Tarama deneyiminizi geliştirmek, kişiselleştirilmiş içerikler sunmak ve trafiğimizi analiz etmek için çerezleri kullanıyoruz. Kabul Et'e tıklayarak çerez kullanımına izin vermiş olursunuz.Daha fazla bilgiKabul EtReddet

Enerji sektöründe sağlanan çözümler

AloTech ile enerji sektöründeki büyük operasyonlarınızı kolaylıkla yönetebilirsiniz. Geniş müşteri portföyünüz için CRM yazılımları ile entegre olabilirsiniz. Bu sayede müşterilerinizin bilgilerini ve geçmiş işlemlerini tek platform üzerinden yönetebilirsiniz. Sanal POS entegrasyonları ile müşterilerinize telefonda güvenli ödeme imkanı sunabilirsiniz. Operasyonuna ait tüm verileri tek platformda tutabilir ve raporlayabilirsiniz.

AloTech'i Tercih Eden Enerji Firmaları

dedaş logo
volos enerji

CRM Entegrasyonları

AloTech global olarak kullanılan birçok CRM yazılımı ve şirket içerisinde geliştirilen iş yazılımları ile kolayca entegre olabilen bir yapıya sahiptir. Operasyonunuzda kullandığınız CRM yazılımını AloTech ile entegre bir şekilde çalıştırarak arayan kişinin bilgilerini çağrı merkezi personelinizin ekranına getirebilir ve Click 2 Call fonksiyonu ile CRM yazılımı üzerinden ilgili kişiyi tek tıkla arayabilirsiniz. Müşteri deneyimini iyileştirirken, operasyonunuzun çağrı yoğunluğunu azaltabilirsiniz.

Esnek Çalışan Sayısı

AloTech müşterilerinize farklı lokasyonlarınızda ve acentelerinizde aynı yüksek kaliteli müşteri deneyimi sunmanıza, tutarlılığınızı arttırmanıza ve maliyetlerinizi azaltmanıza yardımcı olur. Farklı lokasyonlarda bulunan ofislerinizi tek platfrom üzerinden yönetebilir ve dilerseniz şubelerinizin raporlarını birbirinden ayırabilir, birbirlerinin operasyonlarını görmemesini sağlayabilirsiniz. AloTech’in mobil uygulama entegrasyonları sayesinde müşterileriniz saha çalışanlarınıza her an her yerde ulaşılabilirken temsilcileriniz müşteri taleplerini karşılayabilirler. Ulaşılabilirliğinizin artması müşterilerinizin firmanıza duyduğu güveni arttırmanızda en önemli unsurlardan birisi olacaktır.

Sanal Pos ile Online Ödeme

AloTech’in sağladığı Iyzico entegrasyonu sayesinde müşterilerinize hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz. Sanal pos ile telefondan ödeme ayrıcalığı satış süreçlerini hızlandırmakla beraber güvenirliliğiniz de arttırır. Özellikle satış süreçlerini hızlandırmak ve ödemelerinizi zamanında alabilmek için bu teknolojiden faydalanabilirsiniz.

Otomatik Aramalar ve Raporlamalar

AloTech sayesinde istediğiniz bilgilendirmeler için otomatik aramalar oluşturabilirsiniz. Bu aramaları hem süpervizör ekranından canlı olarak takip edebilir hem de raporlama modülümüzden aramaların detaylarına ulaşabilirsiniz. AloTech’in Click to Call özelliği ile CRM’inizde kayıtlı kişi bilgileri içerisinde bulunan telefon numarasına tıklayarak herhangi başka bir işleme gerek kalmadan çağrı başlatabilirsiniz

Müşteri Temsilcisi Portföyleri

IVR içerisinde tanımladığımız son görüşülene transfer ve kullanıcı tercihli kuyruk adımlarımız ile arayan müşterinin son görüştüğü temsilci ile görüşmesini sağlayabilirsiniz. Bu sayede müşterileriniz diledikleri müşteri temsilcisi ile kişiselleştirilmiş bir kullanıcı deneyimi elde eder. Ayrıca, her bir temsilciye farklı bölgeler veya listeler oluşturabilir, satış, pazarlama veya destek operasyonlarınızı kendi tasarladığınız şekilde yönetebilirsiniz. Saha çalışanlarınız ise AloTech’in sağladığı mobil çözümlerden yararlanabilir. Bu sayede ofis ve saha çalışanlarınızın tüm verilerini tek platform üzerinden görüntüleyebilirsiniz.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Akıllı Yönlendirme / Yetenek Bazlı Yönlendirme

Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.

