Satış ekiplerinin verimliliği her şirketin en çok önem verdiği konuların başında gelir. AloTech’in otomatik arama özelliği ile satış ekipleriniz çağrı adetlerini arttırabilir, ihtiyaç olması halinde temsilciler süpervizorlerinden gerçek zamanlı destek alabilir ve daha üretken sonuçlar elde edebilirsiniz. Böylelikle daha fazla müşteri adayına ulaşabilir ve satış kampanyalarınızın başarı oranını arttırabilirsiniz.
Çağrı oranlarının düşük olması potansiyel müşterilere ulaşmayı zorlaştırır. AloTech’in yeni nesil “predictive dialer” ve “IVR dialer” ürünleri giden aramaları otomatize etmek için tasarlanmıştır. AloTech’in kampanya aramaları ile temsilciler daha fazla konuşma yapabilir, zamanlarını etkili kullanabilir ve başarı oranını arttırabilir.
Operasyon yöneticileri süpervizör ekranından tıklamalar ile geçmişe yönelik ses kayıtlarını dinleyebilir, müşteri temsilcilerinin yapmış olduğu aktif çağrıları dinleyebilir, ilgili noktada müşteri temsilcisine sufle verebilir, konuşmaya katılarak konferans yapabilir veya gerek gördüğünde aktif çağrıyı sonlandırabilir. Anlık olarak hem müşteri temsilcilerini takip ederek performans değerlendirmesi yapabilir hem de müşteri memnuniyetini ölçebilir.
CRM ile AloTech’i entegre ederek daha hızlı, daha akıllı satış yapabilir, kampanyalarınızın başarı oranını ve görüşmelerdeki verimliliğinizi arttırabilirsiniz. Temsilcileriniz çağrıları görüşme esnasında veya sonunda etiketleyebilir. Böylelikle fırsatlarınızı ve müşterilerinizi daha kolay ve etkili takip edebilirsiniz.
AloTech, web tabanlı CRM, e-ticaret veya yardım masası araçlarınıza kolayca entegre edebilirsiniz ve hazır API’larımız ile entegrasyonlarınızı ve otomasyonlarınızı hızlıca yapabilirsiniz. Ekibinizin etkinliği otomatik olarak CRM’nize veya istediğiniz başka bir uygulamaya kaydedilir. Bu sayede temsilcileriniz konuşmalarına daha fazla odaklanabilir ve daha verimli çalışabilir.
Potansiyel müşteriler telefon görüşmesi, canlı chat, WhatsApp, mobil uygulama gibi kanallar aracılığıyla şirketinizle etkileşimde bulunur. AloTech, tüm bu kanallardan gelen çağrıları karşılamanızı ve satış temsilcilerinin tüm etkileşimlerini ekranlar arası geçiş yapmadan tek ekrandan yönetmesini sağlar.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.
Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.
40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.
AloTech, herhangi bir operatöre bağlı kalmadan SIP Trunk uyumlu yurt içi ve yurt dışı tüm operatörlerle çalışır.
Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.
Çağrı merkezleri, iş dünyasında akıcı ve hızlı çözümler sunmak için oluşturulan iletişim birimleridir. Teknolojinin gelişmesiyle birlikte devreye giren bulut iletişim merkezleri, gerçek zamanlı çağrı merkezi raporlama gibi sistemlerle birlikte üretkenliği artırmayı hedefler. Gerçek zamanlı araçların sunduğu anlık veriler bulut çağrı merkezi sistemlerinin önemli avantajları arasındadır. Peki, gerçek zamanlı raporlama araçları hangileridir ve kullanılan sistemlerin çağrı […]
Sigorta deyince aklınıza karmaşık poliçeler, bitmeyen telefon trafiği ve “Acaba primimin son ödeme tarihi ne?” diye soran müşteriler mi geliyor? Bu işin içinde olanlar bilir, sigortacılıkta müşterilerle iletişim bir yandan hız, bir yandan da dikkat ister. Peki, yoğun tempoyu nasıl daha iyi yönetebilirsiniz? Modern çağrı merkezi çözümleri tam da bu ihtiyaçlarınıza yanıt verecek seçenekler sunar. […]
Çağrı merkeziniz, işletmenizin müşterilerle kurduğu bağın en önemli noktalarından biridir. Ancak bu merkezi ayakta tutmanın maliyeti bazen bütçenizi sarsabilir. Yüksek personel giderleri, pahalı altyapı yatırımları, karmaşık süreçler ya da verimsiz sistemler, kaynaklarınızı hızla tüketebilir. Peki, müşteri memnuniyetinden taviz vermeden bu giderleri nasıl azaltabilirsiniz? Cevap doğru teknolojileri ve stratejik yaklaşımları bir araya getirmekte yatıyor. Geleneksel yöntemlerin […]