AloTech bulut platformu, hızlı harekete geçme ve maksimum ölçeklenebilirlik için oluşturulmuştur. Personel ve çağrı trafiğindeki değişimlere hızlı bir şekilde cevap vererek müşterilerinizin taleplerini kolayca yönetebilirsiniz. Bu sayede anında nitelikli müşteri temsilcileri ekleyebilir ve daha fazla fırsat kazanabilirsiniz. Yerleşik CRM entegrasyonları ve Web API’ları, müşteri bilgilerine ve raporlamaya erişiminizi kolaylaştırır. Ayrıca, outsource çağrı merkezinde çalışan müşteri temsilcileri, merkezinizde veya uzaktan çalışabilirler. Bunun için bilgisayar, kulaklık ve İnternet bağlantısı yeterlidir. AloTech, karmaşıklığı denklemden çıkararak outsource çağrı merkezlerinin işlerine odaklanmasını kolaylaştırır.
AloTech, tüm hizmet portföyünü kullandığın kadar öde modeliyle ücretlendirerek müşterilerine gerçek anlamda katma değer sağlayan bir iş ortağı olmayı amaçlamaktadır. İhtiyaç duyduğunuz şekilde ölçeklendirebilir, pahalı güvenlik ve depolama yazılımları kullanmak yerine kullandığınız kadar ödeyebilirsiniz.
AloTech, projeler canlıya alındıktan sonra da size destek olmak için yanınızdadır. Her AloTech kullanıcısı, ürün ve vaka yönetimi ile ilgili konularda telefon, e-mail veya chat kanallarından 7/24 AloTech destek ekibine ulaşabilir. Sadece yazılım desteği değil, aynı zamanda operasyonun başarılı bir şekilde sürdürülmesi, dönemsel büyüme – küçülmelerin optimize edilmesinde ihtiyacınız olan destek, eğitim, ve danışmanlık hizmetleri AloTech tarafından sağlanmaktadır.
AloTech ile günler içerisinde çağrı merkezinizi kullanmaya başlayabilirsiniz. Kullanıcı dostu arayüzümüz ile müşteri temsilcilerinizin performansını attırırken operasyonunuzu güçlendirebilirsiniz.
Tüm özellikler tek bir fiyatlandırmaya dahildir. Bunun yanı sıra geleneksel çağrı merkezi sistemlerine göre dört kat daha az yazılım geliştirme ve donanım bedeli maliyetlerinizi düşürmenize olanak sağlar.
Inhouse IT ekiplerinin iş yükünü azaltarak kurulum, entegrasyon ve geliştirme talepleriniz AloTech’in alanında uzman proje ve yazılım ekibi tarafından karşılanır. Operasyonunuzun ihtiyaçlarına en uygun öneri ve çözümler konusunda ekiplerimiz size en hızlı ve etkili şekilde destek olmak için her zaman yanınızdadır.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
AloTech’in donanımsız mimarisi ile projelerinizi aylar değil günler içerisinde canlıya alın.
Uzman mühendisler tarafından alınan güncel güvenlik önlemleri ile çağrı merkeziniz her zaman güvende.
180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize istedikleri kanaldan ulaşın.
AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.
Önceden belirlenen kişi listelerine matematiksel bir algoritma yardımıyla verimli aramalar gerçekleştirin.
Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.
IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.
Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.
Konuşma tanıma özelliği ile konuşulan kelimelerin anlamlı olarak metne çevrilmesini sağlayın ve müşterilerinize temsilcisiz bir deneyim yaşatırken ve verimliliğinizi artırın.
Black Friday’in yoğunluğu, işletmenizin müşteri taleplerini karşılamada sınandığı bir dönemdir. Müşterileriniz hızlı yanıtlar, net bilgiler ve sorunsuz hizmet bekler, aksi halde güven erir, sadakat zedelenir, satış fırsatları kaçar. Çünkü Black Friday aslında bir fırsattır, hazırlıksız yakalanırsanız bu fırsat kaosa dönüşür. Kopuk iletişim, yetersiz destek veya dağınık süreçler, temsilcilerinizin performansını baltalarken markanızın itibarını gölgeler ve aynı […]
Çağrı merkezleri, iş dünyasında akıcı ve hızlı çözümler sunmak için oluşturulan iletişim birimleridir. Teknolojinin gelişmesiyle birlikte devreye giren bulut iletişim merkezleri, gerçek zamanlı çağrı merkezi raporlama gibi sistemlerle birlikte üretkenliği artırmayı hedefler. Gerçek zamanlı araçların sunduğu anlık veriler bulut çağrı merkezi sistemlerinin önemli avantajları arasındadır. Peki, gerçek zamanlı raporlama araçları hangileridir ve kullanılan sistemlerin çağrı […]
Sigorta deyince aklınıza karmaşık poliçeler, bitmeyen telefon trafiği ve “Acaba primimin son ödeme tarihi ne?” diye soran müşteriler mi geliyor? Bu işin içinde olanlar bilir, sigortacılıkta müşterilerle iletişim bir yandan hız, bir yandan da dikkat ister. Peki, yoğun tempoyu nasıl daha iyi yönetebilirsiniz? Modern çağrı merkezi çözümleri tam da bu ihtiyaçlarınıza yanıt verecek seçenekler sunar. […]