Müşteri memnuniyetini arttırmak müşterilerinizi anlamakla başlar. AloTech ile oluşturabileceğiniz memnuniyet anketleri, geri bildirimlerin doğrudan toplanmasını sağlar. Gelen arama tamamlandığında ya da arama kapatıldıktan sonra otomatik giden arama ile anket yapabilirsiniz. Müşteriler belirlenen sorulara göre tuşlama yapabilir ve sonuçlar raporlanabilir. Ulaştığınız raporlar ile operasyonunuzu iyileştirebilir, hizmet kalitesini ölçebilir, müşterilerinizin talep ve beklentilerini analiz ederek memnuniyeti arttırabilirsiniz.
Gelen aramalar tamamlandığında temsilciler müşterilerden onay alarak memnuniyet anketine aktarabilir. Temsilcilerin onay almasını istemediğiniz durumlar için çağrı kapatıldıktan sonra otomatik arama ile müşterilerinizi arayabilir, anonslar ile anket sorularını iletebilir ve sorulara cevaplarını tuşlama ile iletmelerini sağlayabilirsiniz. Memnuniyet anketi sonuçları ve raporlarına kolaylıkla ulaşabilir, müşterilerinize verdiğiniz hizmetin kalitesini ölçebilirsiniz.
Self Servis IVR kurgularıyla memnuniyet anketlerinizde müşterilerin cevaplarını puan ya da sesli olarak alabilirsiniz. Yapılan farklı anketlerin raporlarına ulaşabilir ve analizini yapabilirsiniz. Anketlerde ve raporlarda ihtiyacınıza uygun parametreleri kulanabilirsiniz. Anket sonucunda ulaşacağınız raporlar ile hizmet kalitenizi düzenli olarak takip edebilirsiniz. Özelleştirilmiş Wallboard ekranları ile dilediğiniz verileri takip ederek analizi kolay hale getirebilirsiniz.
Bulut çağrı merkezi sistemi AloTech ile oluşturacağınız memnuniyet anketleri sayesinde müşterilerinizin beklentilerini öğrenebilirsiniz. Müşterilerinizin ihtiyaç ve taleplerini kendi açıklamaları ve deneyimleri ile belirleyebilirsiniz. Beklentilerden yola çıkarak operasyonunuzu iyileştirebilir ve daha etkili ürün ya da hizmet sunabilirsiniz. Aynı zamanda ses kaydetme ve kalite yönetimi özelliklerini kullanarak müşteri iletişim performansını ölçebilirsiniz.
Yapacağınız memnuniyet anketi sonuçları ile müşteri temsilcilerinin ihtiyaçlarını belirleyebilir, daha iyi hizmet verebilmek için gelişimlerine destek olabilir veya. müşteri temsilcileri için eğitimler düzenleyebilirsiniz. Eğitim ve memnuniyet anketi sonuçlarını inceleyerek gelişiminizi görebilirsiniz. Memnuniyet anketleri ile müşteri memnuniyetini arttırırken operasyonunuza da katkı sağlayabilirsiniz.
Müşterilerinize sunduğunuz ürün ve hizmet kalitesini memnuniyet anketleri sayesinde ölçebilirsiniz. AloTech ile oluşturacağınız memnuniyet anketleri sonucunda, müşterilerinizin talep ve beklentilerini göz önünde bulundurarak iyileştirmeler yapabilirsiniz. Farklı anketler oluşturabilir, farklı konularla ilgili yeni deneyimler elde edebilirsiniz. Operasyonunuzun müşteri beklentisi ve taleplerine göre yapacağınız iyileştirmeler ile memnuniyeti artırabilirsiniz.
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük fırsatlar sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde ulaşmak […]
Yılın en beklenen zamanı geldi! Black Friday, Cyber Monday, 11.11 gibi indirim günlerine ev sahipliği yapan kasım ayında müşteri hizmetlerini de yoğun bir dönem bekliyor. Alışveriş sezonu geldiğinde, çağrı merkezleri adeta bir sınavdan geçer. Yükselen çağrı sayısı ve artan müşteri talepleri karşısında etkili bir deneyim sunmak zorlu hale gelir. Ancak yoğunluğu yönetmenin ve müşterilerinizi memnun […]
Perakende sektörü hızla dijitalleştiği için müşteri hizmetleri süreçleri de bu dönüşümün merkezinde yer alır. Yapay zeka (AI), işletmelere daha verimli, hızlı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri hizmetleri alanında devrim yaratır. Bu aşamada teknolojik gelişimin satışları artırma ve müşteri memnuniyetini sağlama noktasında ne kadar etkili olduğu ise merak konusu. İşte tam bu noktada perakende sektöründe AI’ın […]