7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

IODL 2019 Konferansına Katıldık

Hüseyin Özkale
12 Aralık 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Dünyanın en büyük üniversiteleri arasında olan Eskişehir Anadolu Üniversitesi’nin düzenlediği Uluslararası Açık ve Uzaktan Eğitim konferansı bu yıl 14-15-16 Kasım’da Anadolu Üniversitesi’nde gerçekleşti. Sponsor olarak katıldığımız etkinliğe sektörden ve akademik dünyadan katılım epey yüksekti. Etkinlik temel hatlarıyla açık öğretimin önemi ve sağladığı avantajlar üzerine yapıldı. Açık öğretimin nasıl olması gerektiği standartlarının ne olduğu ve ne gibi temeller üzerine oturtulması gerektiği üzerine konuşuldu.

Dünyanın farklı ülkelerinden gelen bilim insanlarının açık ve uzaktan eğitim alanlarındaki çalışmalarını paylaştıkları Anadolu Üniversitesi Uluslararası Açık ve Uzaktan Öğretim Konferansı’nın bu seneki teması “Global Açık ve Uzaktan Öğrenme Fırsatları ve Dinamikleri” idi. Etkinlik aynı zamanda uzaktan eğitim alanında çalışan bilim insanlarını bir araya getiren önemli bir platform olma özelliği taşıyor.

3 gün boyunca eş zamanlı olarak düzenlenen oturumlarda 150’ye yakın bildiri sunuldu ayrıca özel oturumlar ve paneller gerçekleştirildi. Öte yandan Athabasca Üniversitesi’nden Prof. Rory McGreal, Kore Ulusal Açık Üniversitesi’nden Prof. Taerim Lee, Ambedkar Üniversitesi’nden Prof. Ramesh Sharma ile İngiliz Açık Üniversitesi’nden Prof. Liz Marr, farklı oturumlar ve konuşmalar gerçekleştirdiler.

Dünyanın farklı yerlerinden katılan toplam 265 katılımcı birikimlerini paylaştı. “Konferans ulusal düzeyde 140, uluslararası düzeyde 125 toplamda 265 katılımcı ile yapıldı. Konferans boyunca 149 bilimsel çalışma, 5 farklı salonda 31 oturum şeklinde gerçekleştirildi. Ayrıca dünyanın çok farklı ülkelerinden katılımcılara birikimlerini aktaran 4 duayen keynote konuşmacısı da etkinlikte yer aldı.

Oldukça yoğun ve kalabalık geçen etkinliğin son sunumunu Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Yücel Güney gerçekleştirdi.

3 gün boyunca devam eden etkinlik cumartesi günü gerçekleşen sunumların ardından yapılan şehir turu ile son buldu.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

7 Ocak 2021
Stresin Müşteri Temsilcileri ve Şirketiniz Üzerindeki Etkileri

Müşteri temsilcileri, bazı stres faktörleriyle iç içe çalışırlar. İşlerinin doğası gereği dikkat dağıtıcı unsurların olduğu bir ortamda bulunurlar ve iyi bir hizmet verebilmek için yüksek beklentiler karşılamaları gerekir.

3 Nisan 2019
Türkiye milyar dolarlık teknoloji girişimini bekliyor

Teknoloji firmalarının her geçen gün sayısının arttığı ve daha fazla yatırım çektiği Türkiye artık ‘milyar dolarlık girişimi’ bekliyor. Geçtiğimiz 6 yılda devlerin emekleme döneminde girdikleri Wired’ın Avrupa’nın En İyi 100 Startup’ı listesinde bu yıl yer alan İstanbul merkezli 10 firma bu konuda güçlü bir potansiyel barındırıyor.

9 Nisan 2019
Bilgisayar Mühendisliği neden avantajlı?

Üsküdar Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünün düzenlediği programa AloTech kurucusu İdris Avcı ve AloTech yazılım geliştiricisi Kenan Kocaerkek konuşmacı olarak katıldı. Programda Çağrı Merkezlerine yazılım üreten firma olan AloTech hakkında bilgiler verildi ve Bilgisayar Mühendisliği öğrencileri için önemli teknik ve pratik bilgiler aktarıldı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat