Yazar Kasa Entegrasyonu ile müşterilerinize uçtan uca erişim imkanı sağlayın. Müşteri memnuniyetini arttırmak için Yazar Kasa yazılımınızı AloTech ile entegre edin.
Operasyonunuzda kullanılan uygulamaları AloTech ile uçtan uca entegre ederek müşterilerinize verimli bir kullanıcı deneyimi sunabilirsiniz. Müşteri temsilcisi ve operasyonda çalışanlar için çağrıları daha etkili hale getirin. AloTech bulut çağrı merkezi sistemi ile çağrı detaylarının tek platform üzerinden takip edilebilmesi, müşteri deneyimi ve hizmet kalitesinin değerlendirilebilmesi için raporlama ve kalite ekiplerine yardımcı olmaktadır. Yazar Kasa Entegrasyonu ve CRM yazılımı ile müşteri yönetimini kolaylaştırabilirsiniz.
Müşterileriniz çağrı merkezinizi ya da şubelerinizi aradığında, ilgili müşteriye ait sipariş bilgileri ve detayları görüntüleyebilir, böylece daha müşteri odaklı görüşmeler sağlayabilirsiniz. Siparişlerin iletilmesi ve teslim edilmesi ile ilgilenen şube çalışanları, gelen çağrıları şube telefonundan karşılarken Yazar Kasa ekranından arayan müşteri bilgilerine erişebilir. Sipariş adresi, ürün bilgisi ve ödenecek tutar gibi bilgilerin çağrı ile eş zamanlı olarak görüntülenmesi müşterilerinizin tüm taleplerine hızlı ve etkili çözümler sunmanıza yardımcı olacaktır.
Müşterileriniz sipariş durumu hakkında bilgi almak isteyebilir ya da teslimat adresi değişikliği talebinde bulunabilir. Müşteri taleplerinin teslimat tamamlanmadan önce karşılanması gereken durumlar olabilir. Müşteri bilgilerini Yazar Kasa ekranında çağrı ile eş zamanlı olarak görüntüleyebilen çağrı merkezi ya da şube çalışanları, sipariş takip ya da teslimat detayları ile ilgili gelen tüm soruları müşterilerin değişen taleplerine göre yanıtlayabilir.
AloTech’in Yazar Kasa Entegrasyonu ile müşterilerinizin çağrı merkezinizden aldığı etkili ve çözüm odaklı hizmeti şubelerinizde de sunarak memnuniyeti artırın. Böylece müşteriniz siparişi ile ilgili tüm talepleri şubeniz ile iletişime geçerek sonuçlandırabilir. Şubelerinizde çalışanların müşterinizi tanımasını sağlayın ve müşterilerinizin siparişleri ile ilgili sorularına hızlı ve etkili çözüm üretin, sunduğunuz hizmet ile fark yaratın!
Şube çalışanlarının yoğunluk sebebiyle telefona bakamadığı durumlar olabilir. Şubenizde herhangi bir yetkiliye ulaşamayan müşterileriniz vakit kaybetmeden çağrı merkezine aktarılır. AloTech Teknolojisi ile çağrı merkezi operasyonunuzda çalışan müşteri temsilcileri, sipariş kaydı ekranına kolayca erişebilir ve çağrıyı tıpkı bir şube çalışanı gibi gerçekleştirebilir. IVR teknolojisini kullanarak da çağrı yönetiminizin verimliliğini artırabilirsiniz.
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük fırsatlar sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde ulaşmak […]
Yılın en beklenen zamanı geldi! Black Friday, Cyber Monday, 11.11 gibi indirim günlerine ev sahipliği yapan kasım ayında müşteri hizmetlerini de yoğun bir dönem bekliyor. Alışveriş sezonu geldiğinde, çağrı merkezleri adeta bir sınavdan geçer. Yükselen çağrı sayısı ve artan müşteri talepleri karşısında etkili bir deneyim sunmak zorlu hale gelir. Ancak yoğunluğu yönetmenin ve müşterilerinizi memnun […]
Perakende sektörü hızla dijitalleştiği için müşteri hizmetleri süreçleri de bu dönüşümün merkezinde yer alır. Yapay zeka (AI), işletmelere daha verimli, hızlı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri hizmetleri alanında devrim yaratır. Bu aşamada teknolojik gelişimin satışları artırma ve müşteri memnuniyetini sağlama noktasında ne kadar etkili olduğu ise merak konusu. İşte tam bu noktada perakende sektöründe AI’ın […]