Freshdesk entegrasyonu ile gelen-giden aramalarda CRM’de kayıtlı olmayan numaralar için kayıt oluşturabilirsiniz. Çağrılar karşılandığında telefon numarası ile ilişkili bir ticket oluşarak ekranda görüntülenebilmektedir. CRM üzerinden telefon numarasına tıklayarak giden arama yapabilirsiniz.
SAP C4C entegrasyonu ile gelen aramaları müşteri kartı CRM’i aracılığıyla otomatik olarak karşılayabilirsiniz. CRM ekranı üzerinden iletişim numarasına tıklayarak giden arama başlatabilirsiniz. Müşteri kartlarında Inbound ve Click2Call çağrı detayları oluşturarak, bilgilere kolaylıkla ulaşabilirsiniz.
Gelen ve giden çağrı yönetiminde Zoho Desk entegrasyonunu kullanarak CRM üzerinden tek tıkla arama yapabilirsiniz. İletişim numarası sorgulaması sonucunda kolayca giden arama gerçekleştirebilir, çağrı kayıtlarını ilgili kontak detaylarında depolayabilirsiniz.
Service Now entegrasyonu ile tek ekranda müşteri bilgilerine ulaşabilir, tek tıkla müşteri aramaları gerçekleştirebilirsiniz. CRM üzerinden telefon numarası sorgulayarak arama yapabilir, aramayı sistem aracılığıyla uygun müşteri temsilcisine transfer edebilirsiniz.
Hubspot entegrasyonu ile gelen ve giden çağrı yönetimini kolaylaştırabilirsiniz. Telefon numarası sorgulama, giden arama yapma ve çağrı kaydı tutma gibi işlemlerini Hubspot CRM üzerinden kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
AloTech, TRA Bilişim ürünü BOSS entegrasyonu ile arayan telefon numarası kontrolü yaparak müşteri yöneticisine yönlendirme sağlayabilir ve BOSS içerisine eklenen Softphone ile BOSS üzerinden arama yapabilir, çağrı karşılayabilir, raporlayabilirsiniz.
Pipedrive entegrasyonu sayesinde müşteri bilgilerini temsilci önüne getirebilir ve çağrı kayıtlarını kişi kartı içerisinde tutabilirsiniz. Arayan numara kayıtlı değilse otomatik kişi kartı oluşturabilir ve AloTech Softphone’u ile Click2call aramalar yapabilirsiniz
Estesoft içerisine eklenen AloTech Softphone’u sayesinde ikinci bir ekran açmaya gerek kalmadan Estesoft üzerinden arama yapabilir, çağrı karşılayabilir, raporlayabilirsiniz.
Zendesk entegrasyonu ile gelen aramalarda otomatik ticket oluşturabilir, içerisinde görüşmenin ses kaydını tutabilir, Müşteri bilgilerini temsilcilerin önüne getirebilir, click2call aramalar yapabilir, AloTech Softphone’u sayesinde tek ekran çalışabilirsiniz.
SoftPhone ile arama işlemlerini web tabanlı telefon uygulamasından gerçekleştirebilir, Müşteri Kartı Pop-up ile gelen aramalarda arayan müşterinin bilgisini ekrana getirebilir, Click2Call ile Dinamik CRM üzerinden tek tıkla çağrı başlatabilir ve raporlayabilirsiniz.
Arama datalarını CRM içinde tutabilir, müşteri kartını otomatik olarak ekranda görebilirsiniz. AloTech altyapısını tek ekranda kullanabilir, tek tuşla arama başlatabilir ve otomatik arama sistemindeki dataları MyBasic CRM üzerinden yönetebilirsiniz.
ROP (Restoran Otomasyon Programı) entegrasyonu ile restoranı arayan müşterilerin kayıtlarını ek bir cihaz gereksinimi olmadan sipariş alacak kişilerin önünde açabilirsiniz. Böylelikle kayıtlı olan müşterilerin restorana yaptıkları aramaları da bu sistemde kayıt altına tutabilirsiniz.
MS Dynamics entegrasyonu sayesinde Click2Call aramalar yapabilir, callid ile mevcut datayı temsilci önüne getirebilir ve çağrı sonuç kodlarının bu platformda raporlayabilirsiniz.
Salesforce entegrasyonunda çağrı callid ile mevcut müşteri bilgilerini temsilcilerinizin önüne getirebilirsiniz. AloTech Softphone’u ile ikinci bir ekrana gerek kalmadan Salesforce üzerinden arama yapılabilir, raporlayabilir ve ses kayıtlarını dinleyebilirsiniz.
Next4Biz entegrasyonu ile müşteri bilgilerini temsilci önüne getirebilir ve çağrı kayıtlarını kişi kartı içerisinde tutabilirsiniz. Next4Biz içerisine eklenen Call Center Studio Softphone’u ile tek ekran üzerinden arama yapabilir, çağrı karşılayabilir, raporlayabilirsiniz.
Zoho entegrasyonu ile gelen çağrı sırasında mevcut müşteri bilgileri temsilci önüne getirilebilir, CRM içerisinde dış aramalar yapabilirsiniz. Zoho ve AloTech altyapıları tam uyumla çalışır ve bu entegrasyon sayesinde tüm Zoho ürünerini kolayca kullanabilirsiniz.
AloTech ve WinDesk entegrasyonu ile Gelen/Giden çağrı süreçlerinizi optimize ederek müşteri iletişiminizi tüm süreç boyunca takip edebilirsiniz.
SAP CRM entegrasyonu ile müşterilerin SAP içerisinde yer alan bilgilerine dair aramalar yapabilir, arama sonuçlarını raporlayabilir, CRM’den çıkmadan tek tıkla Click 2 Call aramalar yapabilirsiniz.