Çağrı Merkezi Uzaktan Çalışma ile Her Yerde

Çağrı merkeziniz için bilgisayar, kulaklık ve internet yeterlidir. Dünyanın herhangi bir noktasından, tatilden, cafeden bile hizmet vermeye devam edebilirsiniz. Hiçbir uygulama yüklemeye gerek kalmadan, yöneticiler bulundukları lokasyondan, ekiplerinin anlık durumlarını takip edebilir ve geçmişe yönelik tüm verilerine ulaşabilirler.

Donanıma Gerek Yok

Size vereceğimiz web adresine tarayıcı üzerinden e-mail adresiniz ve şifreniz ile giriş yapmanız yeterli. Girişiniz sonrasında her kullanıcı, kendisine verilen yetkiler doğrultusunda modülleri görebilir, AloTech sisteminden hızlıca çağrı karşılayabilir, raporlara ulaşabilir yada çağrı merkezi operasyonunu canlı olarak supervisor ekranlarından kontrol edebilirler. Üstelik bütün bu özelikleri herhangi bir donanıma, kuruluma veya eklentiye ihtiyaç duymadan gerçekleştirebilirsiniz.

Uzaktan Takip

Çağrı merkezi operasyonunuzu anlık takip edebileceğiniz dashboard ekranlarımız sayesinde, hangi müşteri temsilcinizin ne yaptığını izleyebilir, çağrı merkezine bağlanmayı bekleyen kişileri görebilir, müşteri temsilcisinin sisteme giriş yapamaması gibi durumlarda alarm alabilirsiniz. Dilerseniz müşteri temsilcilerinin çağrılarını anlık olarak dinleyebilir ve temsilcilere sufle vererek çağrı merkezi memnuniyetini maksimum seviyeye çıkartabilirsiniz.

Esnek Vardiya Yüksek Verimlilik

Uzaktan çalışma olanağı sayesinde müşteri temsilcileri bulundukları lokasyondan çağrı karşılayabilir. Ayrıca, esnek vardiya yönetimi ile operasyonunuzu dilediğiniz gibi yönetebilir, maksimum verimlilik sağlayabilir ve şirket optimizasyonunuzu arttırabilirsiniz.

Ofissiz Yaşam

Çağrı merkezi çalışanlarınıza diledikleri lokasyondan çalışma özgürlüğü sağlayabilirsiniz. Böylece sabit ofis giderleri olmadan ve bir lokasyona bağlı olmayan bir çağrı merkezine sahip olabilirsiniz. Çalışanlarınız için daha mutlu bir iş hayatı sunarken operasyonunuzu rahatlıkla takip edebilir ve yönetebilirsiniz.

Sevdiklerinize Daha Fazla Zaman Ayırın

Her gün işe giderken harcanılan zamanı ve eforu, çalışanlar aileleriyle zaman geçirmeye ayırabilirler veya kendi uzmanlıkları ile ilgili eğitimlere katılarak kişisel gelişimlerine katkı sağlayabilirler. Yapmış oldukları işte yetkinliklerini arttırmaları firmanıza katma değer sağlayacaktır. Uzaktan çalışabilmenin kolaylığı ile hem çalışanlardan daha çok verim alabilirsiniz hem de daha mutlu çalışmalarını sağlayabilirsiniz.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Click to Call – Aramak için Tıkla

CRM’den tek tıklama ile arama yapın.

Çağrı Kaydetme

Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.

Ses Analizi

Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.

Hızlı Kurulum

AloTech’in donanımsız mimarisi ile projelerinizi aylar değil günler içerisinde canlıya alın.

Mobil Uygulama

AloTech Mobil ile hareket halindeki ekiplerinizi de çağrı merkezinizle entegre edin.

Özel Entegrasyon

Hazır API’larımızın yanı sıra özel çalışma gerektiren ihtiyaçlarınız için yazılım entegrasyon uzmanlarımız ve proje ekibimiz yanınızda

Numara Maskeleme

Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.

Ölçeklenebilirlik

Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.

Fırsat Takibi

Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.

Call Center Studio; İnternetin olduğu her yerde kesintisiz hizmet vermemizi sağlayan dinamik ve yenilikçi iş ortağımız.

Murat Akgöz
E-BEBEK SATIŞ SONRASI HİZMETLER MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

Predictive Dialer Nedir? Çağrı Merkezleri için Etkin Kullanım Rehberi
BLOG
Predictive Dialer Nedir? Çağrı Merkezleri için Etkin Kullanım Rehberi

Çağrı merkezleri, günümüz iş dünyasında müşteri ilişkilerinin merkezinde yer alır. Yoğun arama trafiği, anlık yanıt gereksinimi ve yüksek verimlilik beklentileri nedeniyle çağrı merkezleri sürekli gelişen teknolojik altyapılarla desteklenmeye devam eder. Bunun nedeni ise gelişen teknolojiler doğrultusunda müşteri ihtiyaçlarını zamanında ve etkili şekilde karşılamak. Ancak, manuel arama yöntemlerinin getirdiği verimlilik kaybı, çağrı merkezi operasyonlarının etkinliğini azaltacağından […]

Black Friday Verileri Müşteri Deneyiminizi Nasıl Şekillendirir?
BLOG
Black Friday Verileri Müşteri Deneyiminizi Nasıl Şekillendirir?

Merhaba! Kasım ayında her yıl aklınıza aynı dönem gelir: Black Friday. İndirimlerin tavan yaptığı dönemde satış hacimleri rekor kırar, çağrı merkezleri tam kapasite çalışır ve her an yeni bir müşteri talebi gelir. Şirketler için işin özü aslında çok net: Tüm bu yoğunlukta müşteri deneyimi optimizasyonu hiç sekteye uğramamalı. AloTech olarak yıllardır markaların yanında yer alır, […]

CS-Black Friday
BLOG
Black Friday Döneminde Müşteri Memnuniyetini Artırmanın 10 Stratejisi

Değerli e-ticaret sektörü profesyonelleri, Her yıl heyecanla beklenen indirim sezonuna yaklaşıyoruz. Bu dönem sizler kadar, iletişim altyapısı geliştiren bizim gibi teknoloji sağlayıcıları için de büyük önem taşıyor. AloTech’in 13 yıllık müşteri deneyimi ve çağrı merkezi tecrübesiyle birlikte alışveriş sezonunda gözden kaçmaması gereken bazı noktaları sizlerle paylaşmak istiyorum.   Etkili Kaynak Planlaması ve Hazırlık: Geçmiş Black […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat