Müşteri hizmetleri, marka değeri oluşturmak için, marka değeri ise kârlılık ve büyümeyi yakalamak için kilit önemdedir. Modern müşteriler, dijital dünyada geçmişe göre daha iyi bir müşteri deneyimi beklemektedirler. Akıllı çağrı yönlendirme algoritmaları, IVR, self-servis, TTS, ekran pop-up’ları gibi gelişmiş özelliklerle çağrı merkezinizi en talepkar müşterilerde bile en iyi müşteri deneyimi sunmak için hazır hale getirebilirsiniz.
AloTech kullanmaya hızlıca başlayabilir, akıllı IVR, TTS ve çok daha fazlasıyla yeteneklerinizi arttırabilirsiniz.
AloTech’in kullanımı kolay ara yüzü, temsilcilerin müşterilere daha hızlı yanıt vermesine ve daha mutlu çalışmasına olanak sağlar. Süpervizör özellikleri ise temsilcilerin yüksek kalitede yanıtlar vermesine yardımcı olarak müşteri memnuniyetinizin üst seviye tutulmasına yardımcı olur.
API tabanlı entegrasyonlarla birlikte temsilcileriniz CRM uygulamalarına tek bir kullanıcı ara yüzünden anında erişebilir ve güncellemeleri yapabilirler.
Bir müşteri hizmetleri merkezinin hedefi müşterinin yardım almasını hızlı ve kolay hale getirmektir. AloTech ile ses, chat, WhatsApp,Telegram ve Facebook Messenger gibi çeşitli iletişim kanallarından müşterileri temsilcilerinize veya bir bota yönlendirerek gelen istekleri hızlıca ve verimli bir şekilde karşılayabilirsiniz.
Kullanıcı dostu arayüzü ile AloTech’te dilediğiniz işlemi tıklamalar ile gerçekleştirebilirsiniz. Bu sayede almanız gereken aksiyonlar hızlanacak, verimliliğiniz ve müşteri memnuniyetiniz artacaktır. İş ihtiyaçlarınız değiştiğinde platform üzerindeki kurguları revize etmek için bize ulaşarak kolaylıkla yeniden yapılandırılmasını talep edebilirsiniz.
AloTech, müşteri hizmetlerinizi ölçebilmeniz ve iyileştirebilmeniz için size veriler sunar. Gerçek zamanlı veriler ile daha iyi kararlar alabilir ve sorunları daha hızlı çözmek için çağrı etkinliğini ve hizmet seviyesini takip edebilirsiniz.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
Müşterilerin aldıkları hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını öğrenin.
Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.
Saha satış ekiplerinin performansını takip edin.
Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.
Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.
0850’li numaralar hayatımızın birçok alanında karşımıza çıkıyor. Bankalardan e-ticaret sitelerine, çağrı merkezlerinden teknik servislere kadar pek çok kurum iletişim için artık bu numaraları kullanıyor. Ancak bu yaygınlığa rağmen 0850’li hatlar hakkında toplumda hâlâ bazı yanlış algılar ve kafa karışıklıkları var. “Bu numaralar dolandırıcılık için mi kullanılıyor?”, “0850’yi aramak pahalı mı?”, “Sadece büyük şirketlere mi veriliyor?” […]
Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]
Tatil sezonları, birçok işletme için yılın en hareketli ve kritik dönemlerinden biridir. Bu dönemlerde müşteri talebinin artması çağrı merkezleri üzerinde ciddi bir baskı oluşturur. Artan çağrı hacmi ise uzun bekleme süreleri, düşen hizmet kalitesi ve nihayetinde müşteri memnuniyetsizliği gibi sorunlara yol açabilir. Ancak doğru çağrı merkezi hazırlığı ile bu zorlukları işletmeniz açısından fırsata dönüştürebilirsiniz. Planlı […]