7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Cloud Teknolojisi ve Şirketinize Kazandırdıkları

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Günümüz şartlarında, hemen her alanda teknolojinin getirdiği avantajlardan yararlanmak gerekiyor. Öncelikli olarak; teknolojinin şirketlere sunduğu maliyet avantajları ve verimli iş gücünü arttıran yenilikçi çözümler her geçen gün değerini gözler önüne seriyor. Cloud üzerinden sağlanan çözümler de bunun en belirgin örnekleri arasında gösteriliyor.

Geleneksel çözümlerde sürekli olarak karşımıza çıkan donanım, bakım, lisans ve enerji kalemlerini Cloud teknolojisinde bir kenara bırakıp maliyetleri minimuma çekiyoruz. Bir de bunlara yüksek servis seviyesi, erişilebilirlik ve performans eklendiğinde ortaya çıkan sonuç çok daha parlak görünüyor.

Gelişime açık, vizyon sahibi ve yenilikçi bir çok şirket Cloud teknolojisinde ön sıralarda yerini alıyor. Ürünlerin gelişim sürecinde aktif rol alarak, düşüncelerini aktarıyor ve hayalindeki projeyi gerçeğe dönüştürme fırsatına sahip oluyor.

Tüm Dünya’da ses getiren bu teknoloji artık her sektörde adından söz ettiriyor ve kullanıcılarına yüksek fayda sağlıyor. Çağrı Merkezi ve Santral çözümlerindeki statik ve geleneksel yapı da yerini gün geçtikte Cloud’a bırakmak durumunda kalıyor.

Sektöründe lider ve öncü bir çok kurum Çağrı Merkezi ve Santral projelerinde Cloud’u kullanarak sistemin artılarından faydalanmayı sürdürüyor. Sahip oldukları vizyon, beraberinde güven, zaman ve maliyet avantajı olarak geri dönüyor. Sabit bir fatura ile ilerleyerek atıl durumdaki kaynak için ücret ödemek yerine ”kullandığın kadar öde” methoduyla tüm sistemi kendisi yönetebiliyor.

Sağladığı avantajlar tabii ki bunlarla sınırlı kalmıyor Cloud teknolojisinin..

Daha fazlasına sahip olmak için denemek ve görmekte fayda var. En yakın zamanda, bir de kendi şirketiniz için deneyimleyin.. Doğru bir karar olacaktır..

 

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

12 Haziran 2020
AloTech, COVID-19 öncesi ve sonrasında toplam 80 milyon ses ve chat trafiği verisini inceledi!

Pandemi döneminde çağrı merkezi çalışanları büyük bir özveri ile çalışarak müşterilere kesintisiz hizmet vermeye ve ihtiyaçları karşılamaya devam ediyor. Çağrı Merkezi Derneği’nin 2019 Türkiye çağrı merkezi pazar verilerine göre 115 binden fazla kişiye istihdam sağlayan ve pazar büyüklüğü 7.5 milyar TL’ye ulaşan çağrı merkezi sektörü büyümeye devam ediyor.

10 Haziran 2020
Müşteri Deneyiminizi Nasıl Geliştirebilirsiniz?

Yıllar içinde müşterilerin ihtiyaçları ile beraber beklentileri de değişti. Dijitalleşmeyle birlikte çağrı merkezleri, yalnızca gelen çağrıları cevaplayan ve önceden belirlenmiş bilgilere göre müşterileri yönlendiren bir sistemin ötesine geçmeye başlıyorlar. Peki çağrı merkeziniz bu değişime ayak uydurabiliyor mu?

30 Eylül 2021
Buluta Karşı Fiziksel Çağrı Merkezleri – Temel Farklar, Faydalar ve Daha Fazlası

Buluta Karşı Fiziksel Çağrı Merkezleri – Temel Farklar, Faydalar ve Daha Fazlası Bulut Çağrı Merkezi Nedir? İşletme sunucusuyla bulut üzerinde barındırılan bulut çağrı merkezi, tüm müşteri iletişimini ele alan bir merkezdir. Merkez bulutta olduğu için tüm gelen ve giden çağrılar ve sosyal medya erişimleri dahil olmak üzere tüm müşteri etkileşimlerini her yerden erişilebilir şekilde gerçekleştirmeye […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat