7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Şu anda bu yazıyı okuyorsanız hayatınızı kolaylaştırmak için büyük bir adım atmışsınız demektir. Kim bilir belki şimdiden sonra dünyanın en mutlu çağrı merkezi çalışanı olacaksınız. Çağrı merkezlerinde işlerin her zaman kolay olmasını bekleyemeyiz ama bu yazıyı okuyorsanız belki sizin için hayatı biraz da olsa kolaylaştırabiliriz.
İyi bir müşteri temsilcisi gelebilecek her soruya karşı hazırlıklı olmalıdır. Müşteri temsilcileri, bazen beklenmedik durumlarla karşılaşabilirler. Bu beklenmedik durumlara karşı hazırlıklı olursanız en zorlu çağrı merkezi senaryolarının bile üstesinden profesyonelce gelebilirsiniz.
Çağrı merkezlerinin stres dolu olduğunu biliyoruz ama işinizi eğlenceli hale getirmek sizin elinizde. Masanızı renkli postitlerle, sevdiğiniz fotoğraflarla, ilham verici notlarla süsleyin. Bununla birlikte molalarınızı akıllıca kullanmayı öğrenin. Kendinizi sandalyeye sabitlemekten vazgeçip oksijenin varlığını keşfedin.
Egzersiz yapmalısınız derken kimse sizden pilates hareketleri yapmanızı beklemiyor. Basit kol ve boyun hareketleri ile pek çok bel ve boyun hastalığının önüne geçebilirsiniz. Bu hareketleri düzenli yapmak, kan akışını kolaylaştırır ve sırt ağrısı, bacak krampları gibi rahatsızlıkların önlenmesine yardımcı olur.
Müşteri ile bağları güçlü tutmak hem sizin hem de şirketiniz için çok önemlidir. Örneğin müşterilerle konuştuktan sonra anket yaparak onlarla yeniden iletişime geçebilirsiniz. Bunu yapmak sizi fiziken yorsa bile mental açıdan çok rahatlatacak. Satış sonrası operasyonlarla ilgili bu yazımızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.
Kendinize vakit ayırmak, biraz olsun deşarj olmak bu kadar zor olmamalı. Hafta sonları veya günübirlik tatillerle kendinize zaman ayırmak çalışma hayatınızı oldukça kolaylaştıracak.
Omnichannel çağrı merkezi, teknolojinin ilerlemesi ve internetin insan hayatındaki öneminin artması ile birlikte geliştirilmiş olan bir bütünleşik bir çağrı merkezi sistemidir. Omnichannel yalnızca çağrı merkezlerinde değil pazarlamanın farklı alanlarında yoğun bir şekilde tercih edilmektedir.
Son zamanlarda müşteri ilişkileri dünyasında sıkça duyar olduğumuz ¨ Omni Channel – Çoklu Kanal¨ stratejisinin sesten sonra gelen en önemli, en kolay devreye alınan, düşük maliyetli ve getirisi en yüksek olan bileşeni ¨Canlı Mesajlaşma¨.
Bulut sistemleri, teknolojinin en büyük nimetlerinden biri olarak tanımlanabilir. Yerel cihazlarda depolama ve veri saklama ihtiyacı olmadan dünyanın her noktasında istediğiniz verilere anında erişim imkanı sunan bulut sistemlerinin güvenliği ise hep merak konusu olmuştur.