7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Müşteri Temsilcilerinin Hayatını Kolaylaştıracak İpuçları

Hüseyin Özkale
9 Mart 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Şu anda bu yazıyı okuyorsanız hayatınızı kolaylaştırmak için büyük bir adım atmışsınız demektir. Kim bilir belki şimdiden sonra dünyanın en mutlu çağrı merkezi çalışanı olacaksınız. Çağrı merkezlerinde işlerin her zaman kolay olmasını bekleyemeyiz ama bu yazıyı okuyorsanız belki sizin için hayatı biraz da olsa kolaylaştırabiliriz.

1. Hazırlıklı Olun

İyi bir müşteri temsilcisi gelebilecek her soruya karşı hazırlıklı olmalıdır. Müşteri temsilcileri, bazen beklenmedik durumlarla karşılaşabilirler. Bu beklenmedik durumlara karşı hazırlıklı olursanız en zorlu çağrı merkezi senaryolarının bile üstesinden profesyonelce gelebilirsiniz.

2. İşinizi Eğlenceli Hale Getirin

Çağrı merkezlerinin stres dolu olduğunu biliyoruz ama işinizi eğlenceli hale getirmek sizin elinizde. Masanızı renkli postitlerle, sevdiğiniz fotoğraflarla, ilham verici notlarla süsleyin. Bununla birlikte molalarınızı akıllıca kullanmayı öğrenin. Kendinizi sandalyeye sabitlemekten vazgeçip oksijenin varlığını keşfedin.

3. Egzersiz Yapın

Egzersiz yapmalısınız derken kimse sizden pilates hareketleri yapmanızı beklemiyor. Basit kol ve boyun hareketleri ile pek çok bel ve boyun hastalığının önüne geçebilirsiniz. Bu hareketleri düzenli yapmak, kan akışını kolaylaştırır ve sırt ağrısı, bacak krampları gibi rahatsızlıkların önlenmesine yardımcı olur.

4. Müşterilerle İletişimi Güçlendirin

Müşteri ile bağları güçlü tutmak hem sizin hem de şirketiniz için çok önemlidir. Örneğin müşterilerle konuştuktan sonra anket yaparak onlarla yeniden iletişime geçebilirsiniz. Bunu yapmak sizi fiziken yorsa bile mental açıdan çok rahatlatacak. Satış sonrası operasyonlarla ilgili bu yazımızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

5. Tatile Çıkın

Kendinize vakit ayırmak, biraz olsun deşarj olmak bu kadar zor olmamalı. Hafta sonları veya günübirlik tatillerle kendinize zaman ayırmak çalışma hayatınızı oldukça kolaylaştıracak.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
Cenk Soyak ile AloTech – Startup Turkey 2016 Röportajı

Etohum tarafından, bu yıl Startup Turkey Challenge 2016’nın kazananı olan AloTech’in CEO’su ve kurucusu olan Cenk Soyak ile girişimi ve etkinliğe dair kısa bir röportaj gerçekleştirildi.

21 Ekim 2021
En Yaygın Müşteri Hizmetleri Hataları ve Bu Hatalardan Kaçınma Yöntemleri

En Yaygın Müşteri Hizmetleri Hataları ve Bu Hatalardan Kaçınma Yöntemleri Müşteri hizmetleri alanında yapılan hatalar çok tehlikeli olabilmektedir. Müşteri hizmetleri, başarılı bir işletmenin olmazsa olmazıdır. Olumsuz bir müşteri deneyimi, işletmelerin başarısını ciddi ölçüde etkileyebilir. Forrester tarafından sunulan bir rapora göre yetersiz ve zayıf müşteri deneyimi, müşterilerin satın alma deneyimini yarıda bırakmalarına neden oluyor. Yapılan tahminlere […]

27 Eylül 2019
AloTech Google Cloud Day Sahnesinde !

Tüm dünyada düzenlenen Google Cloud etkinliğinin Türkiye ayağı bu yıl 3 Ekim’de Hotel Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşecek.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat