AloTech’in Raporlama Ekranı ile çağrı merkezi istatistiklerini incelemek ve süreçleri iyileştirmek için ihtiyaç duyduğunuz bilgilere kolaylıkla erişim sağlayabilirsiniz. Raporlama Ekranı’nda gerçek zamanlı ve geçmiş verilere ulaşabilirsiniz. Gelen ve giden tüm çağrı verilerini dilediğiniz parametreye göre filtreleyerek raporlarınızı oluşturun. Ham data halinde gelen bu veriler tarih ve saat, kuyruk, müşteri temsilcisi ya da telefon numaraları ile filtrelenebilir ve analiz edilebilir.
Müşteri temsilcilerinin performans raporları ile eforunu inceleyebilir ve gelişim alanlarını tespit edilebilirsiniz. Temsilcilerin sisteme giriş ve çıkış saatleri, cevapladığı çağrı sayısı, yaptığı ve ulaşabildiği arama sayısı gibi tüm detaylara raporlar ile ulaşabilirsiniz. Raporları günlük olarak oluşturabileceğiniz gibi, haftalık ya da aylık gibi farklı zaman dilimlerine göre oluşturabilirsiniz. AloTech’in Raporlama Ekranı’nda kullanabileceğiniz filtreler ile temsilcilerin farklı uzmanlıklarda yaptığı çağrı raporlarına ayrı olarak ulaşabilirsiniz.
Gün ya da saat bazlı raporlara herhangi bir kısıt olmadan ve her yerden ulaşabilirsiniz. Oluşturmak istediğiniz raporu o ana kadar olan tüm veriler ile indirip inceleyebilirsiniz. Üstelik bu indirme işlemini bilgisayarınız, tabletiniz veya cep telefonunuz ile yapabilirsiniz. Raporları ön izleme ile görüntüleyebilir ya da Excel Dosyası olarak indirebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi’ni kullanmaya başladığınız andan itibaren operasyonunuza ait raporlar oluşmaya başlayacaktır. Raporlama Ekranı üzerinden dilediğiniz zaman ve belirlediğiniz filtreleme seçenekleri ile tüm raporlara ulaşabilirsiniz. Kullanıma başladığınız tarih üzerinden epey zaman geçmiş olsa da geçmiş yıllara ait tüm verileri sorgulayabilirsiniz. Ulaştığınız geçmiş verileri mevcut yıl ile karşılaştırmak için tablolar hazırlayabilir, operasyonunuzun gelişimini takip edebilirsiniz. AloTech’in gelimiş raporlama ve analiz araçlarını kullanarak performansınızı ölçümleyebilirsiniz.
AloTech Raporlama Ekranı’nda uygulayabileceğiniz zaman aralıklarına göre filtreleme seçenekleri sayesinde, geçmişe yönelik bir tarih aralığına ait raporları oluşturabilir ve inceleyebilirsiniz. Filtreleme alanında tarih, kuyruk ya da müşteri temsilcisi seçimi ile raporları belirlediğiniz formatta oluşturabilirsiniz.
AloTech’in ödeme sistemleri entegrasyonları ile raporlarınızı özelleştirebilirsiniz. Iyzico ile Kredi Kartı Entegrasyonu ya da otomatik arama senaryonuzun detayları gibi özel raporlar, operasyonel verimliliğinizin artmasına yardımcı olur. Oluşturabileceğiniz Iyzico raporlarıyla, müşteri temsilcileriniz gerçekleştirdiği tahsilat ve tutarını inceleyebilir, işlemin sonucunu başarılı ya da başarısız olarak kolayca raporlayabilirsiniz. Otomatik arama senaryonuzda tüm arama denemelerinin sonuçlarına ayrı olarak ulaşabilir ya da denemeler dışında son verilere ulaşabileceğiniz bir raporu tercih edebilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile oluşturacağınız raporlarda kümülatif görüntüleme özelliğini kullanabilirsiniz.
AloTech’in sunduğu hazır API’lar ile verilerinizi ERP ya da CRM gibi yazılımlara aktarabilir, raporlama araçlarıyla birlikte kendinize özel rapor, grafik ve veriler oluşturabilirsiniz. Google Data Studio kullanımı ile direkt veri aktarımı gerçekleştirebilirsiniz. AloTech Teknolojisi’nde oluşturacağınız entegre edilebilir raporlar sayesinde çağrılarınız ile sipariş rakamlarınızı ve ciro bağlantılarınızı kolaylıkla inceleyebilirsiniz.
Müşteri hizmetleri, işletmelerin müşterilerle kurduğu en önemli köprülerden biridir. Peki, bu köprüyü ayakta tutan müşteri hizmetleri ekibi nasıl çalışır? Günümüzün hızlı ve talepkar dünyasında müşteri hizmeti veren tüm ekipler işletmelerin yüzü haline gelir. Ekibin rutinini ise günlük rutinini Müşterilere destek sağlamak, sorunları çözmek ve memnuniyeti artırmak gibi görevler oluşturur. İşin sırrı, iyi bir organizasyon ve […]
Müşteriler; sadece ürün ya da hizmet değil, aynı zamanda hızlı ve etkili bir iletişim bekler. Bu beklentiler doğrultusunda işletmenizin süreçlerini sürekli gözden geçirmesi ve iyileştirmesi gerekir. Bu bağlamda doğru stratejiler ve yenilikçi yaklaşımlardan faydalanarak alanınızda fark yaratan çözümlere ulaşabilirsiniz. Bunun için işletmenizin müşterilere sunduğu deneyimi güçlendirerek hem sadakati artırabilir hem de rekabette öne çıkabilirsiniz. Teknolojinin […]
Çağrı merkezi işletmek, dışarıdan bakıldığında sadece telefonlara cevap vermek gibi görünebilir ama işin aslı öyle değil. Müşterilere anında destek sağlamak, ekipleri bir arada tutmak, her şeyi düzenli ve hızlı şekilde yönetmek de çağrı merkezinin arka plandaki işlevlerindendir. Günümüzün rekabet ortamında işletmeler, müşterilerle sağlam iletişim kurmak için bu merkezlere büyük güven duyar. Özellikle teknolojinin sunduğu yeniliklerden […]