7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezi Çalışanlarının Motivasyonunu Artıracak 5 Öneri

Hüseyin Özkale
8 Haziran 2020
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Çağrı merkezi çalışanlarınızın motivasyonunu nasıl artırabilirsiniz? Birçoğumuzun bildiği gibi çağrı merkezi çalışanları yoğun ve stres dolu bir tempoya ayak uydurmak zorunda. Gergin müşteriler, performans kaygıları, sıkı çağrı merkezi prosedürleri… Tüm bu sebepler, çalışanlarınızın ve dolayısıyla çağrı merkezinizin verimliliğini ciddi anlamda etkilemektedir. İşte çağrı merkezi personelinizin motivasyonunu artıracak 5 öneri.

1. Ekibinizi Ödüllendirin

Uzun vadede takımınızın motivasyonunu yükseltmek için teşvik programları oluşturun. Ödül yöntemi günümüzde pek çok büyük şirket tarafından sıkça kullanılmaktadır. Ekibinizi sinema biletleri, hediye çekleri veya tatil biletleri gibi teşviklerle ödüllendirmek iyi bir motivasyondur yoludur.

2. Kariyer Fırsatları Oluşturun

Çalışanlarınızın geleceğe iyimser bakabilmesi için kariyer olanakları yaratın. Terfiler ve pozisyon değişiklikleri ile personellerinizin, kariyerlerini bir adım öteye taşımaları için gerekli teşvikleri sağlayın.

3. Eğitimler Düzenleyin

Sektöre yeni giren ve mevcut çalışanlar için düzenli eğitim ve koçluk çalışmaları ile ekibinizin motive olmasına yardımcı olun. Bilgilendirici bir eğitim programı sürdürmek, çalışanlarınızın gelişimine yatırım yaptığınızı bilmelerini sağlar ve ekibinizin iş üzerinde daha etkili olmasına ve işe kolayca adapte olmasına yardımcı olur. Bu eğitimler, agentlarınızın performansı artıracak ve onları kendilerine değer veren bir şirket için ellerinden gelenin en iyisini yapmaya motive edecektir.

4. Ulaşılabilir Hedefler Belirleyin

Belirsiz veya ulaşılamaz hedefler, çalışanlarınızın motivasyonunu düşüren faktörlerden biridir. Şeffaf, ulaşılabilir ve bir amaç doğrultusunda oluşturulan hedeflerle başlayıp daha büyük ve geniş kapsamlı hedefler belirleyin. Böylece agentlarınız ilerlemelerini ve gelişimlerini takip edebilirsiniz.

5. Pozitif Bir Çalışma Ortamı Sağlayın

Bir yönetici olarak, ofiste doğru çalışma ortamını yakalamak için gereken adımları atmak çok önemlidir. Takımınızı motive etmek için işyerinde pozitif ve iyimser bir tutum sergileyin. Ofisinizi çekici bir iş ortamı haline getirerek pozitif bir çalışma kültürü oluşturun. Agentlarınızı, çalışma alanlarında kişisel fotoğraflar, figürler ve onları rahat ettirecek diğer öğelerle donatmaya teşvik edin.

Çalışma ortamınızı daha iyi hale getirmek söz konusu olduğunda küçük şeyler büyük fark yaratabilir. Bitkiler, aydınlatma, dinlenme alanları, atıştırmalıklar vb. özellikler çalışanların motivasyonunu artırmada yardımcı olur.

Unutmayın mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler yaratır.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Nisan 2019
Sektörün Nabzı AloTech ile Bilgi Üniversitesi’nde Tutuldu

İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde gerçekleşen CRM – Çağrı Merkezi Entegrasyonları Etkinliğinde; AloTech müşterileri çağrı merkezlerinde yaptıkları CRM entegrasyonlarından bahsetti

30 Eylül 2021
Buluta Karşı Fiziksel Çağrı Merkezleri – Temel Farklar, Faydalar ve Daha Fazlası

Buluta Karşı Fiziksel Çağrı Merkezleri – Temel Farklar, Faydalar ve Daha Fazlası Bulut Çağrı Merkezi Nedir? İşletme sunucusuyla bulut üzerinde barındırılan bulut çağrı merkezi, tüm müşteri iletişimini ele alan bir merkezdir. Merkez bulutta olduğu için tüm gelen ve giden çağrılar ve sosyal medya erişimleri dahil olmak üzere tüm müşteri etkileşimlerini her yerden erişilebilir şekilde gerçekleştirmeye […]

29 Temmuz 2020
Çok kanallı çağrı merkezleri markalara neler kazandırır?

İnternetin ve dijital çözümlerin gelmesiyle müşterilerin her alandaki beklentileri değişti. Özellikle de markalarla ve işletmelerle iletişim kurmak söz konusu olduğunda modern çağda müşteriler kişiselleştirilmiş bir hizmet bekliyor.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat