7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech, TechCrunch Disrupt Konferansı’nda Boy Gösterdi

Hüseyin Özkale
2 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

IT Uzmanı olarak çalıştığım zamanlarda yaşadığım zorlukları sizlerle paylaşmak isterim.

X firmasının Çağrı Merkezi ürününü kullanmak için yazılımına ve donanımına yıllık yüksek miktarlar ödüyorduk.

Sistemin tüm bakımlarını benim yapıyor olmam, ses kayıtlarının yedeklenmesini sağlamam, sunucunun Migration ve Update’lerin yapılması, sistemin sürekliliğinin sağlanması gibi birçok iş yükü ile karşılaşıyor ve büyük bir sorumluluk içerisinde kalıyordum.

Tabii bunun yanında kullanıcıların ayrı bir VLAN üzerinden sunucu ile haberleşmesini ve ses kesintisi gibi aşılması çok zor olan bir yapıyı ayağa kaldırıp kesintisiz hizmet sağlamaya çalışıyordum.

Zamanımın çoğunluğu 7/24 sistemle ilgili sorun yaşandığında bir alarm mekanizması için beni haberdar edecek third party yazılımlar aramak, Agent’lar da yaşanan sorunları çözmek gibi uzmanlık ve mühendislik gerektiren konularda araştırmalar yapmak ile geçiyordu.

AloTech Bulut Çağrı Merkezini kullanmaya başladığımızdan beri sunucu yok, ayrı bir donanım yok, ayrı bir network yok, ses kayıtlarının yedeğini almak yok !

Dilediğim zaman ses kayıtlarına ulaşabilme imkanı, Always on , sistemin fail olması durumunda yedek sunucuların kesintiyi hissettirmeden devreye girmesi gibi birçok felaket senaryolarında biz IT uzmanlarının hayatını kurtaran bir yapı sunmaktadır.

Hayatımızı kolaylaştıracak Cloud Call Center – Alo-Tech Bulut Çağrı Merkezi ile bunca yükten kurtulma zamanı!!!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

25 Şubat 2020
Çağrı Merkezi Çalışanları için 5 Sağlıklı Öneri

Biliyoruz, çok yoruluyorsunuz. Yoğun çağrı trafikleri, bitmek bilmeyen müşteri talepleri ve daha fazlası… Bu yoğun tempoya ayak uydurmak zor olsa da imkansız değil. Sizin için hazırladığımız 5 sağlıklı önerimiz için okumaya devam edin!

9 Nisan 2019
AloTech, Google Cloud Day’de Sahnedeydi!

19 Aralık’ta Google tarafından tüm dünyada düzenlenen Google Cloud Day etkinliğinin İstanbul ayağı Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleştirildi. Bulutun geleceğini keşfedin temasıyla lanse edilen etkinliğe 500’ün üzerinde katılımcı oldu. Etkinlikte teknoloji dünyasına yön veren yenilikler anlatıldı, değişim ve dönüşümün boyutuna tanıklık edildi.

23 Aralık 2020
Farklı Lokasyonlarda Kusursuz Müşteri Deneyimi Sunmanın 5 Yolu

Farklı bölgelerde faaliyet gösteren çağrı merkezlerinde yüksek bir müşteri memnuniyeti elde etmenin kendine has bazı zorlukları vardır. Günümüz müşterilerinin çağrı merkezlerinden beklentisi kolay, akıcı ve bilgilendirici bir iletişim.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat