Çağrı Merkezinizdeki Kaynaklardan Etkili Şekilde Yararlanın

AloTech Giden Çağrı Merkezi Çözümleri, yeni bir ürün, hizmet hakkında bilgi sağlamak, müşterilere yaklaşan bir randevu, tahsilatı hatırlatmak veya çağrı merkezi hizmet kalitesini ölçmek için yapılan aramalarda numaranın telefonla tuşlamasını gerektirmeden üretken çalışmanızı ve maliyetlerinizi düşünmenizi sağlamak için tasarlanmıştır. AloTech gelişmiş arama algoritmaları müşteri temsilcisinin ne zaman müsait olacağını öğrenir ve arama hızını buna göre ayarlar. Ayrıca CRM entegrasyonları ile arama kolaylığı sağlayabilirsiniz.

Operasyon Verimliliğinizi Arttırın

Giden Çağrı Yönetimi Özellikleri

Predictive Dialer

Predictive Dialer, tahmine dayalı matematiksel bir algoritma önceden belirlenen kişi listelerine verimli bir şekilde arama yapılmasını sağlar.

Bulut FCT

GSM hatlarını çağrı merkezi teknolojinizle kullanmanızı sağlayan FCT cihazları yerine, Bulut FCT çözümünü kullanarak yatırım maliyetinden kurtulabilirsiniz.

IVR Dialer

Müşteri temsilcilerinizin iş yükünü azaltmak için IVR dialer, önceden belirlenen kişi listelerine müşteri temsilcisiz arama yapılmasını sağlar.

Öne Çıkan İçerikler

Gerçek Zamanlı Raporlama ile Operasyonel Verimliliği Artırın
BLOG
Gerçek Zamanlı Raporlama ile Operasyonel Verimliliği Artırın

Çağrı merkezleri, iş dünyasında akıcı ve hızlı çözümler sunmak için oluşturulan iletişim birimleridir. Teknolojinin gelişmesiyle birlikte devreye giren bulut iletişim merkezleri, gerçek zamanlı çağrı merkezi raporlama gibi sistemlerle birlikte üretkenliği artırmayı hedefler. Gerçek zamanlı araçların sunduğu anlık veriler bulut çağrı merkezi sistemlerinin önemli avantajları arasındadır. Peki, gerçek zamanlı raporlama araçları hangileridir ve kullanılan sistemlerin çağrı […]

Sigorta Sektöründe Çağrı Merkezi Çözümleri ile Verimlilik Artışı
BLOG
Sigorta Sektöründe Çağrı Merkezi Çözümleri ile Verimlilik Artışı

Sigorta deyince aklınıza karmaşık poliçeler, bitmeyen telefon trafiği ve “Acaba primimin son ödeme tarihi ne?” diye soran müşteriler mi geliyor? Bu işin içinde olanlar bilir, sigortacılıkta müşterilerle iletişim bir yandan hız, bir yandan da dikkat ister. Peki, yoğun tempoyu nasıl daha iyi yönetebilirsiniz? Modern çağrı merkezi çözümleri tam da bu ihtiyaçlarınıza yanıt verecek seçenekler sunar. […]

Çağrı Merkezi Maliyetlerinizi Düşürecek 7 Akıllı ve Pratik Yöntem
BLOG
Çağrı Merkezi Maliyetlerinizi Düşürecek 7 Akıllı ve Pratik Yöntem

Çağrı merkeziniz, işletmenizin müşterilerle kurduğu bağın en önemli noktalarından biridir. Ancak bu merkezi ayakta tutmanın maliyeti bazen bütçenizi sarsabilir. Yüksek personel giderleri, pahalı altyapı yatırımları, karmaşık süreçler ya da verimsiz sistemler, kaynaklarınızı hızla tüketebilir. Peki, müşteri memnuniyetinden taviz vermeden bu giderleri nasıl azaltabilirsiniz? Cevap doğru teknolojileri ve stratejik yaklaşımları bir araya getirmekte yatıyor. Geleneksel yöntemlerin […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat