AloTech Sesli İletişim Çözümleri ile yurt dışındaki ofisleriniz, iş ortaklarınız ve müşterileriniz tek bir çatı altında birbiriyle haberleşebilir. Farklı ülkelerdeki müşterileriniz, sizlere bulundukları ülkedeki lokal numaranızdan erişebilirler. Yurt dışı çağrılarını istediğiniz yerden karşılayabilirsiniz.
Farklı ülkelerde bulunan müşteri temsilcileriniz veya departmanlarınız, AloTech altyapısı ile kolayca haberleşebilirler. Üstelik tüm bu görüşmeler raporlanabilir ve ses kayıtları alınabilir. Müşteri temsilcilerinizin sisteme giriş – çıkış zaman bilgilerine, çağrı adetlerine, kaçan ve cevaplanan çağrı verilerine kolaylıkla ulaşabilirsiniz.
Yurt dışına açıldınız ve müşterilerinize kendi ülkelerine ait bir hat ile destek vermek istiyorsunuz. AloTech olarak yurtdışında sahip olduğunuz numaraları bulut çağrı merkezi sistemimize dahil ediyoruz ve gerekli düzenlemeleri yapıyoruz. Üstelik her ülkeye ait farklı dil seçenekleri ile IVR sesli yanıt sistemleri de kurgulayabiliyoruz. Tek yapmanız gereken yurtdışında numaralarınızı almak ve AloTech ailesine katılmak.
Yurt dışında çalışan ekipleriniz, AloTech’i İngilizce arayüz ile de kullanabilirler. Yurt dışındaki müşterileriniz bulundukları ülkeye özel sesli yanıt sistemi ile karşılanabilirler. Birden fazla dil bilen müşteri temsilcileri, tek bir hesapta birden fazla dile ait çağrıları görerek yönetebilir. Böylece çağrı geldiğinde, hangi dile ait ise ona göre karşılama yapabilirler.
Teknik ekibimiz, İngilizce veya Türkçe, tüm teknik destek ihtiyaçlarınıza yardımcı olacaktır. Ülkeler arası saat farkına takılmadan WhatsApp, Canlı Destek, E-Mail ve telefon ile bize ulaşabilirsiniz. Teknik destek ekibimiz 7/24 destek vermek üzere hazır!
Sadece Türkiye’den değil, farklı ülkelerden de numara tahsis edebilir, numaranızın ait olduğu ülkeden bağımsız olarak, herhangi bir ülkede çağrı cevaplayabilirsiniz. Ayrıca farklı lokasyonlardan çağrı karşılarken AloTech’in kolay entegrasyon sağlayan yapısı ile personeliniz farklı ülkelerden de hizmet vermesine rağmen aynı altyapı ile kolaylıkla çalışabilirler. AloTech altyapısı, eş zamanlı sınırsız çağrı yönetimi ve Bulut’un gücüyle işinize yardımcı olur.
CRM’den tek tıklama ile arama yapın.
Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.
Önceden belirlenen kişi listelerine matematiksel bir algoritma yardımıyla verimli aramalar gerçekleştirin.
Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.
Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.
Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.
40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.
Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.
AloTech, herhangi bir operatöre bağlı kalmadan SIP Trunk uyumlu yurt içi ve yurt dışı tüm operatörlerle çalışır.
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük fırsatlar sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde ulaşmak […]
Yılın en beklenen zamanı geldi! Black Friday, Cyber Monday, 11.11 gibi indirim günlerine ev sahipliği yapan kasım ayında müşteri hizmetlerini de yoğun bir dönem bekliyor. Alışveriş sezonu geldiğinde, çağrı merkezleri adeta bir sınavdan geçer. Yükselen çağrı sayısı ve artan müşteri talepleri karşısında etkili bir deneyim sunmak zorlu hale gelir. Ancak yoğunluğu yönetmenin ve müşterilerinizi memnun […]
Perakende sektörü hızla dijitalleştiği için müşteri hizmetleri süreçleri de bu dönüşümün merkezinde yer alır. Yapay zeka (AI), işletmelere daha verimli, hızlı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri hizmetleri alanında devrim yaratır. Bu aşamada teknolojik gelişimin satışları artırma ve müşteri memnuniyetini sağlama noktasında ne kadar etkili olduğu ise merak konusu. İşte tam bu noktada perakende sektöründe AI’ın […]