Etkili bir müşteri deneyimi oluşturmak, sizi rakiplerinizden farklı bir konuma getirmeye yardımcı olur. Bu deneyimi oluşturmak için ilk ihtiyaçlardan biri, çağrı merkezinizi müşteri temsilcilerinin kullandığı yazılımlar ile entegre etmektir. AloTech’in sunmuş olduğu API’lar sayesinde, CRM ve ERP uygulamalarını çağrı merkezinizle kolaylıkla entegre edebilirsiniz.
Çağrı merkezi projelerinin kurulum aşamasında diğer süreçlere kıyasla iş uygulamalarının birbirleriyle entegre çalışabilmesi için yapılan işlemler daha fazla zaman alabilmekte ve çeşitli iş yükleri oluşturmaktadır. Çağrı merkezi operasyonunuzda kullanılan uygulamaları AloTech bulut çağrı merkezi sistemi ile kolaylıkla entegre edebilir, oluşabilecek ekstra iş yükünden ve zamandan tasarruf edebilirsiniz. Kullanım kolaylığı sunan Açık API’lar ile operasyonunuzdaki ihtiyaca yönelik entegrasyonu kendiniz yapabilir, iş akışlarınıza uygun şekilde kurgulayabilirsiniz.
İş uygulamalarınızı, AloTech’in sunduğu API entegrasyonu ile çağrı merkezi operasyonunuzda kullanabilirsiniz. Raporlama, kalite kontrol, kalite yönetimi ve yönetici ekipler için hazırlanan API’lar, uygulama ile entegre olarak iş optimizasyonuna yardımcı olur. Kullanımı kolay API’lar sayesinde çağrı merkeziniz kullanılan tüm iş uygulamaları ile entegre çalışabilir. Birbirleriyle ilişkilendirilmiş raporlarla çağrı merkezinizin yetkinliklerini artırın.
AloTech’in hazır API’ları ile CRM uygulamanızda bulunan modüllere Click to Call, Screen Pop-up gibi özellikleri entegre edebilirsiniz. Çağrı merkezi operasyonunuz CRM üzerinde iş takibini yaparken farklı bir ekran kullanmaya gerek kalmadan kolaylıkla arama yapabilir. Özellikle satış ve satış sonrası hizmet operasyonlarında kullanabileceğiniz otomatik arama senaryoları için AloTech API’larından faydalanabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinize kullanım kolaylığı sunarken, manuel kullanımda karşılaşılabilecek hata oranını düşürebilir ve müşterilerinizle daha etkin iletişim kurabilirsiniz.
Çağrı merkezi operasyonlarında kullanılan ve farklı uygulamalardan elde edilen raporlar, birbirinden farklı format ve boyutlarda olabilir. Bu durum raporların birbirleriyle ilişkilendirilmesini zorlaştırarak operasyon yöneticilerine ek iş yükleri oluştururken, önemli detayların gözden kaçmasına neden olabilir. AloTech’in sunmuş olduğu açık API’lar sayesinde, diğer uygulamalardan aldığınız raporlar ile çağrı merkezi verilerinizi eşleştirebilir, ulaştığınız veriler ile birlikte konsolide raporlar elde edebilirsiniz.
Çağrı merkezlerinde kullanılan uygulamaların, iş akışlarına uygun şekilde çalışabilmesi hem yönetim hem de raporlama ekipleri için büyük bir öneme sahiptir. Satış, satış sonrası destek ve yardım masası gibi tüm hizmet birimlerindeki iş akışlarını AloTech’in sunmuş olduğu hazır API’lar ile entegre edebilir, çağrı merkezinizde bulunan özellikleri uygulamalarınıza dahil edebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinize sık kullandığı uygulamalar ile tek ekran üzerinden çalışma kolaylığı sağlayabilir, müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.
Çağrı merkezi, şirketlerde müşteri ilişkilerini yöneten birimlerin başındadır. Müşterilere yardımcı olma gayesiyle çalışan departman, kullanıcılarla e-posta, çağrı veya canlı sohbet yöntemleri üzerinden etkileşime girer. İletişim birimleri, müşteri taleplerini, şikayet ve önerilerini ilgili birimlere aktararak kullanıcılarla şirket arasında bir köprü görevi görür. Bunun yanı sıra kullanıcı geri bildirimleri, anketler üzerinden raporlama, analiz süreçlerinin yönetilmesine aracılık eder. […]
İş dünyasında rekabet avantajı kazanmak isteyen şirketler, teknolojik gelişmeler ışığında hareket eder. Müşterilerin artan beklentilerini karşılamak için yeni gelişmeleri odağına alan şirketler, yapay zeka teknolojilerine yönelerek süreci kolaylaştırmayı amaçlar. Çağın gerekliliklerinden biri hâline gelen AI teknolojileri, çağrı merkezlerinde müşteri deneyimini iyileştirmeye yardımcı olur. Üretken yapay zeka teknolojilerinin bugün olduğu gibi gelecekte de farklı yönlere evrilerek […]
Küresel pazarda rekabet her geçen gün arttığı için müşteri hizmetlerinin kalitesi işletmeler açısından marka imajı kadar önemlidir. Bu noktada devreye giren bulut çağrı merkezi hizmetleri, işletmelere büyük avantajlar sunar ve rekabeti destekler. Bulut çağrı merkezleri, müşteri hizmetlerini daha verimli hale getirirken özellikle küresel işletmelerin uluslararası müşteri hizmeti sunmalarını da kolaylaştırır. Bulut çağrı merkezi hizmetleri ile […]