Gıda Sektöründe Çağrı Merkezi Çözümlerinin Etkisi

AloTech, gıda sektörünün lider markalarına sağladığı yenilikçi teknoloji çözümleriyle, sipariş sürecinden müşteri memnuniyet analizlerine kadar bir çok aşamada fayda sağlamaktadır.

AloTech'i Tercih Eden Gıda Firmaları

Saha Çağrı Yönetimi

AloTech Bulut Çağrı Merkezi ile müşteri talepleri ve saha ekipleri arasında hızlı bir iletişim ağı kurulur. Bu sayede, müşteri taleplerinin sahaya hızla aktarılması ile müşteri memnuniyetinde ve verimlilikte artış sağlanır. Dilerseniz saha ekibinizin, müşteriye ait telefon numarasını görmeden arama yapabilmesi sağlanabilir. Böylece hem gizlilik korunur, hem de kuryeniz ve müşteriniz arasındaki tüm görüşmeler takip edilir.

Çoklu Kanal Yönetimi

Çoklu kanal yönetimi olarak bilinen omnichannel çözümleri ile birden fazla kanalda müşteri talebini kolayca yönetebilirsiniz. Telefon, web sitesi veya chat kanallarından gelen sipariş taleplerine ya da hizmet sorgularına tek ekran üzerinde yanıt verebilirsiniz. WhatsApp Business, webchat, Facebook Messenger, Telegram gibi en çok kullanılan iletişim kanallarından kolayca sipariş alabilir, müşterilerinize hızlı çözümler sunabilirsiniz. Böylece tüm müşteri iletişimini tek platform üzerinden yöneterek operasyon süreçlerinizi iyileştirebilirsiniz.

CRM Entegrasyonu

Gıda sektöründe müşteri hizmetlerinde CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) entegrasyonu oldukça önemlidir. CRM sisteminizi, bulut çağrı merkezi AloTech ile kolayca entegre edebilir, müşteri bilgilerini yönetme, müşterilerin sipariş geçmişini, tercihlerini ve şikayetlerini takip etme süreçlerini iyileştirebilirsiniz. CRM entegrasyonu aynı zamanda operasyon ekiplerinizin müşteri verilerine hızlı ve kolay erişim imkanı sağlar. Bu sayede müşteri şikayetlerini daha hızlı ve etkili bir şekilde çözebilirsiniz.

Müşteri Memnuniyet Anketleri

İşletmelerin müşteri deneyimini iyileştiren çağrı merkezi çözümleri aynı zamanda memnuniyet anketleri ile hizmet kalitesini ölçümlemeye yardımcı olur. Sunulan teslimat/hizmet sonrasında işletmenize özel oluşturabileceğiniz değerlendirme form ve anketleriyle müşteri memnuniyetini ölçebilir, sunduğunuz hizmetin kalitesini analiz edebilirsiniz. Tüm bu verileri tek bir platformda kayıt altına alarak uzun vadede performans iyileştirme süreçlerinde değerlendirebilirsiniz.

IVR ile Akıllı Yönlendirme

IVR (Etkileşimli Sesli Yanıt Sistemi) ile işletmenize gelen müşteri çağrılarını ilgili ekip veya müşteri temsilcilerine kolayca yönlendirebilirsiniz. Sipariş vermek isteyen, rezervasyon yaptırmak, şubeleriniz hakkında bilgi almak isteyen veya hizmetlerinize yönelik farklı sorgulara sahip müşterilerinizi ilgili bölümlere bağlayabilirsiniz. Hem müşterilerinizin doğru yanıtlara kısa sürede ulaşmasını sağlar, hem de operasyon yükünüzü hafifletebilirsiniz.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkileşimleri Yönetmeniz için AloTech

Click to Call – Aramak için Tıkla

CRM’den tek tıklama ile arama yapın.

Çok Kanallı İletişim

Tüm iletişim kanallarından müşterilerinizin taleplerini kesintisiz bir şekilde karşılayın ve tek ekrandan tüm kanallardaki raporlarınızı görüntüleyin.

Hazır Entegrasyonlar

AloTech hazır API’ları ile kolayca entegre olun.

Self Servis

Hem müşteri temsilcisi hem arayanların telefonda harcanan zamanı azaltmaları için self servis kanallar sunun.

WhatsApp Business Entegrasyonu

180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize istedikleri kanaldan ulaşın.

Numara Maskeleme

Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.

Akıllı IVR

IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.

Ölçeklenebilirlik

Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.

Kredi Kartı Entegrasyonu

Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.

Kalite Değerlendirme Formu

Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.

Kaçan Çağrı Yönetimi

Kaçan çağrılarınızı dialer sistemine otomatik olarak yükleyin ve otomatik aramalar oluşturun.

İş Ortaklarınızı Yönetin

Pazar yerinde bulunan iş ortaklarınız ile müşterileriniz arasındaki görüşmeleri analiz edin.

Yenilikçi ve çözüm odaklı yaklaşımlarıyla AloTech’in desteğini her zaman yanımızda hissediyoruz. Gerçekleştirdiğimiz projelerin temelinde güçlü teknoloji ve tecrübeli bir ekip yer alıyor. Dinamik koşullara sağlanılan uyum ile birlikte çok keyifli bir iş ortaklığı yürütüyoruz. Teşekkürler AloTech!”

Cengizhan Cengiz
GITTI GIDIYOR RAPORLAMA VE GELIŞTIRME YÖNETICISI

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
0850’li Numaralar Hakkında Doğru Bilinen 5 Yanlış

0850’li numaralar hayatımızın birçok alanında karşımıza çıkıyor. Bankalardan e-ticaret sitelerine, çağrı merkezlerinden teknik servislere kadar pek çok kurum iletişim için artık bu numaraları kullanıyor. Ancak bu yaygınlığa rağmen 0850’li hatlar hakkında toplumda hâlâ bazı yanlış algılar ve kafa karışıklıkları var. “Bu numaralar dolandırıcılık için mi kullanılıyor?”, “0850’yi aramak pahalı mı?”, “Sadece büyük şirketlere mi veriliyor?” […]

Müşteri Deneyimi İçin Doğru Çağrı Merkezi Yazılımı Neden Önemlidir?
BLOG
Müşteri Deneyimi İçin Doğru Çağrı Merkezi Yazılımı Neden Önemlidir?

Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]

Tatil Yoğunluğuna Hazırlık: Çağrı Merkeziniz için 5 İpucu
BLOG
Tatil Yoğunluğuna Hazırlık: Çağrı Merkeziniz için 5 İpucu

Tatil sezonları, birçok işletme için yılın en hareketli ve kritik dönemlerinden biridir. Bu dönemlerde müşteri talebinin artması çağrı merkezleri üzerinde ciddi bir baskı oluşturur. Artan çağrı hacmi ise uzun bekleme süreleri, düşen hizmet kalitesi ve nihayetinde müşteri memnuniyetsizliği gibi sorunlara yol açabilir. Ancak doğru çağrı merkezi hazırlığı ile bu zorlukları işletmeniz açısından fırsata dönüştürebilirsiniz. Planlı […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat