Çağrı merkeziniz için bilgisayar, kulaklık ve internet yeterlidir. Dünyanın herhangi bir noktasından, tatilden, cafeden bile hizmet vermeye devam edebilirsiniz. Hiçbir uygulama yüklemeye gerek kalmadan, yöneticiler bulundukları lokasyondan, ekiplerinin anlık durumlarını takip edebilir ve geçmişe yönelik tüm verilerine ulaşabilirler.
Size vereceğimiz web adresine tarayıcı üzerinden e-mail adresiniz ve şifreniz ile giriş yapmanız yeterli. Girişiniz sonrasında her kullanıcı, kendisine verilen yetkiler doğrultusunda modülleri görebilir, AloTech sisteminden hızlıca çağrı karşılayabilir, raporlara ulaşabilir yada çağrı merkezi operasyonunu canlı olarak supervisor ekranlarından kontrol edebilirler. Üstelik bütün bu özelikleri herhangi bir donanıma, kuruluma veya eklentiye ihtiyaç duymadan gerçekleştirebilirsiniz.
Çağrı merkezi operasyonunuzu anlık takip edebileceğiniz dashboard ekranlarımız sayesinde, hangi müşteri temsilcinizin ne yaptığını izleyebilir, çağrı merkezine bağlanmayı bekleyen kişileri görebilir, müşteri temsilcisinin sisteme giriş yapamaması gibi durumlarda alarm alabilirsiniz. Dilerseniz müşteri temsilcilerinin çağrılarını anlık olarak dinleyebilir ve temsilcilere sufle vererek çağrı merkezi memnuniyetini maksimum seviyeye çıkartabilirsiniz.
Uzaktan çalışma olanağı sayesinde müşteri temsilcileri bulundukları lokasyondan çağrı karşılayabilir. Ayrıca, esnek vardiya yönetimi ile operasyonunuzu dilediğiniz gibi yönetebilir, maksimum verimlilik sağlayabilir ve şirket optimizasyonunuzu arttırabilirsiniz.
Çağrı merkezi çalışanlarınıza diledikleri lokasyondan çalışma özgürlüğü sağlayabilirsiniz. Böylece sabit ofis giderleri olmadan ve bir lokasyona bağlı olmayan bir çağrı merkezine sahip olabilirsiniz. Çalışanlarınız için daha mutlu bir iş hayatı sunarken operasyonunuzu rahatlıkla takip edebilir ve yönetebilirsiniz.
Her gün işe giderken harcanılan zamanı ve eforu, çalışanlar aileleriyle zaman geçirmeye ayırabilirler veya kendi uzmanlıkları ile ilgili eğitimlere katılarak kişisel gelişimlerine katkı sağlayabilirler. Yapmış oldukları işte yetkinliklerini arttırmaları firmanıza katma değer sağlayacaktır. Uzaktan çalışabilmenin kolaylığı ile hem çalışanlardan daha çok verim alabilirsiniz hem de daha mutlu çalışmalarını sağlayabilirsiniz.
CRM’den tek tıklama ile arama yapın.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
AloTech’in donanımsız mimarisi ile projelerinizi aylar değil günler içerisinde canlıya alın.
AloTech Mobil ile hareket halindeki ekiplerinizi de çağrı merkezinizle entegre edin.
Hazır API’larımızın yanı sıra özel çalışma gerektiren ihtiyaçlarınız için yazılım entegrasyon uzmanlarımız ve proje ekibimiz yanınızda
Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.
Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.
Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük fırsatlar sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde ulaşmak […]
Yılın en beklenen zamanı geldi! Black Friday, Cyber Monday, 11.11 gibi indirim günlerine ev sahipliği yapan kasım ayında müşteri hizmetlerini de yoğun bir dönem bekliyor. Alışveriş sezonu geldiğinde, çağrı merkezleri adeta bir sınavdan geçer. Yükselen çağrı sayısı ve artan müşteri talepleri karşısında etkili bir deneyim sunmak zorlu hale gelir. Ancak yoğunluğu yönetmenin ve müşterilerinizi memnun […]
Perakende sektörü hızla dijitalleştiği için müşteri hizmetleri süreçleri de bu dönüşümün merkezinde yer alır. Yapay zeka (AI), işletmelere daha verimli, hızlı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri hizmetleri alanında devrim yaratır. Bu aşamada teknolojik gelişimin satışları artırma ve müşteri memnuniyetini sağlama noktasında ne kadar etkili olduğu ise merak konusu. İşte tam bu noktada perakende sektöründe AI’ın […]