Müşteri memnuniyetini arttırmak müşterilerinizi anlamakla başlar. AloTech ile oluşturabileceğiniz memnuniyet anketleri, geri bildirimlerin doğrudan toplanmasını sağlar. Gelen arama tamamlandığında ya da arama kapatıldıktan sonra otomatik giden arama ile anket yapabilirsiniz. Müşteriler belirlenen sorulara göre tuşlama yapabilir ve sonuçlar raporlanabilir. Ulaştığınız raporlar ile operasyonunuzu iyileştirebilir, hizmet kalitesini ölçebilir, müşterilerinizin talep ve beklentilerini analiz ederek memnuniyeti arttırabilirsiniz.
Gelen aramalar tamamlandığında temsilciler müşterilerden onay alarak memnuniyet anketine aktarabilir. Temsilcilerin onay almasını istemediğiniz durumlar için çağrı kapatıldıktan sonra otomatik arama ile müşterilerinizi arayabilir, anonslar ile anket sorularını iletebilir ve sorulara cevaplarını tuşlama ile iletmelerini sağlayabilirsiniz. Memnuniyet anketi sonuçları ve raporlarına kolaylıkla ulaşabilir, müşterilerinize verdiğiniz hizmetin kalitesini ölçebilirsiniz.
Self Servis IVR kurgularıyla memnuniyet anketlerinizde müşterilerin cevaplarını puan ya da sesli olarak alabilirsiniz. Yapılan farklı anketlerin raporlarına ulaşabilir ve analizini yapabilirsiniz. Anketlerde ve raporlarda ihtiyacınıza uygun parametreleri kulanabilirsiniz. Anket sonucunda ulaşacağınız raporlar ile hizmet kalitenizi düzenli olarak takip edebilirsiniz. Özelleştirilmiş Wallboard ekranları ile dilediğiniz verileri takip ederek analizi kolay hale getirebilirsiniz.
Bulut çağrı merkezi sistemi AloTech ile oluşturacağınız memnuniyet anketleri sayesinde müşterilerinizin beklentilerini öğrenebilirsiniz. Müşterilerinizin ihtiyaç ve taleplerini kendi açıklamaları ve deneyimleri ile belirleyebilirsiniz. Beklentilerden yola çıkarak operasyonunuzu iyileştirebilir ve daha etkili ürün ya da hizmet sunabilirsiniz. Aynı zamanda ses kaydetme ve kalite yönetimi özelliklerini kullanarak müşteri iletişim performansını ölçebilirsiniz.
Yapacağınız memnuniyet anketi sonuçları ile müşteri temsilcilerinin ihtiyaçlarını belirleyebilir, daha iyi hizmet verebilmek için gelişimlerine destek olabilir veya. müşteri temsilcileri için eğitimler düzenleyebilirsiniz. Eğitim ve memnuniyet anketi sonuçlarını inceleyerek gelişiminizi görebilirsiniz. Memnuniyet anketleri ile müşteri memnuniyetini arttırırken operasyonunuza da katkı sağlayabilirsiniz.
Müşterilerinize sunduğunuz ürün ve hizmet kalitesini memnuniyet anketleri sayesinde ölçebilirsiniz. AloTech ile oluşturacağınız memnuniyet anketleri sonucunda, müşterilerinizin talep ve beklentilerini göz önünde bulundurarak iyileştirmeler yapabilirsiniz. Farklı anketler oluşturabilir, farklı konularla ilgili yeni deneyimler elde edebilirsiniz. Operasyonunuzun müşteri beklentisi ve taleplerine göre yapacağınız iyileştirmeler ile memnuniyeti artırabilirsiniz.
0850’li numaralar hayatımızın birçok alanında karşımıza çıkıyor. Bankalardan e-ticaret sitelerine, çağrı merkezlerinden teknik servislere kadar pek çok kurum iletişim için artık bu numaraları kullanıyor. Ancak bu yaygınlığa rağmen 0850’li hatlar hakkında toplumda hâlâ bazı yanlış algılar ve kafa karışıklıkları var. “Bu numaralar dolandırıcılık için mi kullanılıyor?”, “0850’yi aramak pahalı mı?”, “Sadece büyük şirketlere mi veriliyor?” […]
Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]
Tatil sezonları, birçok işletme için yılın en hareketli ve kritik dönemlerinden biridir. Bu dönemlerde müşteri talebinin artması çağrı merkezleri üzerinde ciddi bir baskı oluşturur. Artan çağrı hacmi ise uzun bekleme süreleri, düşen hizmet kalitesi ve nihayetinde müşteri memnuniyetsizliği gibi sorunlara yol açabilir. Ancak doğru çağrı merkezi hazırlığı ile bu zorlukları işletmeniz açısından fırsata dönüştürebilirsiniz. Planlı […]