7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

4 Adımda Evden Daha Verimli Çalışın

Hüseyin Özkale
16 Mart 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Evden çalışma, iş dünyasının son zamanlardaki zorunlu ihtiyaçlarından birisi haline geldi. Kurumsal şirketlerden girişimlere kadar pek çok şirket çalışanlarının büyük bir kısmını veya tamamını evden çalışmaya teşvik ediyor. Uzaktan çalışırken dikkat edilmesi gereken 4 önemli noktayı sizler için hazırladık.

1. Çalışma Ortamınızı Düzenleyin

Belki hepimiz çok donanımlı bir masaya sahip değiliz ama mevcut masanızı en etkili şekilde kullanmak o kadar zor değil. Bilgisayarınızı göz hizanıza getirin ve masanızda harici bir klavye ve mouse bulundurun. Bu sayede bel ve boyun ağrılarının önüne geçerek ergonomiyi sağlayabilir ve sağlıklı bir çalışma alanı oluşturabilirsiniz.

2. Öğle Yemeğinizi Aksatmayın

Şimdi hemen o bilgisayarı yavaşça olduğu yere bırakın. Vücudunuza gün boyu ihtiyacı olan şeyi yani yemeği verin ve onu ödüllendirin. Öğle yemeklerinizi günlük rutininize uyarak yemeye özen gösterin. Gün içinde göstereceğiniz fiziksel ve zihinsel performansın devamı için öğle yemeğinin gücüne inanın!

3. Dikkat Dağıtan Unsurları Kaldırın

Özellikle mutfak gibi dikkat dağıtıcıların çok fazla olduğu ortamlarda çalışmamaya özen gösterin. Yalnızca ihtiyacınız olan eşyaların olduğu bir masa ve rahat bir sandalyenin olduğu bir oda en verimlisi.

4. Çalışma Disiplini Oluşturun

Evden çalışanların ofis çalışanlarına göre daha fazla disipline ihtiyaçları vardır. Tahmin edebileceğiniz gibi evden çalışırken verimliliği arttırmak için daha fazla odaklanmalısınız. Bu yüzden sorumluluklarınızı açıkça belirleyin ve kendinizi bir işi başarmaya zorlayın!

Bonus: Pomodoro Tekniğini Uygulayın

Pomodoro tekniğini duymuş muydunuz? 1980’lerde Francesco Cirill tarafından geliştirilen Pomodoro tekniği, temelde görevleri küçük işlere bölmek ve belirli çalışma periyotları içerisinde mümkün olduğunca fazla işi tamamlamak demektir. 20 ile 30 dakika arasında belirlenen her bir çalışma periyodunun ardından 5 ya da 10 dakikalık dinlenme molaları ile verimliliğinizi arttırabilirsiniz.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

21 Ekim 2021
En Yaygın Müşteri Hizmetleri Hataları ve Bu Hatalardan Kaçınma Yöntemleri

En Yaygın Müşteri Hizmetleri Hataları ve Bu Hatalardan Kaçınma Yöntemleri Müşteri hizmetleri alanında yapılan hatalar çok tehlikeli olabilmektedir. Müşteri hizmetleri, başarılı bir işletmenin olmazsa olmazıdır. Olumsuz bir müşteri deneyimi, işletmelerin başarısını ciddi ölçüde etkileyebilir. Forrester tarafından sunulan bir rapora göre yetersiz ve zayıf müşteri deneyimi, müşterilerin satın alma deneyimini yarıda bırakmalarına neden oluyor. Yapılan tahminlere […]

5 Nisan 2019
Şirketlerin buluta geçişe bakış açısı nasıl?

Çağrı merkezleri geleneksel yapılarda hazırlandığı zaman şirketler için öncelikli olarak ciddi bir bütçe kullanımı gerektiriyor. Bina tercihi, ofis kurulumu, network kurulumu ve pek çok konuda önemli yatırım ve harcamalara sebep oluyor. Bir diğer konu ise zaman. Geleneksel çağrı merkezi oluşumları fiziksel kurulum ve hazırlıklardan dolayı ciddi anlamda zaman kaybına neden olabiliyor.

12 Ekim 2020
Bir Çağrı Merkezinde Kabul Edilebilir Kapanan Çağrı Oranı (Abandon Rate) Nedir?

Çağrı merkezi operatörleri için temel performans göstergelerinden birisi de kapanan çağrı oranıdır. Kapanan bir aramanın tanımını, arayan tarafından çağrı merkezine başlatılan ancak herhangi bir konuşma gerçekleşmeden aniden sona eren çağrı olarak yapabiliriz.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat