7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Etkin Çağrı Merkezi Yönetiminde Teknolojinin Yarattığı Fark

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Yeni müşteri kazanmak kadar müşteriyi elde tutmanın da öneminin arttığı günümüzde, şirketler etkin müşteri ilişkileri yönetimi ile fark yaratmakta. Şirketlerin müşteriye dokunduğu kontak noktalarının başında Çağrı Merkezleri geliyor.

Çağrı Merkezi dinamik yapısı gereği, etkin yönetim ve takip gerektirmekte. Yönetimde başarılı ve tecrübeli yöneticilerin görev alması önemli olduğu kadar, kullanılan araçların etkin ve anlık yönetime imkan sağlaması da yönetimi bir adım öne çıkarabilecek etkenlerden.

Ekiplerin yönetiminde en önemli unsurlar çağrı merkezi operasyonunu anlık monitor edebilmek ve hızlı aksiyon alabilmektir. Yöneticilerin kendi bakış açılarından operasyonu gözlemleyebilecekleri ve güncel değerleri yorumlayabilecekleri özel tasarım rapor ve dashboardlar kullanmaları yönetimde fayda sağlar.

Çağrı merkezinde kullanılan teknolojinin, gelişen durumlara karşı hızlı aksiyonlar alınabilmesine imkan sağlayacak yapıda olması önem teşkil etmektedir. Sistem oluşabilecek acil durumlarda, çağrıların farklı bir kanala yönlendirilebilmesi veya IVR’da hızlı revizyonlar yapılabilmesine imkan sağlamalıdır. Anlık ve kritik değişikliklerin hızlıca yapılabilmesi için sistemin teknik yönetimi de çağrı merkezi sistemi servis sağlayıcı firmadan bağımsız olabilmeli, Çağrı Merkezinde yetkilendirilmiş kullanıcılar tarafından da bu işlemler kolayca gerçekleştirilebilmelidir. Yaşanan duruma karşın, hızlı alınan aksiyonlar sayesinde müşterinin Çağrı Merkezine ulaşamaması gibi olumsuz durumların önüne geçilip, memnuniyetsizliği engellenebilir.

Proje Koordinatörü

AloTech

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

31 Mart 2021
Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız?

Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız? Kullandığımız tüm programların ve platformların altında farklı yazılımlar bulunur. Ancak birçok durumda bu altta yatan yazılımların ne olduğunu bilmemiz mümkün olmaz. Genellikle günlük hayatta kullandığımız yazılımların çoğu open API olarak adlandırılan bir yapıdan güç alarak çalışır. open API’ler, birden fazla yazılım programını entegre etme kolaylığı sunduğu için sıklıkla tercih edilir. Bu […]

1 Nisan 2019
1 Milyon Üye İçin Son Teknoloji

Aziz Yıldırım’ın büyük önem verdiği “Hedef 1 Milyon Üye” projesi için Fenerbahçe, teknolojinin tüm nimetlerinden faydalanıyor.

5 Nisan 2019
Müşterisini düşünen her şirketin yolu API’den geçiyor

Teknoloji her an güncelleniyor ve gelişiyorken, bu gelişime aynı ölçüde karşılık veremeyen şirketler piyasa ve hafızamızdan bir bir siliniyor. Bunun yanında fayda sağlayan her teknoloji ürününü uygulamaya koyan, dışarıya ve gelişime açık şirketler ise dünyaya adını her geçen gün daha fazla duyuruyor.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat