Eğitim Sektörü için Sağlanan Çözümler

Geleceğimizi inşa edecek olan öğrencilerimize en iyi hizmeti sağlamak AloTech için de çok önemli. Öğrencilerinize ve velilere, AloTech’in sunmuş olduğu çözümler ile kolaylıkla destek verebilirsiniz. Self Servis IVR özelliğimiz ile herhangi bir konuda bilgi almak isteyen öğrencilere veya velilere hızlı ve kaliteli hizmet sunabilirsiniz. Böylelikle çağrı merkezi yoğunluğunu azaltırken hizmet kalitenizi ve verimliliğinizi arttırabilirsiniz.

AloTech'i Tercih Edenler Eğitim Firmaları

Öğrenci Yönetim Sistemleriniz ile AloTech'i Entegre Kullanın

AloTech’in esnek yapısı sayesinde kullandığınız CRM yazılımını kolaylıkla entegre edebilirsiniz. CRM sisteminizde kayıtlı olan telefon numaralarını Click to Call özelliğimiz ile tek tuşla arayabilirsiniz. Arayan numara bilgisi veya tuşlanan TC kimlik numarası ile ilgili kişi kartını temsilcinin önüne açabilirsiniz. Temsilcileriniz tek ekran üzerinde işlemleri kolaylıkla gerçekleştirirken, öğrencilerinize ve velilere hızlı ve kişiselleştirilmiş hizmet sunabilirsiniz.

İstediğiniz Zaman Çalışan Sayınızı Arttırın veya Azaltın

AloTech’in ölçeklendirilebilir yapısı sayesinde sınav ve kayıt haftalarınızda yoğunlaşan taleplerinizi karşılamak için temsilci sayınızı hızlıca arttırabilir ve azaltabilirsiniz. Yeni kullanıcılar aynı gün içerisinde tanımlanabilir, bilgisayar, internet ve kulaklıklarının olduğu her lokasyondan destek verebilirler. Kullandığın kadar öde modeli sayesinde herhangi bir ek lisans maliyeti olmadan kullanabilirsiniz.

Sanal Pos ile Ödemelerinizi Online Alın

Sanal POS ödeme sistemleri ile kolay entegrasyon sağlayabilen AloTech ile öğrenci temsilcileriniz fatura ve tahsilat işlemlerini güvenlik yasalarına uygun bir şekilde tek ekran üzerinden yönetebilir. Temsilcilerinizin yapmış olduğu görüşmeleri ve ödeme işlemlerini platform üzerinden anlık olarak takip edebilir ve dilediğiniz zaman geçmişe yönelik raporlayabilirsiniz.

Operasyonunuzu Otomatik Aramalar ile Yönetin

AloTech’in Predictive Dialer özelliği ile öğrencilerinize hızlı ve kolay bir şekilde ulaşabilirsiniz. Öğrencilerinizi bilgilendirmek istediğiniz konular için otomatik aramalar yapabilir ve bu aramaları hem süpervizör ekranından canlı olarak takip edebilir hem de raporlama modülümüzden aramaların detaylarına ulaşabilirsiniz.

Öğrenci Temsilcisi Portföyleri Oluşturun

AloTech’in ileri teknoloji IVR hizmeti akışları içerisinde tanımlanabilen son görüşülene transfer ve kullanıcı tercihli kuyruk adımları ile arayan öğrencinin son görüştüğü temsilciye bağlanmasını sağlayabilirsiniz. Bu sayede özel temsilciler atayabilir ve temsilcilerinizin portföyler oluşturmasını sağlayabilirsiniz. Böylelikle ortalama konuşma süresini azaltarak temsilcilerinizin verimliliğini arttırabilir, öğrencilerinize daha hızlı ve kaliteli hizmet sağlayabilirsiniz.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Ses Analizi

Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.

Müşteri Memnuniyet Anketleri

Müşterilerin aldıkları hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını öğrenin.

Numara Maskeleme

Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.

Ölçeklenebilirlik

Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.

Kredi Kartı Entegrasyonu

Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.

SMS Entegrasyonu

AloTech iş yazılımınızla entegre olarak istenen sorgularda SMS gönderimi sağlayın

Kişiselleştirilmiş Karşılama

Müşterilerinizi AloTech ile entegre iş yazılımınızdaki kişi kartı bilgilerine ve segmentasyona göre karşılayın.

Çoklu Lokasyon Yönetimi

Farklı lokasyonlarda bulunan operasyonlarınızı tek bir çatı altında toplayın. Tek ekrandan her biri için ayrı numaralar tanımlayabilir, senaryolar kurgulayabilirsiniz.

Konuşma Tanıma

Konuşma tanıma özelliği ile konuşulan kelimelerin anlamlı olarak metne çevrilmesini sağlayın ve müşterilerinize temsilcisiz bir deneyim yaşatırken ve verimliliğinizi artırın.

Hızlı çözümler sunan teknik ekibi ve kullanımı kolay arayüzü ile AloTech, sorunsuz iş gücü sağlamakta.

Özge Özkök
DOĞRU KAYNAK ÇAĞRI MERKEZI MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

Gerçek Zamanlı Raporlama ile Operasyonel Verimliliği Artırın
BLOG
Gerçek Zamanlı Raporlama ile Operasyonel Verimliliği Artırın

Çağrı merkezleri, iş dünyasında akıcı ve hızlı çözümler sunmak için oluşturulan iletişim birimleridir. Teknolojinin gelişmesiyle birlikte devreye giren bulut iletişim merkezleri, gerçek zamanlı çağrı merkezi raporlama gibi sistemlerle birlikte üretkenliği artırmayı hedefler. Gerçek zamanlı araçların sunduğu anlık veriler bulut çağrı merkezi sistemlerinin önemli avantajları arasındadır. Peki, gerçek zamanlı raporlama araçları hangileridir ve kullanılan sistemlerin çağrı […]

Sigorta Sektöründe Çağrı Merkezi Çözümleri ile Verimlilik Artışı
BLOG
Sigorta Sektöründe Çağrı Merkezi Çözümleri ile Verimlilik Artışı

Sigorta deyince aklınıza karmaşık poliçeler, bitmeyen telefon trafiği ve “Acaba primimin son ödeme tarihi ne?” diye soran müşteriler mi geliyor? Bu işin içinde olanlar bilir, sigortacılıkta müşterilerle iletişim bir yandan hız, bir yandan da dikkat ister. Peki, yoğun tempoyu nasıl daha iyi yönetebilirsiniz? Modern çağrı merkezi çözümleri tam da bu ihtiyaçlarınıza yanıt verecek seçenekler sunar. […]

Çağrı Merkezi Maliyetlerinizi Düşürecek 7 Akıllı ve Pratik Yöntem
BLOG
Çağrı Merkezi Maliyetlerinizi Düşürecek 7 Akıllı ve Pratik Yöntem

Çağrı merkeziniz, işletmenizin müşterilerle kurduğu bağın en önemli noktalarından biridir. Ancak bu merkezi ayakta tutmanın maliyeti bazen bütçenizi sarsabilir. Yüksek personel giderleri, pahalı altyapı yatırımları, karmaşık süreçler ya da verimsiz sistemler, kaynaklarınızı hızla tüketebilir. Peki, müşteri memnuniyetinden taviz vermeden bu giderleri nasıl azaltabilirsiniz? Cevap doğru teknolojileri ve stratejik yaklaşımları bir araya getirmekte yatıyor. Geleneksel yöntemlerin […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat