
Chatbot, kullanıcıların dijital ortamda bir insanla yazışır gibi iletişim kurmasını sağlayan, bilgi almak veya işlem yapmak gibi amaçlarla kullanılan sohbet robotudur. Chatbot ile kullanıcılar sipariş verebilir, sipariş takiplerini yapabilir ya da borç bilgisini öğrenebilir. AloTech Chatbot, işlemleri otomatize ederek operasyon yükünü azaltır ve verimliliği arttırır. Kullanıcıların basit işlem ve sorularına anında yanıt vererek müşteri deneyimini iyileştirir. Chatbot ile hem yeni müşteri kazanımını hem de var olan müşterilerin şirketinize bağlılığını arttırın.
Bulut çağrı merkezinizi yapay zeka desteği ile geliştirerek operasyon verimliliğinizi artırabilirsiniz. Müşterilerinize temsilci olmadan hizmet vererek taleplerine anında cevap verebilirsiniz. Chatbot desteği ile müşterileriniz mesai saatleriniz dışında 7/24 bilgi alabilir, işlemlerini gerçekleştirebilir. Müşteri temsilcisi olmadan sunduğunuz hizmet ile operasyon giderlerini azaltırken, operasyonel iş yükünüzü de azaltabilirsiniz.
Akıllı sesli yanıt sistemi gibi yazılı iletişimde de müşterilerinize hizmet vermek istediğiniz akışları oluşturabilirsiniz. Örneğin; müşterilerinizin sipariş takip sürecini chatbot üzerinden gerçekleştirmesini sağlayabilir, çağrı merkezinizin yoğunluğunu ciddi oranda azaltabilirsiniz. AloTech Chatbot ile müşterilerinizin taleplerini hızlıca sonuçlandırabilir, işlemlerini temsilciye ulaşmayı beklemeden gerçekleştirmesini sağlayabilirsiniz. Sipariş vermek, bilet almak ya da borç bilgisi sorgulamak gibi işlemlerin akışlarını oluşturabilir, müşterilerinize 7/24 hizmet sunabilirsiniz.
AloTech ile oluşturduğunuz Chatbot’u müşteriye iletilen anketlerden ya da kullanım süresi gibi verilerin analizinden faydalanarak geliştirebilirsiniz. Bu sayede müşterilerinizin davranışlarını daha iyi analiz ederek daha verimli hizmet sağlayabilirsiniz. Chatbot’u müşterilerinizin farklı taleplerine destek olması için geliştirebilir, kullanım alanını arttırabilirsiniz. Yapay zeka ile WhatsApp, Facebook, Web Chat akışlarınızda müşterilerinize AloTech çağrı merkezi sistemi ile tek ekranda destek verebilir, Chatbot’un gelişmesi için veri akışını artırabilirsiniz.
Operasyonlarınızın veri toplama ve analiz yetkinliğinin yüksek olması Chatbot’un müşteri taleplerini doğru anlamasını ve proaktif hizmet verebilmesini sağlar. Veriler ile hizmet kalitesini arttıran Chatbot, yalnızca bir hizmet sağlayıcı değil aynı zamanda veri toplama aracıdır. Chatbotlar ile müşteri portföyünüz hakkında veri toplayabilirsiniz. Bu sayede müşterilerinizi daha iyi tanıyabilir, alacağınız geri dönüşler ile memnuniyeti arttırabilirsiniz. Chatbot’a, markanıza özel bir persona tanımlayabilirsiniz. Genç, dinamik, olgun ve/veya profesyonel gibi özelliklerle tasarladığınız Chatbot ile müşteri kitlenize hitap eden ve firmanıza özgü bir ChatBot yaratın.
Chatbot’un kullanım alanını arttırabilir, farklı akışlar ile destekleyebilirsiniz. Entegrasyonlar ile müşterilerinizin şifre değişiklik talebi, kargo sorgulama, sipariş ve/veya ödeme kontrolü gibi tüm işlemlerini Chatbot’a emanet edebilirsiniz. Chatbot’un işlem kabiliyetini artırarak operasyonun iş yükünü azaltabilir, müşterilerinize 7/24 hizmet sağlayabilirsiniz. Chatbot ile memnuniyeti ve çağrı merkezi operasyon verimliliğini artırın.
Müşteri memnuniyetini ölçmek verilen puanlarla ya da kısa geri bildirimlerle sınırlı değildir. Gerçek deneyimi anlamak müşterinin duygusunu, beklentisini ve markayla kurduğu etkileşimin kalitesini derinlemesine değerlendirmeyi gerektirir. Bu noktada gizli müşteri raporu, çağrı merkezlerinde hizmet kalitesini en doğru şekilde yansıtan analiz araçlarından biri haline gelir. Bulut tabanlı AloTech çağrı merkezi çözümleri, gizli müşteri raporlarını yapay zeka […]
Teknoloji dünyası hızla gelişirken 2026 çağrı merkezi trendleri işletmelerin müşteriyle kurduğu etkileşimi tamamen yeniden tanımlar. Artık müşteri deneyimi yalnızca bir destek süreci değil, markanın karakterini ve güvenilirliğini temsil eden bir unsur haline gelir. Bu dönüşümün merkezinde, AloTech çağrı merkezi çözümleriyle bütünleşen yapay zeka tabanlı teknolojileri deneyimleyebilirsiniz. Yapay zeka, çağrı merkezlerinin hız, doğruluk ve kişiselleştirme gücünü […]
İş dünyasında rekabet fiyat veya ürün kalitesiyle olduğu kadar müşteriyle kurulan ilişkiyle de belirleniyor. Büyük markalar güçlü sistemleriyle öne çıksa da, KOBİ müşteri deneyimi (CX) alanında çeviklikleri ve yakın iletişim avantajlarıyla fark yaratabiliyor. Ancak bu potansiyeli performansa dönüştürmek için doğru strateji, teknoloji ve veri analizine ihtiyaç var. AloTech çağrı merkezi çözümleri, KOBİ’lerin müşteri etkileşimlerini profesyonel […]