Gayrimenkul sektöründe sağlanan çözümler

AloTech’in kullanıcı dostu arayüzü, esnek ve ölçeklendirilebilir yapısı sayesinde müşterilerinizin taleplerini kolaylıkla yönetebilirsiniz. Çok kanallı iletişim ve kolay entegrasyon olanağı sağlayan AloTech platformu ile müşteri ilişkilerinizi kuvvetlendirebilirsiniz. Bunun yanı sıra sunduğunuz hizmetleri, satışlarınızı ve fırsatlarınızı hem anlık hem geçmişe yönelik olarak takip edebilir ve raporlayabilirsiniz.

AloTech'i Tercih Edenler Gayrimenkul Firmaları

CRM Entegrasyonları

Kolay entegrasyon olanağı sağlayan AloTech ile çağrı merkezi çalışanlarınız görüştükleri kişilerin bilgilerini tek ekran üzerinden görüntüleyebilir ve yönetebilir. Bu sayede müşterilerinize özelleştirilmiş hizmet sunabilir ve firmanızı ön plana çıkarabilirsiniz.

Sanal Pos ile Online Ödeme

AloTech’in sağladığı Iyzico entegrasyonu sayesinde müşterilerinize hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz. Sanal pos ile telefondan ödeme ayrıcalığı satış süreçlerini hızlandırmakla beraber güvenirliğinizi de arttırır.

Esnek Çalışan Sayısı

Farklı lokasyonlarda hizmet veren çalışanlarınız tek platform üzerinden müşteriler ile görüşürken, yöneticiler de tek ekran üzerinden tüm operasyonu anlık olarak takip edebilirler. Dilerseniz farklı konumlarda çalışanların raporlarını birbirinden ayırabilir ve birbirlerinin operasyonlarını görmemelerini sağlayabilirsiniz. Böylelikle ofisler arası bilgi güvenliğini mümkün kılabilirsiniz.

Otomatik Aramalar ve Raporlamalar

AloTech sayesinde istediğiniz bilgilendirmeler için otomatik aramalar oluşturabilirsiniz. Bu aramaları hem süpervizör ekranından canlı olarak takip edebilir hem de raporlama modülümüzden aramaların detaylarına ulaşabilirsiniz. AloTech’in Click to Call özelliği ile CRM’inizde kayıtlı kişi bilgileri içerisinde bulunan telefon numarasına tıklayarak herhangi başka bir işleme gerek kalmadan çağrı başlatabilirsiniz

Müşteri Temsilcisi Portföyleri

IVR içerisinde tanımladığımız son görüşülene transfer ve kullanıcı tercihli kuyruk adımlarımız ile arayan müşterinin son görüştüğü temsilci ile görüşmesini sağlayabilirsiniz. Bu sayede müşterileriniz diledikleri müşteri temsilcisi ile kişiselleştirilmiş bir kullanıcı deneyimi elde eder. Ayrıca, her bir temsilciye farklı bölgeler veya listeler oluşturabilir, satış, pazarlama veya destek operasyonlarınızı kendi tasarladığınız şekilde yönetebilirsiniz. Saha çalışanlarınız ise AloTech’in sağladığı mobil çözümlerden yararlanabilir. Bu sayede ofis ve saha çalışanlarınızın tüm verilerini tek platform üzerinden görüntüleyebilirsiniz.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Ses Analizi

Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.

Hazır Entegrasyonlar

AloTech hazır API’ları ile kolayca entegre olun.

Predictive Dialer

Önceden belirlenen kişi listelerine matematiksel bir algoritma yardımıyla verimli aramalar gerçekleştirin.

Özel Entegrasyon

Hazır API’larımızın yanı sıra özel çalışma gerektiren ihtiyaçlarınız için yazılım entegrasyon uzmanlarımız ve proje ekibimiz yanınızda

Akıllı IVR

IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.

VIP Müşteri Hattı

Web servis ile VIP veya segmentasyıon müşterilerinizi telefon numarası veya kodlar ile yönetin.

Çoklu Dilde Metin Okuma

40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.

Cloud FCT

GSM hatlarını çağrı merkezi yazılımınızla entegre olarak kullanın.

Saha Satış Ses Kaydı

Saha satış ekiplerinizin, hem gelen hem de giden aramaların ses kayıtlarını alarak dilediğiniz zaman dinleyebilir, çalışana göre raporlayabilir ve değerlendirebilirsiniz.

Kolay ve temiz arayüz, hızlı ve çözüm odaklı iletişim, sürekli kendini geliştiren yenilikçi firma. Çözüm ortaklarının aradığı tüm özellikler = AloTech

Kaan Bilgin
HEPSİ EMLAK MÜŞTERI ILIŞKILERI MÜDÜR YARDIMCISI

Öne Çıkan İçerikler

Çağrı Merkezlerinde Yazar Kasa Entegrasyonlarının Faydaları
BLOG
Çağrı Merkezlerinde Yazar Kasa Entegrasyonlarının Faydaları

Çağrı merkezlerinde kullanılan yenilikçi teknolojiler, iş süreçlerinin hızlı ve kesintisiz hâle gelmesinde önemli rol oynar. İletişim birimlerinde son dönemlerde sıkça tercih edilen yeniliklerden biri de yazar kasa entegrasyonlarıdır. Bulut çağrı merkezi yazılımlarını ve şirketlerin yazar kasalarını bir araya getiren bu sistem, doğruluğu yüksek veri alışverişine imkân tanır. İki sistemin bir arada kullanılması; temsilcilere satış bilgilerini […]

Müşteri Deneyimi İçin Neden Chatbot Tercih Etmelisiniz?
BLOG
Müşteri Deneyimi İçin Neden Chatbot Tercih Etmelisiniz?

Hemen hemen her web sitesinde gördüğünüz chatbot uygulamalarının işinize olan katkıları hakkında bilgi sahibi misiniz? Çağrı merkezi bulutu AloTech’in yapay zekâ destekli chatbot servisi ile hem müşterilerinize daha iyi bir deneyim sunabilir hem operasyonel verimliliğinizi arttırabilirsiniz. Peki, müşteri deneyimi için önemli olan chatbot nedir ve neden kullanmalısınız? Chatbot hakkındaki detaylara gelin, daha yakından göz atalım. […]

AloTech'in Yeni Kampanyalar Modülü ile Neler Yapabilirsiniz?
BLOG
AloTech’in Yeni Kampanyalar Modülü ile Neler Yapabilirsiniz?

Artık dış arama kampanyalarını eski yöntemlerle yürütmek mümkün değil. Müşterilerin beklentileri hızla yükseliyor, süreçler daha karmaşık hale geliyor ve yöneticilerin önlenebilir sorunlarla vakit kaybetmeye tahammülü yok. İşte tam bu noktada AloTech’in Yeni Kampanyalar Modülü devreye giriyor. Bu modül sayesinde: Fırsatları kaçırmaz, ROI’nizi artırır, Ekibinizi yormadan başarıya ulaşırsınız. Çünkü artık elinizde daha fazla görünürlük, daha akıllı […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat