7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech Ekibi İTÜ Kariyer Zirvesi’nde!

Hüseyin Özkale
3 Mart 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Türkiye’nin en büyük üniversite kariyer etkinliklerinden biri olan ve bu yıl 6.sı düzenlenen İTÜ Kariyer Zirvesi’nde AloTech ekibi olarak genç yeteneklerle bir araya geldik.

AloTech CEO’su Cenk Soyak’ın konuşma yaptığı etkinlikte Soyak, AloTech’in başarı hikayesinden, Türkiye’de ve dünyada bulut teknolojisinden ve çağrı merkezi sektöründeki yeniliklerden bahsetti.

Büyük bir katılımla gerçekleşen etkinlikte İTÜ öğrencilerine bulut teknolojisi hakkında bilgi vererek öğrencilerle kariyer planları hakkında sohbet ettik. Kariyer basamaklarını hızla çıkmak isteyen genç yeteneklerin staj başvurularını topladıktan sonra etkinlik boyunca gerçekleştirdiğimiz çekilişimize katılanlara hediyelerini teslim ederek etkinliği sonlandırdık.

AloTech CEO’su Cenk Soyak’ın konuşma yaptığı etkinlikte Soyak, AloTech’in başarı hikayesinden, Türkiye’de ve dünyada bulut teknolojisinden ve çağrı merkezi sektöründeki yeniliklerden bahsetti. 400’ün üzerinde müşteri 17.000’nin üzerinde de kullanıcıya sahip olan AloTech’in yurt içinde ve yurt dışında kazandığı ödülleri konu alan Cenk Soyak, AloTech bulutunun teknolojik avantajları hakkında bilgi verdi:

“Herhangi bir sunucu, veritabanı, işletim sistemi ve tüm bunların getirdiği maliyetler olmadan müşterilere esnek bir çözüm sağlıyoruz.”

Cenk Soyak, kariyer basamaklarını çıkan öğrencilere Start-up kültüründeki fırsatları açıklarken Türkiye’den yola çıkıp dünyaya açılma konusunda önemli bir mesafe kat eden AloTech’in markalaşma serüvenindeki kilometre taşlarını anlattı.

Şirket içinde “aile” olabilmenin önemini vurgulayan Cenk Soyak, konuşmasını şu sözlerle tamamladı:

“Sıkı çalışmanın, sorumluluk almanın, yaratıcı düşünmenin ve bir işi yoktan var etmenin sonucunda takım olarak sahip olduğunuz başarı en değerlisidir.”

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
AloTech-Tuşla İş Birliği

AloTech ile Tuşla, firmalara ulaşmak isteyen müşterilerin çağrı merkezlerinde beklemelerine son verecek önemli bir işbirliğine imza attı. İOS ve Android uygulama mağazalarından ücretsiz olarak indirilebilen firma rehberi Tuşla uygulaması ile kullanıcılar, bu şirketlerin müşteri hizmetlerine ve çağrı merkezlerine hızlıca ulaşabiliyorlar.

3 Nisan 2019
6563 Sayılı İzinsiz SMS / e-posta Kanunun Getirdikleri

1 Mayıs 2015 tarihi itibari ile 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkındaki Kanun devreye alındı.

1 Haziran 2020
Çağrı Merkezlerinde Yeni Normal’e Geçiş

Televizyon programları, basın ve sosyal medya “yeni normal” söylemi altında yeni bir yaşam tarzından bahsediyor. COVID-19 nedeniyle hayatımıza giren bu söylemle bazı insanların iş hayatı değişecek gibi. Peki neler değişecek?

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat