Kargo Sektöründe Çağrı Merkezinin Önemi

Online alışverişlerin artması ile birlikte hızla büyüyen kargo sektörünün müşteri ile en çok etkileşime geçen tarafı çağrı merkezleridir. Bir tüketicinin en merak ettiği konulardan biri de ‘Kargom Nerede?’ sorusudur. Bunun cevabını almak için birçok yoldan firmanıza ulaşmaya çalışan müşterilerinizi memnun etmek için AloTech ile size en uygun iş akışını tasarlayabilirsiniz.

AloTech'i Tercih Eden Kargo Firmaları

Müşterilerinizin Bilgileri AloTech ile Güvende

Saha ekipleri kargo teslimat sürecinde müşteri telefon numarasına erişmeden müşteriyi iletişime geçebilir. Aynı zamanda müşterilerinizde saha ekipleri ile çağrı merkezi altyapınız üzerinden erişebilir. Böylece şirketinizin ve müşterinizin güvenliğini arttırabilirsiniz.

Akıllı IVR Sistemi

AloTech’in Akıllı IVR özelliği ile size ulaşmak isteyen müşterileriniz, çağrı merkezi çalışanlarına bağlanmadan, telefon veya kargo takip numarası gibi bilgilerle kargo durumunu sorgulayabilir, Text to Speech (TTS) teknolojisi ile arayan kişi kargo durumu hakkında bilgilendirilebilir. Müşterilerinizden alacağınız bilgiler doğrultusunda IVR içerisinde kırılımlar yaparak ilgili müşteri temsilcisine çağrıyı aktarabilirsiniz.

Chatbot ve Voicebot İle Müşteri Memnuniyetini Maksimuma Çıkarın

AloTech bot teknolojisinin hızlı, kod bilgisi gerektirmeyen yapısını kargo operasyonlarınızda sesli ve yazılı iletişim için kullanabilirsiniz. Böylelikle size ulaşmak isteyen müşterilerinizin kargo durumunu herhangi bir müşteri temsilcisine bağlanmadan telefon, kargo takip numarası gibi kişiye özel bilgilerle sorgulatıp gerekli bilgileri müşterinize iletebilirsiniz. Bunun yanı sıra AloTech ile tüm bu verileri raporlayabilirsiniz.

Kaçan Çağrılarınızı Otomatik Arama ile Yönetin

Kaçan çağrılarınızın bilgisini yetkili kişilere iletebilirsiniz. Bu çağrılar dialer sistemimize otomatik olarak yüklenir ve sizin belirlediğiniz kurallar dahilinde yönetilebilir. Her bir kaçan çağrının ait olduğu kategoriye göre dialer aramaları oluşturulabilir ve müşteri temsilcileriniz bu kategorilere göre çağrıları başlatabilir. Böylelikle size ulaşmaya çalışan müşterilerinize hızlı dönüş yapabilir ve müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz.

Şubelerinizi Detaylı Takip Edin!

Firmanıza ait farklı konumlarda bulunan şube yapınızı ve bu şubelerde yer alan kullanıcılarınızı tek ekrandan yönetebilirsiniz. Dilerseniz Bölge Yöneticileri sadece kendilerine bağlı olan şubelerin detaylarına ulaşır. Şube yöneticileri ise sadece kendi şubesini görür. Böylece şubeler birbirlerinin raporlarına ve performans değerlerine ulaşamaz. Bununla birlikte sizin belirlediğiniz yetkili kişiler şube ayrımından bağımsız olarak bütün operasyonu izleyebilir ve raporlarına ulaşabilir.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Akıllı Yönlendirme / Yetenek Bazlı Yönlendirme

Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.

Çağrı Kaydetme

Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.

Gerçek Zamanlı Raporlama

Çağrı merkezinizin günlük operasyonel verimliliğinin yanı sıra önemli KPI’larınızı artırmak için gerçek zamanlı ve geçmiş raporlara erişin.

Mobil Uygulama

AloTech Mobil ile hareket halindeki ekiplerinizi de çağrı merkezinizle entegre edin.

Performans Yönetimi

Saha satış ekiplerinin performansını takip edin.

Akıllı IVR

IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.

Kalite Değerlendirme Formu

Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.

Kaçan Çağrı Yönetimi

Kaçan çağrılarınızı dialer sistemine otomatik olarak yükleyin ve otomatik aramalar oluşturun.

Şube Merkez İletişimi

Birden fazla lokasyonda, şubede, mağazada veya satış noktasında hizmet veren işletmelerde dağıtık yapıdaki çağrı trafiklerini merkezi olarak denetleyin ve yönetin.

Akıllı Yönlendirme Stratejileri

Şubelerde açılmayan telefonların çağrı merkezi ile koordine bir şekilde yönetilmesini sağlayın.

Fırsat Takibi

Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.

Operatör Bağımsızlık

AloTech, herhangi bir operatöre bağlı kalmadan SIP Trunk uyumlu yurt içi ve yurt dışı tüm operatörlerle çalışır.

Evden hizmet verdiğimiz bu zor dönemde kullanıcı dostu ekranları ile müşteri temsilcilerimiz, supervisor ekranları ve raporlamada sağladığı kolaylık ile yöneticilerimizin hayatını kolaylaştıran AloTech’e teşekkür ederiz. Daha birlikte yapacağımız çok proje var!

Aygül Uludağ
PTS WORLDWIDE EXPRESS MÜŞTERI HIZMETLERI MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
0850’li Numaralar Hakkında Doğru Bilinen 5 Yanlış

0850’li numaralar hayatımızın birçok alanında karşımıza çıkıyor. Bankalardan e-ticaret sitelerine, çağrı merkezlerinden teknik servislere kadar pek çok kurum iletişim için artık bu numaraları kullanıyor. Ancak bu yaygınlığa rağmen 0850’li hatlar hakkında toplumda hâlâ bazı yanlış algılar ve kafa karışıklıkları var. “Bu numaralar dolandırıcılık için mi kullanılıyor?”, “0850’yi aramak pahalı mı?”, “Sadece büyük şirketlere mi veriliyor?” […]

Müşteri Deneyimi İçin Doğru Çağrı Merkezi Yazılımı Neden Önemlidir?
BLOG
Müşteri Deneyimi İçin Doğru Çağrı Merkezi Yazılımı Neden Önemlidir?

Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]

Tatil Yoğunluğuna Hazırlık: Çağrı Merkeziniz için 5 İpucu
BLOG
Tatil Yoğunluğuna Hazırlık: Çağrı Merkeziniz için 5 İpucu

Tatil sezonları, birçok işletme için yılın en hareketli ve kritik dönemlerinden biridir. Bu dönemlerde müşteri talebinin artması çağrı merkezleri üzerinde ciddi bir baskı oluşturur. Artan çağrı hacmi ise uzun bekleme süreleri, düşen hizmet kalitesi ve nihayetinde müşteri memnuniyetsizliği gibi sorunlara yol açabilir. Ancak doğru çağrı merkezi hazırlığı ile bu zorlukları işletmeniz açısından fırsata dönüştürebilirsiniz. Planlı […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat