7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Etkin Çağrı Merkezi Yönetiminde Teknolojinin Yarattığı Fark

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Yeni müşteri kazanmak kadar müşteriyi elde tutmanın da öneminin arttığı günümüzde, şirketler etkin müşteri ilişkileri yönetimi ile fark yaratmakta. Şirketlerin müşteriye dokunduğu kontak noktalarının başında Çağrı Merkezleri geliyor.

Çağrı Merkezi dinamik yapısı gereği, etkin yönetim ve takip gerektirmekte. Yönetimde başarılı ve tecrübeli yöneticilerin görev alması önemli olduğu kadar, kullanılan araçların etkin ve anlık yönetime imkan sağlaması da yönetimi bir adım öne çıkarabilecek etkenlerden.

Ekiplerin yönetiminde en önemli unsurlar çağrı merkezi operasyonunu anlık monitor edebilmek ve hızlı aksiyon alabilmektir. Yöneticilerin kendi bakış açılarından operasyonu gözlemleyebilecekleri ve güncel değerleri yorumlayabilecekleri özel tasarım rapor ve dashboardlar kullanmaları yönetimde fayda sağlar.

Çağrı merkezinde kullanılan teknolojinin, gelişen durumlara karşı hızlı aksiyonlar alınabilmesine imkan sağlayacak yapıda olması önem teşkil etmektedir. Sistem oluşabilecek acil durumlarda, çağrıların farklı bir kanala yönlendirilebilmesi veya IVR’da hızlı revizyonlar yapılabilmesine imkan sağlamalıdır. Anlık ve kritik değişikliklerin hızlıca yapılabilmesi için sistemin teknik yönetimi de çağrı merkezi sistemi servis sağlayıcı firmadan bağımsız olabilmeli, Çağrı Merkezinde yetkilendirilmiş kullanıcılar tarafından da bu işlemler kolayca gerçekleştirilebilmelidir. Yaşanan duruma karşın, hızlı alınan aksiyonlar sayesinde müşterinin Çağrı Merkezine ulaşamaması gibi olumsuz durumların önüne geçilip, memnuniyetsizliği engellenebilir.

Proje Koordinatörü

AloTech

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Nisan 2019
AloTech Geleceğin Teknolojilerini Günümüze Taşıdı

İTÜ IEE Öğrenci Kolu ile AloTech’in birlikte yürüttüğü etkinlikte sektörün öncü firmaları Çağrı Merkezinde Yapay Zeka Teknolojileri Etkinliği için İTÜ – Ayazağa Kampüsü’nde bir araya geldi. 12 farklı firmadan konuşmacının 350’ye yakın davetlinin katıldığı etkinliğin fuaye alanında Jabra, Verimor, Inspark, Cloudyflex, Kuponsa, Mod Tasarım, Vodatech, Formalis, CMC, Iyzico, Webhelp, Bircom, Pratik Depo ve Magintech firmaları standları ile yer aldılar.

13 Mart 2020
Çağrı Merkezi Çalışanlarının Evden Çalışmasının 7 Önemli Avantajı

Home office, freelance ya da başka bir deyişle evden çalışma teknolojinin gelişmesiyle pek çok firmanın gündemine girdi. Çağrı merkezleri de değişen ihtiyaçlara ayak uydurabilmek için evden çalışan çağrı merkezi çalışanları ile işgücünü optimize etmektedir. Peki çağrı merkezi çalışanlarının evden çalışması şirketler için neden bu kadar avantajlı?

4 Mayıs 2020
Webinar: Evde Çağrı Merkezi Olur Mu?

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech ve Türkiye’nin önde gelen Salesforce Partner’lerinden Inspark, Paraşüt çağrı merkezi operasyonlarının evden çalışmaya geçiş sürecini anlatan bir Webinar düzenledi.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat