AloTech ile müşterilerinize farklı iletişim kanallarından özelleştirilmiş çözümler sunabilir ve müşteri deneyimini maksimum seviyede tutabilirsiniz. Kişiselleştirilmiş bir hizmet sağlarken müşterilerinizin beklentilerini de karşılayabilir ve firmanıza olan bağlılığı arttırabilirsiniz.
Müşteri temsilcilerinin yapacakları işlemleri tek bir platform üzerinden gerçekleştirmesi, müşterilerinize kişiselleştirilmiş bir hizmet sunmanıza olanak sağlayacaktır. Bir çok farklı araçla entegrasyon yapabilen AloTech ile müşterilerinize en hızlı şekilde yardımcı olabilirsiniz ve hizmet kalitenizi arttırabilirsiniz.
Gerçek zamanlı müşteri davranışı ve amacına göre müşterilerinize optimize edilmiş eylemler ve kısayollar sunabilirsiniz. İhtiyaçlarınıza göre uyarlayabileceğiniz panolarla gerçek zamanlı KPI’leri yönetebilir, kaliteyi yüksek tutmak ve müşterileri memnun etmek için kayıtları ve anketleri izleyebilirsiniz.
AloTech’in sağladığı Iyzico entegrasyonu sayesinde müşterilerinize hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz. Sanal pos ile telefondan ödeme ayrıcalığı satış süreçlerini hızlandırmakla beraber güvenirliliğinizi de arttırır.
AloTech ile istediğiniz bilgilendirmeler için otomatik aramalar oluşturabilirsiniz. Bu aramaları hem süpervizör ekranlarından canlı olarak takip edebilir hem de raporlama modülümüzden aramaların detaylarına ulaşabilirsiniz. Click to Call özelliği ile CRM’inizde kayıtlı kişi bilgileri içerisinde bulunan telefon numaralarına tıklayarak, herhangi başka bir işleme gerek kalmadan çağrı başlatabilirsiniz. Operasyonunuzda yer alan bütün detayları geniş raporlama ekranımızdan detaylı bir şekilde raporlayabilir ve analiz edebilirsiniz.
IVR içerisinde tanımladığımız son görüşülene transfer ve kullanıcı tercihli kuyruk adımlarımız ile arayan müşterinin son görüştüğü temsilci ile görüşmesini sağlayabilirsiniz. Bu sayede müşterileriniz diledikleri müşteri temsilcileri ile portföyler oluşturarak kişiselleştirilmiş bir kullanıcı deneyimi elde eder. Ayrıca, her bir temsilciye farklı bölgeler veya listeler oluşturabilir, satış, pazarlama veya destek operasyonlarınızı kendi tasarladığınız şekilde yönetebilirsiniz.
Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
Tüm iletişim kanallarından müşterilerinizin taleplerini kesintisiz bir şekilde karşılayın ve tek ekrandan tüm kanallardaki raporlarınızı görüntüleyin.
Çağrı merkezinizin günlük operasyonel verimliliğinin yanı sıra önemli KPI’larınızı artırmak için gerçek zamanlı ve geçmiş raporlara erişin.
Uzman mühendisler tarafından alınan güncel güvenlik önlemleri ile çağrı merkeziniz her zaman güvende.
Yedekli ve ölçeklenebilir altyapıyla yüksek servis seviyesine ulaşın.
AloTech Mobil ile hareket halindeki ekiplerinizi de çağrı merkezinizle entegre edin.
IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.
Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.
Birden fazla lokasyonda, şubede, mağazada veya satış noktasında hizmet veren işletmelerde dağıtık yapıdaki çağrı trafiklerini merkezi olarak denetleyin ve yönetin.
Şubelerde açılmayan telefonların çağrı merkezi ile koordine bir şekilde yönetilmesini sağlayın.
GSM hatlarını çağrı merkezi yazılımınızla entegre olarak kullanın.
Çağrı merkezi, şirketlerde müşteri ilişkilerini yöneten birimlerin başındadır. Müşterilere yardımcı olma gayesiyle çalışan departman, kullanıcılarla e-posta, çağrı veya canlı sohbet yöntemleri üzerinden etkileşime girer. İletişim birimleri, müşteri taleplerini, şikayet ve önerilerini ilgili birimlere aktararak kullanıcılarla şirket arasında bir köprü görevi görür. Bunun yanı sıra kullanıcı geri bildirimleri, anketler üzerinden raporlama, analiz süreçlerinin yönetilmesine aracılık eder. […]
İş dünyasında rekabet avantajı kazanmak isteyen şirketler, teknolojik gelişmeler ışığında hareket eder. Müşterilerin artan beklentilerini karşılamak için yeni gelişmeleri odağına alan şirketler, yapay zeka teknolojilerine yönelerek süreci kolaylaştırmayı amaçlar. Çağın gerekliliklerinden biri hâline gelen AI teknolojileri, çağrı merkezlerinde müşteri deneyimini iyileştirmeye yardımcı olur. Üretken yapay zeka teknolojilerinin bugün olduğu gibi gelecekte de farklı yönlere evrilerek […]
Küresel pazarda rekabet her geçen gün arttığı için müşteri hizmetlerinin kalitesi işletmeler açısından marka imajı kadar önemlidir. Bu noktada devreye giren bulut çağrı merkezi hizmetleri, işletmelere büyük avantajlar sunar ve rekabeti destekler. Bulut çağrı merkezleri, müşteri hizmetlerini daha verimli hale getirirken özellikle küresel işletmelerin uluslararası müşteri hizmeti sunmalarını da kolaylaştırır. Bulut çağrı merkezi hizmetleri ile […]