Yazar Kasa Entegrasyonu ile müşterilerinize uçtan uca erişim imkanı sağlayın. Müşteri memnuniyetini arttırmak için Yazar Kasa yazılımınızı AloTech ile entegre edin.
Operasyonunuzda kullanılan uygulamaları AloTech ile uçtan uca entegre ederek müşterilerinize verimli bir kullanıcı deneyimi sunabilirsiniz. Müşteri temsilcisi ve operasyonda çalışanlar için çağrıları daha etkili hale getirin. AloTech bulut çağrı merkezi sistemi ile çağrı detaylarının tek platform üzerinden takip edilebilmesi, müşteri deneyimi ve hizmet kalitesinin değerlendirilebilmesi için raporlama ve kalite ekiplerine yardımcı olmaktadır. Yazar Kasa Entegrasyonu ve CRM yazılımı ile müşteri yönetimini kolaylaştırabilirsiniz.
Müşterileriniz çağrı merkezinizi ya da şubelerinizi aradığında, ilgili müşteriye ait sipariş bilgileri ve detayları görüntüleyebilir, böylece daha müşteri odaklı görüşmeler sağlayabilirsiniz. Siparişlerin iletilmesi ve teslim edilmesi ile ilgilenen şube çalışanları, gelen çağrıları şube telefonundan karşılarken Yazar Kasa ekranından arayan müşteri bilgilerine erişebilir. Sipariş adresi, ürün bilgisi ve ödenecek tutar gibi bilgilerin çağrı ile eş zamanlı olarak görüntülenmesi müşterilerinizin tüm taleplerine hızlı ve etkili çözümler sunmanıza yardımcı olacaktır.
Müşterileriniz sipariş durumu hakkında bilgi almak isteyebilir ya da teslimat adresi değişikliği talebinde bulunabilir. Müşteri taleplerinin teslimat tamamlanmadan önce karşılanması gereken durumlar olabilir. Müşteri bilgilerini Yazar Kasa ekranında çağrı ile eş zamanlı olarak görüntüleyebilen çağrı merkezi ya da şube çalışanları, sipariş takip ya da teslimat detayları ile ilgili gelen tüm soruları müşterilerin değişen taleplerine göre yanıtlayabilir.
AloTech’in Yazar Kasa Entegrasyonu ile müşterilerinizin çağrı merkezinizden aldığı etkili ve çözüm odaklı hizmeti şubelerinizde de sunarak memnuniyeti artırın. Böylece müşteriniz siparişi ile ilgili tüm talepleri şubeniz ile iletişime geçerek sonuçlandırabilir. Şubelerinizde çalışanların müşterinizi tanımasını sağlayın ve müşterilerinizin siparişleri ile ilgili sorularına hızlı ve etkili çözüm üretin, sunduğunuz hizmet ile fark yaratın!
Şube çalışanlarının yoğunluk sebebiyle telefona bakamadığı durumlar olabilir. Şubenizde herhangi bir yetkiliye ulaşamayan müşterileriniz vakit kaybetmeden çağrı merkezine aktarılır. AloTech Teknolojisi ile çağrı merkezi operasyonunuzda çalışan müşteri temsilcileri, sipariş kaydı ekranına kolayca erişebilir ve çağrıyı tıpkı bir şube çalışanı gibi gerçekleştirebilir. IVR teknolojisini kullanarak da çağrı yönetiminizin verimliliğini artırabilirsiniz.
0850’li numaralar hayatımızın birçok alanında karşımıza çıkıyor. Bankalardan e-ticaret sitelerine, çağrı merkezlerinden teknik servislere kadar pek çok kurum iletişim için artık bu numaraları kullanıyor. Ancak bu yaygınlığa rağmen 0850’li hatlar hakkında toplumda hâlâ bazı yanlış algılar ve kafa karışıklıkları var. “Bu numaralar dolandırıcılık için mi kullanılıyor?”, “0850’yi aramak pahalı mı?”, “Sadece büyük şirketlere mi veriliyor?” […]
Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]
Tatil sezonları, birçok işletme için yılın en hareketli ve kritik dönemlerinden biridir. Bu dönemlerde müşteri talebinin artması çağrı merkezleri üzerinde ciddi bir baskı oluşturur. Artan çağrı hacmi ise uzun bekleme süreleri, düşen hizmet kalitesi ve nihayetinde müşteri memnuniyetsizliği gibi sorunlara yol açabilir. Ancak doğru çağrı merkezi hazırlığı ile bu zorlukları işletmeniz açısından fırsata dönüştürebilirsiniz. Planlı […]