AloTech Giden Çağrı Merkezi Çözümleri, yeni bir ürün, hizmet hakkında bilgi sağlamak, müşterilere yaklaşan bir randevu, tahsilatı hatırlatmak veya çağrı merkezi hizmet kalitesini ölçmek için yapılan aramalarda numaranın telefonla tuşlamasını gerektirmeden üretken çalışmanızı ve maliyetlerinizi düşünmenizi sağlamak için tasarlanmıştır. AloTech gelişmiş arama algoritmaları müşteri temsilcisinin ne zaman müsait olacağını öğrenir ve arama hızını buna göre ayarlar. Ayrıca CRM entegrasyonları ile arama kolaylığı sağlayabilirsiniz.
Predictive Dialer, tahmine dayalı matematiksel bir algoritma önceden belirlenen kişi listelerine verimli bir şekilde arama yapılmasını sağlar.
GSM hatlarını çağrı merkezi teknolojinizle kullanmanızı sağlayan FCT cihazları yerine, Bulut FCT çözümünü kullanarak yatırım maliyetinden kurtulabilirsiniz.
Müşteri temsilcilerinizin iş yükünü azaltmak için IVR dialer, önceden belirlenen kişi listelerine müşteri temsilcisiz arama yapılmasını sağlar.
0850’li numaralar hayatımızın birçok alanında karşımıza çıkıyor. Bankalardan e-ticaret sitelerine, çağrı merkezlerinden teknik servislere kadar pek çok kurum iletişim için artık bu numaraları kullanıyor. Ancak bu yaygınlığa rağmen 0850’li hatlar hakkında toplumda hâlâ bazı yanlış algılar ve kafa karışıklıkları var. “Bu numaralar dolandırıcılık için mi kullanılıyor?”, “0850’yi aramak pahalı mı?”, “Sadece büyük şirketlere mi veriliyor?” […]
Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]
Tatil sezonları, birçok işletme için yılın en hareketli ve kritik dönemlerinden biridir. Bu dönemlerde müşteri talebinin artması çağrı merkezleri üzerinde ciddi bir baskı oluşturur. Artan çağrı hacmi ise uzun bekleme süreleri, düşen hizmet kalitesi ve nihayetinde müşteri memnuniyetsizliği gibi sorunlara yol açabilir. Ancak doğru çağrı merkezi hazırlığı ile bu zorlukları işletmeniz açısından fırsata dönüştürebilirsiniz. Planlı […]