Müşteri Memnuniyet Anketleri

Müşterilerin aldıkları hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını öğrenin.

Gerçek Zamanlı Raporlama

Çağrı merkezinizin günlük operasyonel verimliliğinin yanı sıra önemli KPI’larınızı artırmak için gerçek zamanlı ve geçmiş raporlara erişin.

Self Servis

Hem müşteri temsilcisi hem arayanların telefonda harcanan zamanı azaltmaları için self servis kanallar sunun.

Yüksek Güvenlik

Uzman mühendisler tarafından alınan güncel güvenlik önlemleri ile çağrı merkeziniz her zaman güvende.

İş Zekası

AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.

SMS Entegrasyonu

AloTech iş yazılımınızla entegre olarak istenen sorgularda SMS gönderimi sağlayın

VIP Müşteri Hattı

Web servis ile VIP veya segmentasyıon müşterilerinizi telefon numarası veya kodlar ile yönetin.

Şube Merkez İletişimi

Birden fazla lokasyonda, şubede, mağazada veya satış noktasında hizmet veren işletmelerde dağıtık yapıdaki çağrı trafiklerini merkezi olarak denetleyin ve yönetin.

Kişiselleştirilmiş Karşılama

Müşterilerinizi AloTech ile entegre iş yazılımınızdaki kişi kartı bilgilerine ve segmentasyona göre karşılayın.

Çoklu Dilde Metin Okuma

40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.

Operatör Bağımsızlık

AloTech, herhangi bir operatöre bağlı kalmadan SIP Trunk uyumlu yurt içi ve yurt dışı tüm operatörlerle çalışır.

Kullanıcı dostu arayüzü, esnek yapısı, geleneksel yapıdan yenilikçi yapıya geçiş imkanı tanıması ve harika ekibiyle AloTech’e teşekkür ederiz. Daha yapacak çok işimiz var.

Süleyman Doğan
DICLE KÖK ENERJI YATIRIM ÇAĞRI MERKEZI OPERASYON MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

Müşteri Hizmetleri Ekibi Nasıl Çalışır?
BLOG
Müşteri Hizmetleri Ekibi Nasıl Çalışır?

Müşteri hizmetleri, işletmelerin müşterilerle kurduğu en önemli köprülerden biridir. Peki, bu köprüyü ayakta tutan müşteri hizmetleri ekibi nasıl çalışır? Günümüzün hızlı ve talepkar dünyasında müşteri hizmeti veren tüm ekipler işletmelerin yüzü haline gelir. Ekibin rutinini ise günlük rutinini Müşterilere destek sağlamak, sorunları çözmek ve memnuniyeti artırmak gibi görevler oluşturur. İşin sırrı, iyi bir organizasyon ve […]

BLOG
Müşteri Hizmetlerinizi Geliştirmenin Yolları

Müşteriler; sadece ürün ya da hizmet değil, aynı zamanda hızlı ve etkili bir iletişim bekler. Bu beklentiler doğrultusunda işletmenizin süreçlerini sürekli gözden geçirmesi ve iyileştirmesi gerekir. Bu bağlamda doğru stratejiler ve yenilikçi yaklaşımlardan faydalanarak alanınızda fark yaratan çözümlere ulaşabilirsiniz. Bunun için işletmenizin müşterilere sunduğu deneyimi güçlendirerek hem sadakati artırabilir hem de rekabette öne çıkabilirsiniz.  Teknolojinin […]

Çağrı Merkezi Operasyonu Nasıl Olur?
BLOG
Çağrı Merkezi Operasyonu Nasıl Olur?

Çağrı merkezi işletmek, dışarıdan bakıldığında sadece telefonlara cevap vermek gibi görünebilir ama işin aslı öyle değil. Müşterilere anında destek sağlamak, ekipleri bir arada tutmak, her şeyi düzenli ve hızlı şekilde yönetmek de çağrı merkezinin arka plandaki işlevlerindendir. Günümüzün rekabet ortamında işletmeler, müşterilerle sağlam iletişim kurmak için bu merkezlere büyük güven duyar. Özellikle teknolojinin sunduğu yeniliklerden […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat