağıda!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

29 Nisan 2020
AloTech Ekibi Evde!

İçinde bulunduğumuz bugünlerde koşullar her an hızla değişiyor. Çoğumuz artık evden çalışıyoruz ve sosyal mesafe kuralları insanlar arasında sanal bir yakınlık oluşturuyor. AloTech ailesi olarak bizler de evden çalışmaya devam ederken ekibimizin bu süreçte uzaktan çalışma deneyimlerini sizlerle paylaşmak istedik.

9 Nisan 2019
Cenk Soyak ve İdris Avcı girişimcilik hikayesini anlattı

AloTech CEO’su Cenk Soyak ve CTO’su İdris Avcı, girişimcilik hikayesini Arman & Koray YollardaTV kanalına anlattı.

21 Aralık 2020
Black Friday’de Çağrı Merkezlerinde Neler Oldu?

Bu sene Kasım ayı Black Friday indirimleriyle kampanya ayına dönüştü. Tüketiciler internetten alışverişi önceliklendirse de siparişleriyle ilgili detaylar için çağrı merkezi dahil birçok iletişim kanalına başvurdu.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat