Ulaşım Sektöründe Sağlanan Çözümler

Hayatın büyük bir parçası olan ulaşım sektöründe yolcular artık soru ve talepleri için ofislere gitmek yerine daha hızlı bir çözüm olan çağrı merkezlerini tercih ediyor. AloTech kullanarak siz de müşterilerinize bu ihtiyaçlarında kaliteli ve güvenilir bir hizmet sunabilirsiniz.

AloTech'i Tercih Eden Ulaşım Firmaları

bitaksi

Müşteri Memnuniyetinizi Takip Edin

AloTech ile, memnuniyet değerlendirmesi için müşteriye otomatik olarak anket araması başlatabilir ya da bir SMS gönderilmesini sağlayabilirsiniz. Raporlama ekranlarımızdan memnuniyet anketinin detaylarına ulaşabilirsiniz ve bu verilere göre operasyonunuzu geliştirebilirsiniz.

Self Servis Kurguları Oluşturun

AloTech altyapısı telefon, mobil uygulama ve web sitenizde self servis ile müşterilerinize 7/24 hizmet verebilmenizi sağlar. Sorunlara hızlı ve etkili çözümler sunarken iletişim merkezinin çağrı yükünü azaltabilirsiniz. Self Servis kurgusu sayesinde müşteri deneyimini arttırarak marka değerinizi yükseltebilir ve müşterilerinizin firmanıza duyduğu aidiyet duygusunu güçlendirebilirsiniz.

Müşterileriniz Farklı İletişim Kanallarından Size Ulaşabilsin

AloTech ile müşterilerinizin temsilcilerine telefon, Web Chat, WhatsApp Chat veya Telegram Chat aracılığıyla ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Temsilcileriniz farklı kanallardan gelen bu talepleri tek bir ekran üzerinden yönetebilirler. Böylece taleplere hızlı bir şekilde yanıt verirken temsilcilerinizin çalışma ortamını konforlu bir hale getirerek motivasyonlarını yüksek tutabilirsiniz.

Kolaylıkla Uzaktan Çalışmaya Geçin

AloTech ile çağrı akışlarınızı, karşılama anonslarınızı, IVR ve sesli mesaj ayarlarınızı ve yeni ekip arkadaşlarınızın tanımlarını kolaylıkla uzaktan yapabilirsiniz. Artık işinizi herhangi bir yerden, herhangi bir cihazdan minimum efor ile yönetebilirsiniz. Böylece bütün ekibinize en rahat hissettiği ortamlarda çalışma imkanı sunabilirsiniz.

Entegrasyonlar ile Hizmet Kalitenizi Arttırın

AloTech, bulut tabanlı çalışır ve birçok CRM ile entegrasyon imkanı sunar. İster bir talebin son durumunu takip ediyor olun, ister bir çözüm ya da paket teklif ediyor olun, tüm müşteri verilerinize tek bir arayüz üzerinden erişebilirsiniz. AloTech ile CRM, web sitesi, satış ve hizmet sistemlerinizdeki veriler arasındaki noktaları birleştirerek her müşterinizin eksiksiz bir resmini çizebilirsiniz. Kuruluşunuz, özel bir entegrasyon gerektiriyorsa, AloTech’in açık bir API platformu ile entegrasyonlarınızı kolaylıkla özelleştirebilirsiniz.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Çağrı Kaydetme

Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.

Çok Kanallı İletişim

Tüm iletişim kanallarından müşterilerinizin taleplerini kesintisiz bir şekilde karşılayın ve tek ekrandan tüm kanallardaki raporlarınızı görüntüleyin.

Yüksek Servis Seviyesi

Yedekli ve ölçeklenebilir altyapıyla yüksek servis seviyesine ulaşın.

WhatsApp Business Entegrasyonu

180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize istedikleri kanaldan ulaşın.

IVR Dialer

Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.

Performans Yönetimi

Saha satış ekiplerinin performansını takip edin.

Ölçeklenebilirlik

Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.

VIP Müşteri Hattı

Web servis ile VIP veya segmentasyıon müşterilerinizi telefon numarası veya kodlar ile yönetin.

Çoklu Lokasyon Yönetimi

Farklı lokasyonlarda bulunan operasyonlarınızı tek bir çatı altında toplayın. Tek ekrandan her biri için ayrı numaralar tanımlayabilir, senaryolar kurgulayabilirsiniz.

Cloud FCT

GSM hatlarını çağrı merkezi yazılımınızla entegre olarak kullanın.

Fırsat Takibi

Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.

Gelişmiş Analitikler

Özelleştirilmiş raporlar, dashboard ve wallboard seçenekleri ile çağrı merkezinizdeki tüm gelişim noktalarını tespit edin.

Hızlı kurulum ve entegrasyon yapısına sahip olması, uzman kadrosundan her daim çözüm odaklı destek alabildiğimiz, anlaşılır, net ara yüze ve ihtiyaca uygun raporlama sistemine sahip olması, AloTech’i tercih etmemizdeki etmenlerdi.

Derya Tepeli
HIS TRAVEL ÇAĞRI MERKEZI SATIŞ MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

Predictive Dialer Nedir? Çağrı Merkezleri için Etkin Kullanım Rehberi
BLOG
Predictive Dialer Nedir? Çağrı Merkezleri için Etkin Kullanım Rehberi

Çağrı merkezleri, günümüz iş dünyasında müşteri ilişkilerinin merkezinde yer alır. Yoğun arama trafiği, anlık yanıt gereksinimi ve yüksek verimlilik beklentileri nedeniyle çağrı merkezleri sürekli gelişen teknolojik altyapılarla desteklenmeye devam eder. Bunun nedeni ise gelişen teknolojiler doğrultusunda müşteri ihtiyaçlarını zamanında ve etkili şekilde karşılamak. Ancak, manuel arama yöntemlerinin getirdiği verimlilik kaybı, çağrı merkezi operasyonlarının etkinliğini azaltacağından […]

Black Friday Verileri Müşteri Deneyiminizi Nasıl Şekillendirir?
BLOG
Black Friday Verileri Müşteri Deneyiminizi Nasıl Şekillendirir?

Merhaba! Kasım ayında her yıl aklınıza aynı dönem gelir: Black Friday. İndirimlerin tavan yaptığı dönemde satış hacimleri rekor kırar, çağrı merkezleri tam kapasite çalışır ve her an yeni bir müşteri talebi gelir. Şirketler için işin özü aslında çok net: Tüm bu yoğunlukta müşteri deneyimi optimizasyonu hiç sekteye uğramamalı. AloTech olarak yıllardır markaların yanında yer alır, […]

CS-Black Friday
BLOG
Black Friday Döneminde Müşteri Memnuniyetini Artırmanın 10 Stratejisi

Değerli e-ticaret sektörü profesyonelleri, Her yıl heyecanla beklenen indirim sezonuna yaklaşıyoruz. Bu dönem sizler kadar, iletişim altyapısı geliştiren bizim gibi teknoloji sağlayıcıları için de büyük önem taşıyor. AloTech’in 13 yıllık müşteri deneyimi ve çağrı merkezi tecrübesiyle birlikte alışveriş sezonunda gözden kaçmaması gereken bazı noktaları sizlerle paylaşmak istiyorum.   Etkili Kaynak Planlaması ve Hazırlık: Geçmiş Black […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat