Çağrı merkezlerinde birçok farklı uygulama kullanılabilmektedir. İş ve süreç takibinin yapıldığı birbirleriyle entegre olan bu uygulamalar operasyon için yönetim ve kullanım avantajları sunmaktadır. Günümüzde iletişim platformunu kendi iş uygulamaları ile entegre edebilen firmalar her zaman müşteri memnuniyetini bir üst boyuta taşıyabilen ve kendi iş süreçlerini kolaylıkla yönetebilen ekipleriyle sektörde müşterilerine hizmet vermektedirler. Siz de AloTech’ in kolay entegre olabilen teknik altyapısını avantaja çevirin. İş uygulamalarınızı çağrı merkeziniz ile entegre ederek iş optimizasyonunda öncü olun.
Etkili bir müşteri deneyimi için müşterilerinizin verilerini ve satış ekiplerinizin performansını takip ettiğiniz CRM programınız ile AloTech’i entegre ederek müşteri deneyimini üst boyutlara taşıyın.
AloTech’in 25’i aşkın hazır ve açık API’leri ile iş uygulamalarınızı değişen operasyonel ihtiyaçlarınıza göre entegre edin. Entegrasyon için ek efor ve geliştirme maliyetine katlanmadan çağrı merkezinde kullandığınız uygulamaları entegre ederek maliyetlerinizden tasarruf edin.
AloTech ile kullanabileceğiniz sosyal medya kanallarınızdan sizlere ulaşan müşterilerinize tek bir platform üzerinden hizmet vererek daha ulaşabilir bir marka imajı yaratın.
Lokasyon ve cihaz bağımlılığını AloTech ile ortadan kaldırın, çalışanlarınızın istedikleri yerden herhangi bir donanımsal ürüne bağlı kalmadan birçok farklı iletişim kanalı üzerinden haberleşmesine imkan tanıyın.
Çağrı merkezinizdeki veri akışını yönetin ve raporlar hazırlayın. Daha hızlı kararları en doğru şekilde alarak operasyonunuza yön verin.
Çağrı esnasında ödeme veya satın alma kararı alan müşterilerinize AloTech ile ödeme imkanı tanıyın. Müşterilerinize güvenli ve kolay bir ödeme yolu sunarak satış ve tahsilat hedeflerinizi arttırın.
Tıpkı çağrı merkezinizde olduğu gibi şubelerinizde de müşterilerinize etkili bir müşteri deneyimi sunun. AloTech ile müşterilerinizi, şubenizi aradıklarında kendileri için sunduğunuz hizmetten memnun kalmalarına yardımcı olun.
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük fırsatlar sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde ulaşmak […]
Yılın en beklenen zamanı geldi! Black Friday, Cyber Monday, 11.11 gibi indirim günlerine ev sahipliği yapan kasım ayında müşteri hizmetlerini de yoğun bir dönem bekliyor. Alışveriş sezonu geldiğinde, çağrı merkezleri adeta bir sınavdan geçer. Yükselen çağrı sayısı ve artan müşteri talepleri karşısında etkili bir deneyim sunmak zorlu hale gelir. Ancak yoğunluğu yönetmenin ve müşterilerinizi memnun […]
Perakende sektörü hızla dijitalleştiği için müşteri hizmetleri süreçleri de bu dönüşümün merkezinde yer alır. Yapay zeka (AI), işletmelere daha verimli, hızlı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri hizmetleri alanında devrim yaratır. Bu aşamada teknolojik gelişimin satışları artırma ve müşteri memnuniyetini sağlama noktasında ne kadar etkili olduğu ise merak konusu. İşte tam bu noktada perakende sektöründe AI’ın […]