7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Cloud Teknolojisi ve Şirketinize Kazandırdıkları

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Günümüz şartlarında, hemen her alanda teknolojinin getirdiği avantajlardan yararlanmak gerekiyor. Öncelikli olarak; teknolojinin şirketlere sunduğu maliyet avantajları ve verimli iş gücünü arttıran yenilikçi çözümler her geçen gün değerini gözler önüne seriyor. Cloud üzerinden sağlanan çözümler de bunun en belirgin örnekleri arasında gösteriliyor.

Geleneksel çözümlerde sürekli olarak karşımıza çıkan donanım, bakım, lisans ve enerji kalemlerini Cloud teknolojisinde bir kenara bırakıp maliyetleri minimuma çekiyoruz. Bir de bunlara yüksek servis seviyesi, erişilebilirlik ve performans eklendiğinde ortaya çıkan sonuç çok daha parlak görünüyor.

Gelişime açık, vizyon sahibi ve yenilikçi bir çok şirket Cloud teknolojisinde ön sıralarda yerini alıyor. Ürünlerin gelişim sürecinde aktif rol alarak, düşüncelerini aktarıyor ve hayalindeki projeyi gerçeğe dönüştürme fırsatına sahip oluyor.

Tüm Dünya’da ses getiren bu teknoloji artık her sektörde adından söz ettiriyor ve kullanıcılarına yüksek fayda sağlıyor. Çağrı Merkezi ve Santral çözümlerindeki statik ve geleneksel yapı da yerini gün geçtikte Cloud’a bırakmak durumunda kalıyor.

Sektöründe lider ve öncü bir çok kurum Çağrı Merkezi ve Santral projelerinde Cloud’u kullanarak sistemin artılarından faydalanmayı sürdürüyor. Sahip oldukları vizyon, beraberinde güven, zaman ve maliyet avantajı olarak geri dönüyor. Sabit bir fatura ile ilerleyerek atıl durumdaki kaynak için ücret ödemek yerine ”kullandığın kadar öde” methoduyla tüm sistemi kendisi yönetebiliyor.

Sağladığı avantajlar tabii ki bunlarla sınırlı kalmıyor Cloud teknolojisinin..

Daha fazlasına sahip olmak için denemek ve görmekte fayda var. En yakın zamanda, bir de kendi şirketiniz için deneyimleyin.. Doğru bir karar olacaktır..

 

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Eylül 2020
Otomatik Çağrı Dağıtımı Nedir?

Otomatik Çağrı Dağıtımı (ACD), çağrıları yanıtlayan ve bunları dağıtım kurallarına göre çağrı merkezindeki belirli departmanlara veya temsilcilere yönlendiren bir çağrı merkezi teknolojisidir.

5 Nisan 2019
Buluttan Çağrı Var!

Bulut teknolojilerin Türkiye’deki öncüleri arasında olma yolunda ilerleyen, müşterilerine çağrı merkezi hizmeti sunmak isteyen işletmelere, tüm çağrı merkezi işlev ve sürecini kolaylaştırmayı, hızlandırmayı ve tüm bunları son teknoloji ile sunmayı hedefleyen AloTech, Google Dome İstanbul’da 2. Bulut Çağrı Teknolojileri Etkinliği’ni gerçekleştirdi.

3 Nisan 2019
6563 Sayılı İzinsiz SMS / e-posta Kanunun Getirdikleri

1 Mayıs 2015 tarihi itibari ile 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkındaki Kanun devreye alındı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat