Etkili bir müşteri deneyimi oluşturmak, sizi rakiplerinizden farklı bir konuma getirmeye yardımcı olur. Bu deneyimi oluşturmak için ilk ihtiyaçlardan biri, çağrı merkezinizi müşteri temsilcilerinin kullandığı yazılımlar ile entegre etmektir. AloTech’in sunmuş olduğu API’lar sayesinde, CRM ve ERP uygulamalarını çağrı merkezinizle kolaylıkla entegre edebilirsiniz.
Çağrı merkezi projelerinin kurulum aşamasında diğer süreçlere kıyasla iş uygulamalarının birbirleriyle entegre çalışabilmesi için yapılan işlemler daha fazla zaman alabilmekte ve çeşitli iş yükleri oluşturmaktadır. Çağrı merkezi operasyonunuzda kullanılan uygulamaları AloTech bulut çağrı merkezi sistemi ile kolaylıkla entegre edebilir, oluşabilecek ekstra iş yükünden ve zamandan tasarruf edebilirsiniz. Kullanım kolaylığı sunan Açık API’lar ile operasyonunuzdaki ihtiyaca yönelik entegrasyonu kendiniz yapabilir, iş akışlarınıza uygun şekilde kurgulayabilirsiniz.
İş uygulamalarınızı, AloTech’in sunduğu API entegrasyonu ile çağrı merkezi operasyonunuzda kullanabilirsiniz. Raporlama, kalite kontrol, kalite yönetimi ve yönetici ekipler için hazırlanan API’lar, uygulama ile entegre olarak iş optimizasyonuna yardımcı olur. Kullanımı kolay API’lar sayesinde çağrı merkeziniz kullanılan tüm iş uygulamaları ile entegre çalışabilir. Birbirleriyle ilişkilendirilmiş raporlarla çağrı merkezinizin yetkinliklerini artırın.
AloTech’in hazır API’ları ile CRM uygulamanızda bulunan modüllere Click to Call, Screen Pop-up gibi özellikleri entegre edebilirsiniz. Çağrı merkezi operasyonunuz CRM üzerinde iş takibini yaparken farklı bir ekran kullanmaya gerek kalmadan kolaylıkla arama yapabilir. Özellikle satış ve satış sonrası hizmet operasyonlarında kullanabileceğiniz otomatik arama senaryoları için AloTech API’larından faydalanabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinize kullanım kolaylığı sunarken, manuel kullanımda karşılaşılabilecek hata oranını düşürebilir ve müşterilerinizle daha etkin iletişim kurabilirsiniz.
Çağrı merkezi operasyonlarında kullanılan ve farklı uygulamalardan elde edilen raporlar, birbirinden farklı format ve boyutlarda olabilir. Bu durum raporların birbirleriyle ilişkilendirilmesini zorlaştırarak operasyon yöneticilerine ek iş yükleri oluştururken, önemli detayların gözden kaçmasına neden olabilir. AloTech’in sunmuş olduğu açık API’lar sayesinde, diğer uygulamalardan aldığınız raporlar ile çağrı merkezi verilerinizi eşleştirebilir, ulaştığınız veriler ile birlikte konsolide raporlar elde edebilirsiniz.
Çağrı merkezlerinde kullanılan uygulamaların, iş akışlarına uygun şekilde çalışabilmesi hem yönetim hem de raporlama ekipleri için büyük bir öneme sahiptir. Satış, satış sonrası destek ve yardım masası gibi tüm hizmet birimlerindeki iş akışlarını AloTech’in sunmuş olduğu hazır API’lar ile entegre edebilir, çağrı merkezinizde bulunan özellikleri uygulamalarınıza dahil edebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinize sık kullandığı uygulamalar ile tek ekran üzerinden çalışma kolaylığı sağlayabilir, müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük fırsatlar sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde ulaşmak […]
Yılın en beklenen zamanı geldi! Black Friday, Cyber Monday, 11.11 gibi indirim günlerine ev sahipliği yapan kasım ayında müşteri hizmetlerini de yoğun bir dönem bekliyor. Alışveriş sezonu geldiğinde, çağrı merkezleri adeta bir sınavdan geçer. Yükselen çağrı sayısı ve artan müşteri talepleri karşısında etkili bir deneyim sunmak zorlu hale gelir. Ancak yoğunluğu yönetmenin ve müşterilerinizi memnun […]
Perakende sektörü hızla dijitalleştiği için müşteri hizmetleri süreçleri de bu dönüşümün merkezinde yer alır. Yapay zeka (AI), işletmelere daha verimli, hızlı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri hizmetleri alanında devrim yaratır. Bu aşamada teknolojik gelişimin satışları artırma ve müşteri memnuniyetini sağlama noktasında ne kadar etkili olduğu ise merak konusu. İşte tam bu noktada perakende sektöründe AI’ın […]