AloTech’in sunduğu kolay entegre edilebilir teknik altyapı ile kullandığınız CRM yazılımını çağrı merkezinize entegre edin, müşteri deneyimini bir üst noktaya taşıyın.
Çağrı Merkezi yazılımı ve CRM yazılımının entegre olarak çalışması, müşterilere daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunarken, müşteri temsilcilerine de çalışma kolaylığı sağlamaktadır. AloTech bulut çağrı merkezi sistemi, kolay entegre edilebilir teknik altyapısı sayesinde CRM yazılımınız ile tek ekran üzerinde çalışabilir. AloTech ile entegre kullanacağınız CRM yazılımı operasyonel verilerinizi iyileştirirken, temsilcilerin müşteri odaklı olmasını sağlar. Satış ve satış sonrası destek operasyonlarınızda müşterilerinizi tanıyan ve eğilimlerini bilen temsilciler, gelen istek ve talepleri iş akışına uygun şekilde karşılayabilir. AloTech’i CRM yazılımınız ile entegre edin, müşterilerinize kendilerini özel hissettirin!AloTech’in sunduğu kolay entegre edilebilir teknik altyapı ile kullandığınız CRM yazılımını çağrı merkezinize entegre edin, müşteri deneyimini bir üst noktaya taşıyın.
Operasyonlarda en çok tercih edilen CRM yazılımları ile entegre çalışan AloTech Teknolojisi; Zoho CRM, Zendesk, Salesforce gibi birçok firma ile kolay entegrasyon imkanı sunar. AloTech’in halihazırda entegre olduğu CRM yazılımları sayesinde kurulum süreçlerinde hem zaman hem de maliyet tasarrufu sağlanır. Herhangi bir ek maliyet veya iş yüküne gerek kalmadan, kolaylıkla entegrasyon tamamlanır. Müşteri temsilcileri, yalnızca CRM yazılımını kullanarak tek ekran üzerinden çağrıları yönetebilir.
Sayısız üçüncü parti yazılımla entegre olan AloTech, hazır açık API‘lar ile kullandığınız CRM yazılımınızla kolayca entegre olabilir. Click to Call, Screen Pop-up gibi farklı özellikleri kullanmanızı sağlayacak API’lar sayesinde satış ekipleriniz müşteri eğilimlerini ve takiplerini yaparken, temsilcileriniz herhangi bir ek arama ekranına gerek kalmadan kolaylıkla çağrıları yönetebilir. Operasyonunuza kullanım kolaylığı sunarken, satış aktivitelerini artırabilirsiniz.
Çağrı merkezi operasyonlarında temsilciler birden fazla uygulama kullanarak müşterilerin taleplerini karşılamaktadır. Farklı uygulamalarda işlem yaparak müşterilere yardımcı olan temsilciler, görüşme esnasında uygulamalar arası geçiş ile zaman kaybedebilir ve kimi zaman görüşme kalitesi olumsuz etkilenebilir. API ya da Web Servis ile uçtan uca entegrasyon altyapısı sağlayan AloTech, operasyonel ihtiyaçların karşılanması ve müşteri deneyiminin iyileştirilmesine yardımcı olur.
Çağrı merkezi operasyonlarında farklı ekranlar üzerinde işlem yapılması, ekiplerin verimlilik oranının azalmasına neden olur. AloTech’i CRM uygulamanız ile entegre ederek operasyonunuzun ve müşteri temsilcilerinin tek ekranda çalışmasını sağlayın. Farklı ekranlar üzerinde işlem yapma gereksinimini azaltarak hata oranını düşürün.Tek ekranda çalışma kolaylığı ile müşterilerinizle daha etkili görüşmeler sağlayın.
0850’li numaralar hayatımızın birçok alanında karşımıza çıkıyor. Bankalardan e-ticaret sitelerine, çağrı merkezlerinden teknik servislere kadar pek çok kurum iletişim için artık bu numaraları kullanıyor. Ancak bu yaygınlığa rağmen 0850’li hatlar hakkında toplumda hâlâ bazı yanlış algılar ve kafa karışıklıkları var. “Bu numaralar dolandırıcılık için mi kullanılıyor?”, “0850’yi aramak pahalı mı?”, “Sadece büyük şirketlere mi veriliyor?” […]
Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]
Tatil sezonları, birçok işletme için yılın en hareketli ve kritik dönemlerinden biridir. Bu dönemlerde müşteri talebinin artması çağrı merkezleri üzerinde ciddi bir baskı oluşturur. Artan çağrı hacmi ise uzun bekleme süreleri, düşen hizmet kalitesi ve nihayetinde müşteri memnuniyetsizliği gibi sorunlara yol açabilir. Ancak doğru çağrı merkezi hazırlığı ile bu zorlukları işletmeniz açısından fırsata dönüştürebilirsiniz. Planlı […]