7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Çağrı merkezi çalışanlarınızın motivasyonunu nasıl artırabilirsiniz? Birçoğumuzun bildiği gibi çağrı merkezi çalışanları yoğun ve stres dolu bir tempoya ayak uydurmak zorunda. Gergin müşteriler, performans kaygıları, sıkı çağrı merkezi prosedürleri… Tüm bu sebepler, çalışanlarınızın ve dolayısıyla çağrı merkezinizin verimliliğini ciddi anlamda etkilemektedir. İşte çağrı merkezi personelinizin motivasyonunu artıracak 5 öneri.
Uzun vadede takımınızın motivasyonunu yükseltmek için teşvik programları oluşturun. Ödül yöntemi günümüzde pek çok büyük şirket tarafından sıkça kullanılmaktadır. Ekibinizi sinema biletleri, hediye çekleri veya tatil biletleri gibi teşviklerle ödüllendirmek iyi bir motivasyondur yoludur.
Çalışanlarınızın geleceğe iyimser bakabilmesi için kariyer olanakları yaratın. Terfiler ve pozisyon değişiklikleri ile personellerinizin, kariyerlerini bir adım öteye taşımaları için gerekli teşvikleri sağlayın.
Sektöre yeni giren ve mevcut çalışanlar için düzenli eğitim ve koçluk çalışmaları ile ekibinizin motive olmasına yardımcı olun. Bilgilendirici bir eğitim programı sürdürmek, çalışanlarınızın gelişimine yatırım yaptığınızı bilmelerini sağlar ve ekibinizin iş üzerinde daha etkili olmasına ve işe kolayca adapte olmasına yardımcı olur. Bu eğitimler, agentlarınızın performansı artıracak ve onları kendilerine değer veren bir şirket için ellerinden gelenin en iyisini yapmaya motive edecektir.
Belirsiz veya ulaşılamaz hedefler, çalışanlarınızın motivasyonunu düşüren faktörlerden biridir. Şeffaf, ulaşılabilir ve bir amaç doğrultusunda oluşturulan hedeflerle başlayıp daha büyük ve geniş kapsamlı hedefler belirleyin. Böylece agentlarınız ilerlemelerini ve gelişimlerini takip edebilirsiniz.
Bir yönetici olarak, ofiste doğru çalışma ortamını yakalamak için gereken adımları atmak çok önemlidir. Takımınızı motive etmek için işyerinde pozitif ve iyimser bir tutum sergileyin. Ofisinizi çekici bir iş ortamı haline getirerek pozitif bir çalışma kültürü oluşturun. Agentlarınızı, çalışma alanlarında kişisel fotoğraflar, figürler ve onları rahat ettirecek diğer öğelerle donatmaya teşvik edin.
Çalışma ortamınızı daha iyi hale getirmek söz konusu olduğunda küçük şeyler büyük fark yaratabilir. Bitkiler, aydınlatma, dinlenme alanları, atıştırmalıklar vb. özellikler çalışanların motivasyonunu artırmada yardımcı olur.
Unutmayın mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler yaratır.
İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde gerçekleşen CRM – Çağrı Merkezi Entegrasyonları Etkinliğinde; AloTech müşterileri çağrı merkezlerinde yaptıkları CRM entegrasyonlarından bahsetti
Buluta Karşı Fiziksel Çağrı Merkezleri – Temel Farklar, Faydalar ve Daha Fazlası Bulut Çağrı Merkezi Nedir? İşletme sunucusuyla bulut üzerinde barındırılan bulut çağrı merkezi, tüm müşteri iletişimini ele alan bir merkezdir. Merkez bulutta olduğu için tüm gelen ve giden çağrılar ve sosyal medya erişimleri dahil olmak üzere tüm müşteri etkileşimlerini her yerden erişilebilir şekilde gerçekleştirmeye […]
İnternetin ve dijital çözümlerin gelmesiyle müşterilerin her alandaki beklentileri değişti. Özellikle de markalarla ve işletmelerle iletişim kurmak söz konusu olduğunda modern çağda müşteriler kişiselleştirilmiş bir hizmet bekliyor.