AloTech’in kullanıcı dostu arayüzü, esnek ve ölçeklendirilebilir yapısı sayesinde müşterilerinizin taleplerini kolaylıkla yönetebilirsiniz. Çok kanallı iletişim ve kolay entegrasyon olanağı sağlayan AloTech platformu ile müşteri ilişkilerinizi kuvvetlendirebilirsiniz. Bunun yanı sıra sunduğunuz hizmetleri, satışlarınızı ve fırsatlarınızı hem anlık hem geçmişe yönelik olarak takip edebilir ve raporlayabilirsiniz.
Kolay entegrasyon olanağı sağlayan AloTech ile çağrı merkezi çalışanlarınız görüştükleri kişilerin bilgilerini tek ekran üzerinden görüntüleyebilir ve yönetebilir. Bu sayede müşterilerinize özelleştirilmiş hizmet sunabilir ve firmanızı ön plana çıkarabilirsiniz.
AloTech’in sağladığı Iyzico entegrasyonu sayesinde müşterilerinize hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz. Sanal pos ile telefondan ödeme ayrıcalığı satış süreçlerini hızlandırmakla beraber güvenirliğinizi de arttırır.
Farklı lokasyonlarda hizmet veren çalışanlarınız tek platform üzerinden müşteriler ile görüşürken, yöneticiler de tek ekran üzerinden tüm operasyonu anlık olarak takip edebilirler. Dilerseniz farklı konumlarda çalışanların raporlarını birbirinden ayırabilir ve birbirlerinin operasyonlarını görmemelerini sağlayabilirsiniz. Böylelikle ofisler arası bilgi güvenliğini mümkün kılabilirsiniz.
AloTech sayesinde istediğiniz bilgilendirmeler için otomatik aramalar oluşturabilirsiniz. Bu aramaları hem süpervizör ekranından canlı olarak takip edebilir hem de raporlama modülümüzden aramaların detaylarına ulaşabilirsiniz. AloTech’in Click to Call özelliği ile CRM’inizde kayıtlı kişi bilgileri içerisinde bulunan telefon numarasına tıklayarak herhangi başka bir işleme gerek kalmadan çağrı başlatabilirsiniz
IVR içerisinde tanımladığımız son görüşülene transfer ve kullanıcı tercihli kuyruk adımlarımız ile arayan müşterinin son görüştüğü temsilci ile görüşmesini sağlayabilirsiniz. Bu sayede müşterileriniz diledikleri müşteri temsilcisi ile kişiselleştirilmiş bir kullanıcı deneyimi elde eder. Ayrıca, her bir temsilciye farklı bölgeler veya listeler oluşturabilir, satış, pazarlama veya destek operasyonlarınızı kendi tasarladığınız şekilde yönetebilirsiniz. Saha çalışanlarınız ise AloTech’in sağladığı mobil çözümlerden yararlanabilir. Bu sayede ofis ve saha çalışanlarınızın tüm verilerini tek platform üzerinden görüntüleyebilirsiniz.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
AloTech hazır API’ları ile kolayca entegre olun.
Önceden belirlenen kişi listelerine matematiksel bir algoritma yardımıyla verimli aramalar gerçekleştirin.
Hazır API’larımızın yanı sıra özel çalışma gerektiren ihtiyaçlarınız için yazılım entegrasyon uzmanlarımız ve proje ekibimiz yanınızda
IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.
Web servis ile VIP veya segmentasyıon müşterilerinizi telefon numarası veya kodlar ile yönetin.
40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.
GSM hatlarını çağrı merkezi yazılımınızla entegre olarak kullanın.
Saha satış ekiplerinizin, hem gelen hem de giden aramaların ses kayıtlarını alarak dilediğiniz zaman dinleyebilir, çalışana göre raporlayabilir ve değerlendirebilirsiniz.
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük fırsatlar sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde ulaşmak […]
Yılın en beklenen zamanı geldi! Black Friday, Cyber Monday, 11.11 gibi indirim günlerine ev sahipliği yapan kasım ayında müşteri hizmetlerini de yoğun bir dönem bekliyor. Alışveriş sezonu geldiğinde, çağrı merkezleri adeta bir sınavdan geçer. Yükselen çağrı sayısı ve artan müşteri talepleri karşısında etkili bir deneyim sunmak zorlu hale gelir. Ancak yoğunluğu yönetmenin ve müşterilerinizi memnun […]
Perakende sektörü hızla dijitalleştiği için müşteri hizmetleri süreçleri de bu dönüşümün merkezinde yer alır. Yapay zeka (AI), işletmelere daha verimli, hızlı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri hizmetleri alanında devrim yaratır. Bu aşamada teknolojik gelişimin satışları artırma ve müşteri memnuniyetini sağlama noktasında ne kadar etkili olduğu ise merak konusu. İşte tam bu noktada perakende sektöründe AI’ın […]