Eşarj, AloTech’in Görüntülü Görüşme Özelliği ile Canlı Destek Sunuyor.
Türkiye’nin ilk ve en yaygın elektrikli araç şarj ağı olan Eşarj, sürdürülebilir mobilite hedefiyle Türkiye genelinde binlerce noktada hizmet veriyor. Elektrikli araç sahiplerine kesintisiz bir deneyim sunmayı amaçlayan Eşarj, müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak için iletişim süreçlerini AloTech altyapısı üzerinden yönetiyor. Sesli ve görüntülü destek dahil olmak üzere tüm çağrı merkezi kanalları, Alotech teknolojisiyle entegre biçimde çalışıyor.
Elektrikli araç kullanıcıları için şarj istasyonunda yaşanan en küçük bir aksaklık bile zamanla yarışan sürücüler için büyük stres kaynağı olabiliyor. İstanbul merkezli Eşarj, Türkiye’nin dört bir yanında büyüyen şarj ağıyla birlikte, teknik destek süreçlerini daha verimli hale getirme ihtiyacı hissediyordu.
Telefonla desteğin yeterli olmadığı durumlarda, bir kablonun yanlış takılması ya da sistem arızası gibi görsel kontrol gerektiren sorunlar dakikalarca anlatılıyor ama çözüm sağlanamıyordu. İşte tam da bu noktada, Eşarj müşteri deneyiminde devrim yaratacak bir adım atmaya karar verdi: Görüntülü destekle şarj istasyonuna anında erişim sağlamak.
Zaman ve Enerji Tasarrufu
Yüksek Müşteri Memnuniyeti
Müşteri hizmetlerinde hız ve etkililiği artırmak amacıyla yola çıkan Eşarj, istasyonlarda karşılaşılan sorunlara yerinde ve hızlı çözümler sunmayı, temsilcilerin yükünü hafifleterek daha fazla müşteriye ulaşmayı ve yeni nesil iletişim kanallarını entegre ederek operasyonel verimliliği artırmayı hedefliyor. Ancak bu hedeflere ulaşmak için doğru teknoloji ortağına ihtiyaç duyuyordu. Eşarj, çağrı merkezi operasyonları için ilk kez bir çözüm ararken tercihini AloTech’ten yana kullandı.
Kurulumdan canlıya geçişe kadar tüm süreç yalnızca birkaç hafta içinde tamamlandı. Eşarj ve AloTech ekipleri, iş geliştirme, teknik destek ve operasyon birimlerinden oluşan çok disiplinli bir kadroyla koordineli bir şekilde çalıştı. Bu süreçte öncelikle ihtiyaç analizi gerçekleştirildi, ardından sesli, yazılı ve video gibi uygun iletişim kanalları ve modüller belirlendi. Sonrasında CRM entegrasyonu sağlanarak sistemin müşteri verileriyle uyumlu hale gelmesi sağlandı. Eğitim ve test aşamaları tamamlandıktan sonra sistem sorunsuz şekilde canlıya alındı.
AloTech’in bulut tabanlı yapısı ve sunduğu çoklu kanal desteği, Eşarj’ın hem bugünkü hem de gelecekteki ihtiyaçlarına uygun esnekliği sağladı. Özellikle Görüntülü Görüşme çözümü, bu iş birliğinin merkezinde yer aldı. Eşarj’ın çağrı merkezi operasyonları, AloTech sayesinde sadece görüntülü görüşme ile değil, birçok alanda güç kazandı. Gelin bu avantajları Eşarj’ın gözünden inceleyelim.
Eşarj, sesli görüşmenin yanında WhatsApp gibi yazılı kanalları ve görüntülü destek gibi yenilikçi yöntemleri entegre ederek, müşteri hizmetlerinde kaynaklarını daha verimli kullanmaya başladı. Yeni nesil teknolojilerin kullanımı ile artık temsilcilerin üzerindeki yük azaldı, daha fazla müşteriyle temas kuruluyor ve müşteri deneyimi her kanalda aynı kalitede sunulabiliyor.
AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!
Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat