AloTech, gıda sektörünün lider markalarına sağladığı yenilikçi teknoloji çözümleriyle, sipariş sürecinden müşteri memnuniyet analizlerine kadar bir çok aşamada fayda sağlamaktadır.
AloTech Bulut Çağrı Merkezi ile müşteri talepleri ve saha ekipleri arasında hızlı bir iletişim ağı kurulur. Bu sayede, müşteri taleplerinin sahaya hızla aktarılması ile müşteri memnuniyetinde ve verimlilikte artış sağlanır. Dilerseniz saha ekibinizin, müşteriye ait telefon numarasını görmeden arama yapabilmesi sağlanabilir. Böylece hem gizlilik korunur, hem de kuryeniz ve müşteriniz arasındaki tüm görüşmeler takip edilir.
Çoklu kanal yönetimi olarak bilinen omnichannel çözümleri ile birden fazla kanalda müşteri talebini kolayca yönetebilirsiniz. Telefon, web sitesi veya chat kanallarından gelen sipariş taleplerine ya da hizmet sorgularına tek ekran üzerinde yanıt verebilirsiniz. WhatsApp Business, webchat, Facebook Messenger, Telegram gibi en çok kullanılan iletişim kanallarından kolayca sipariş alabilir, müşterilerinize hızlı çözümler sunabilirsiniz. Böylece tüm müşteri iletişimini tek platform üzerinden yöneterek operasyon süreçlerinizi iyileştirebilirsiniz.
Gıda sektöründe müşteri hizmetlerinde CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) entegrasyonu oldukça önemlidir. CRM sisteminizi, bulut çağrı merkezi AloTech ile kolayca entegre edebilir, müşteri bilgilerini yönetme, müşterilerin sipariş geçmişini, tercihlerini ve şikayetlerini takip etme süreçlerini iyileştirebilirsiniz. CRM entegrasyonu aynı zamanda operasyon ekiplerinizin müşteri verilerine hızlı ve kolay erişim imkanı sağlar. Bu sayede müşteri şikayetlerini daha hızlı ve etkili bir şekilde çözebilirsiniz.
İşletmelerin müşteri deneyimini iyileştiren çağrı merkezi çözümleri aynı zamanda memnuniyet anketleri ile hizmet kalitesini ölçümlemeye yardımcı olur. Sunulan teslimat/hizmet sonrasında işletmenize özel oluşturabileceğiniz değerlendirme form ve anketleriyle müşteri memnuniyetini ölçebilir, sunduğunuz hizmetin kalitesini analiz edebilirsiniz. Tüm bu verileri tek bir platformda kayıt altına alarak uzun vadede performans iyileştirme süreçlerinde değerlendirebilirsiniz.
IVR (Etkileşimli Sesli Yanıt Sistemi) ile işletmenize gelen müşteri çağrılarını ilgili ekip veya müşteri temsilcilerine kolayca yönlendirebilirsiniz. Sipariş vermek isteyen, rezervasyon yaptırmak, şubeleriniz hakkında bilgi almak isteyen veya hizmetlerinize yönelik farklı sorgulara sahip müşterilerinizi ilgili bölümlere bağlayabilirsiniz. Hem müşterilerinizin doğru yanıtlara kısa sürede ulaşmasını sağlar, hem de operasyon yükünüzü hafifletebilirsiniz.
CRM’den tek tıklama ile arama yapın.
Tüm iletişim kanallarından müşterilerinizin taleplerini kesintisiz bir şekilde karşılayın ve tek ekrandan tüm kanallardaki raporlarınızı görüntüleyin.
AloTech hazır API’ları ile kolayca entegre olun.
Hem müşteri temsilcisi hem arayanların telefonda harcanan zamanı azaltmaları için self servis kanallar sunun.
180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize istedikleri kanaldan ulaşın.
Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.
IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.
Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.
Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.
Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.
Kaçan çağrılarınızı dialer sistemine otomatik olarak yükleyin ve otomatik aramalar oluşturun.
Pazar yerinde bulunan iş ortaklarınız ile müşterileriniz arasındaki görüşmeleri analiz edin.
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük fırsatlar sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde ulaşmak […]
Yılın en beklenen zamanı geldi! Black Friday, Cyber Monday, 11.11 gibi indirim günlerine ev sahipliği yapan kasım ayında müşteri hizmetlerini de yoğun bir dönem bekliyor. Alışveriş sezonu geldiğinde, çağrı merkezleri adeta bir sınavdan geçer. Yükselen çağrı sayısı ve artan müşteri talepleri karşısında etkili bir deneyim sunmak zorlu hale gelir. Ancak yoğunluğu yönetmenin ve müşterilerinizi memnun […]
Perakende sektörü hızla dijitalleştiği için müşteri hizmetleri süreçleri de bu dönüşümün merkezinde yer alır. Yapay zeka (AI), işletmelere daha verimli, hızlı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri hizmetleri alanında devrim yaratır. Bu aşamada teknolojik gelişimin satışları artırma ve müşteri memnuniyetini sağlama noktasında ne kadar etkili olduğu ise merak konusu. İşte tam bu noktada perakende sektöründe AI’ın […]