Çağrı merkeziniz ve dahili kullanıcılarınız birbirleri ile dahili üzerinden görüşebilir, çağrı transferi gerçekleştirebilirsiniz. Şirket numaranız üzerinden kanal kısıtlaması bulunmadan çağrı alabilirsiniz. Karşılama menüsünden, size ulaşan müşterilere ihtiyaçları doğrultusunda SMS gönderebilirsiniz. Ek olarak, IP telefonlarınızı çağrı merkeziyle entegre kullanabilir, IP telefon üzerinden yapılan görüşmelerin raporlarına ve ses kayıtlarına kolaylıkla ulaşabilirsiniz.
Santralinize ulaşan müşteriler sizin operasyonunuza uygun sesli yanıt sistemi ile karşılanır. Arayan müşteriler istedikleri kişiye direkt bağlanmak için dahili numara tuşlayabilir ya da karşılama menüsündeki tuşlamalarla ilgili kişilere bağlanabilir. İlgili kişiye bağlanmayı beklerken firmanıza ait bekleme müziğini dinletebilir ve ekiplerinize çağrıyı aynı öncelikle ya da sırayla aktarabilirsiniz.
Hangi dahili telefonun hangi numarayı aradığını ve ne kadar süre görüştüğünü anlık olarak raporlayabilirsiniz. Böylece ister departmanları, ister şubelerinizi, isterseniz de müşterilerinizle yapılan görüşmeleri her zaman takip edebilirsiniz. Bu raporları API‘larımız sayesinde kullandığınız CRM veya özel raporlama sistemlerine aktarabilir ve mevcut verilerinizle çağrı trafiği verilerinizi karşılaştırarak analiz edebilirsiniz. Gelen ve giden aramalar ile departmanlar arasında gerçekleşen tüm dahili görüşmeleri ses kaydetme özelliği ile kayıt altına alabilir, ihtiyacınız olduğunda AloTech arayüzünden ses kayıtlarına kolayca ulaşabilirsiniz.
IP telefonlarınızla lokasyondan bağımsız olarak çalışabilir, farklı ülkelerde olsanız bile kolaylıkla dahili görüşmeler yapabilir ve aranızda çağrı transferleri gerçekleştirebilirsiniz. Çağrı merkeziniz ve IP telefon kullanıcılarınız aynı platformu kullanarak birbirlerine çağrı transfer edebilir ya da mevcuttaki çağrılarına ikinci bir kişiyi kolaylıkla ekleyebilirler.
Geleneksel santral teknolojilerinde donanım, yazılım, kablolama, bağlantı, kurulum ve bakım anlaşması gibi birçok gider kalemi eklenmektedir. AloTech’in Bulut Santral Teknolojisi ile IP telefon kullanımı için internet bağlantısı yeterlidir. Lokasyon değişikliği durumunda telefonun elektrik ve internet bağlantısıyla hemen kullanmaya başlabilirsiniz.
Farklı şehirlerde bulunan lokasyonlarınızı tek bir çatı altında toplayabilir ve takip edebilirsiniz.Üstelik her bir şehir için farklı numara veya farklı senaryolar kurgulamak çok kolay. Ayrıca farklı lokasyonlar ve takımlarda olan operasyonlarınızı ayırabilir, takip ve değerlendirmelerini lokasyon bazlı yapabilirsiniz. Dahili, şube veya departmana özel giden arama yetkisi verebilirsiniz. Örneğin bir ekip sadece şirket içi aramalar yaparken, diğer ekiplerin yurt dışı dahil tüm aramaları gerçekleştirmesini kolayca sağlayabilirsiniz.
Hemen hemen her web sitesinde gördüğünüz chatbot uygulamalarının işinize olan katkıları hakkında bilgi sahibi misiniz? Çağrı merkezi bulutu AloTech’in yapay zekâ destekli chatbot servisi ile hem müşterilerinize daha iyi bir deneyim sunabilir hem operasyonel verimliliğinizi arttırabilirsiniz. Peki, müşteri deneyimi için önemli olan chatbot nedir ve neden kullanmalısınız? Chatbot hakkındaki detaylara gelin, daha yakından göz atalım. […]
Artık dış arama kampanyalarını eski yöntemlerle yürütmek mümkün değil. Müşterilerin beklentileri hızla yükseliyor, süreçler daha karmaşık hale geliyor ve yöneticilerin önlenebilir sorunlarla vakit kaybetmeye tahammülü yok. İşte tam bu noktada AloTech’in Yeni Kampanyalar Modülü devreye giriyor. Bu modül sayesinde: Fırsatları kaçırmaz, ROI’nizi artırır, Ekibinizi yormadan başarıya ulaşırsınız. Çünkü artık elinizde daha fazla görünürlük, daha akıllı […]
Sürdürülebilir bir marka olmanın yolu, müşteri memnuniyetini artırmaktan ve bu sürecin doğal bir parçası olarak zor müşterilerle başa çıkmaktan geçer. Çağrı merkezi operasyonlarını yöneten müşteri temsilcileri gün içerisinde çeşitli müşteri profiliyle karşı karşıya gelir. Zor müşterilerin talep ve sorunlarına çözüm sunabilmek için temsilcilerin profesyonel tavrını korumaları gerekir. Bu kritik anları doğru ve uygun stratejilerle yönetebilen […]