7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech Google Cloud Day Sahnesinde !

Hüseyin Özkale
27 Eylül 2019
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Tüm dünyada düzenlenen Google Cloud etkinliğinin Türkiye ayağı bu yıl 3 Ekim’de Hotel Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşecek.

“Yeni sorunlar, yeni çözümler gerektirir” sloganıyla gerçekleşecek olan etkinlikte önemli katılımcılar yer alacak. Katılımcılar arasında cloud altyapısını kullanan şirket yöneticileri ve Google ülke müdürü Önder Çölen, ürün müdürü Evren Eryürek ve Google mühendisleri olacak. AloTech CTO’su İdris Avcı da Google Cloud etkinliğinde konuşmacı olacak. Etkinlikte AloTech’in başarı hikayesinin yanında sunucusuz servisler, uygulama geliştirme, veri, büyük veri, ML servisler ve mimarileri üzerine konuşacak. AloTech markasının Google Cloud altyapısını nasıl kullanıldığını, markanın cloud teknolojisine nasıl entegre edildiğini ve AloTech teknolojisinin diğer şirketlerde nasıl kullanıldığı noktalarına değinecek. Etkinliğin diğer başlıkları ise Big Query’nin modern kurumsal veri ambarı oluşturmak için sunduğu özelliklerden, Cloud Pud/sub, cloud Dataflow ve diğer entegre GCP ürünleri nasıl basitleştirdiği üzerine olacak.

Teknolojiye ve hayata yön veren bu oluşum, şimdinin ve şüphesiz geleceğin en büyük ihtiyacı. Veri depolamak, saklamak ve en önemlisi bu verileri güvenli bir şekilde saklamak büyük önem arz ediyor. Bunun yanında sadece veri depolamak değil, verilerin aktarılması ve analizi gibi altyapı hizmetleri sunuyor. Bu altyapı hizmetlerini sunarken, en önemlisi karmaşadan, sunuculardan uzak, basit bir hizmet vadediyor. Şirket entegrasyonları bu sayede daha kolay ve hızlı işleme alınıyor.

GCP altyapısını kullanan şirketler bu konuda önemli referanslar oluşturuyor. Yurt dışına baktığımızda şirketler bu teknolojileri kullanmaya başladıklarını duyurdu. Türkiye’de de bu teknolojiyi kullanan, bu alana yatırım yapan şirket sayısı hayli fazla. Ülkemizde de sektöründe öncü firmalar Google Cloud altyapısını halihazırda kullanıyor. Etkinliğin en önemli etki yaratacağı bir diğer alan ise şüphesiz bu teknolojiyi kullanan şirketlerin birbirini tanıması ve iş ortaklığı oluşturması olacak.

Oldukça kapsamlı gerçekleşecek olan etkinlikte katılımcıları yoğun ve eğitici bir gün bekliyor. Kayıtlar ise Google’ın mikro sitesi üzerinden yapılacak. Kayıt için Tıklayın. https://inthecloud.withgoogle.com/cloud-day-ist-tr-19/register.html

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
Çağrı Tahminleme Sistemlerinin Yönetim Stratejilerine Katkısı

Günümüzde çağrı merkezi yöneticileri birden fazla operasyonel karar verme görevi ile karşı karşıya kalmaktadır. Bunların en yaygın olanlarından biri de hizmet maliyetlerini minimum seviyede tutarken, görüşmelerde müşterilerin ihtiyaçlarını karşılamaya çalışmak ve memnuniyetini sağlamak için haftalık iş gücü sınırını belirlemektir. Haftalık program üretmek için ilk adım da tahmini çağrı sayısı ve ortalama hizmet süresini içeren bir sistem yükünü ileri süreçte öngörmektir.

12 Haziran 2020
AloTech, COVID-19 öncesi ve sonrasında toplam 80 milyon ses ve chat trafiği verisini inceledi!

Pandemi döneminde çağrı merkezi çalışanları büyük bir özveri ile çalışarak müşterilere kesintisiz hizmet vermeye ve ihtiyaçları karşılamaya devam ediyor. Çağrı Merkezi Derneği’nin 2019 Türkiye çağrı merkezi pazar verilerine göre 115 binden fazla kişiye istihdam sağlayan ve pazar büyüklüğü 7.5 milyar TL’ye ulaşan çağrı merkezi sektörü büyümeye devam ediyor.

çağrı merkezi trendleri
12 Ocak 2022
2022 Yılının Öne Çıkan Çağrı Merkezi Trendleri

Mükemmel Müşteri Deneyimi İçin Yeni Nesil Çağrı Merkezleri Teknolojinin birçok farklı alanda yaygınlaşmasıyla değişen hayatımız pandemi ile birlikte farklı bir boyuta taşındı.  E tabii, çağrı merkezlerinin bu değişimden muaf olmasını beklemek de garip olurdu.  Nitekim 2021 yılı çağrı merkezi operasyonları bazında farklı yaklaşımları gözlemlediğimiz ve gelişmeleri heyecanla takip ettiğimiz bir yıl oldu.  Peki 2022 yılında […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat