7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Cloud Teknolojisi ve Şirketinize Kazandırdıkları

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Günümüz şartlarında, hemen her alanda teknolojinin getirdiği avantajlardan yararlanmak gerekiyor. Öncelikli olarak; teknolojinin şirketlere sunduğu maliyet avantajları ve verimli iş gücünü arttıran yenilikçi çözümler her geçen gün değerini gözler önüne seriyor. Cloud üzerinden sağlanan çözümler de bunun en belirgin örnekleri arasında gösteriliyor.

Geleneksel çözümlerde sürekli olarak karşımıza çıkan donanım, bakım, lisans ve enerji kalemlerini Cloud teknolojisinde bir kenara bırakıp maliyetleri minimuma çekiyoruz. Bir de bunlara yüksek servis seviyesi, erişilebilirlik ve performans eklendiğinde ortaya çıkan sonuç çok daha parlak görünüyor.

Gelişime açık, vizyon sahibi ve yenilikçi bir çok şirket Cloud teknolojisinde ön sıralarda yerini alıyor. Ürünlerin gelişim sürecinde aktif rol alarak, düşüncelerini aktarıyor ve hayalindeki projeyi gerçeğe dönüştürme fırsatına sahip oluyor.

Tüm Dünya’da ses getiren bu teknoloji artık her sektörde adından söz ettiriyor ve kullanıcılarına yüksek fayda sağlıyor. Çağrı Merkezi ve Santral çözümlerindeki statik ve geleneksel yapı da yerini gün geçtikte Cloud’a bırakmak durumunda kalıyor.

Sektöründe lider ve öncü bir çok kurum Çağrı Merkezi ve Santral projelerinde Cloud’u kullanarak sistemin artılarından faydalanmayı sürdürüyor. Sahip oldukları vizyon, beraberinde güven, zaman ve maliyet avantajı olarak geri dönüyor. Sabit bir fatura ile ilerleyerek atıl durumdaki kaynak için ücret ödemek yerine ”kullandığın kadar öde” methoduyla tüm sistemi kendisi yönetebiliyor.

Sağladığı avantajlar tabii ki bunlarla sınırlı kalmıyor Cloud teknolojisinin..

Daha fazlasına sahip olmak için denemek ve görmekte fayda var. En yakın zamanda, bir de kendi şirketiniz için deneyimleyin.. Doğru bir karar olacaktır..

 

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Eylül 2021
Chatbotları İyileştirmenin ve Müşteri Memnuniyetini Artırmanın 7 Yolu

Chatbotları İyileştirmenin ve Müşteri Memnuniyetini Artırmanın 7 Yolu Sürekli Gelişen Bir Strateji Oluşturun Chatbotlar, rutin sorulara hızlı bir şekilde cevap vererek işletmelere değer katarlar. Soruların çok karmaşık olduğu durumlarda ise müşterilerin temsilci ile iletişim sağlaması gerekir. Müşteri temsilcisi konuşmayı kaldığı yerden yakalayabilmeli ve gerekli durumlarda canlı konuşma penceresinden sesli etkileşime geçebilmelidir. Gittikçe popüler olan chatbotlar, […]

13 Şubat 2020
2019’da AloTech’te Neler Oldu?

Çağrı merkezleri için ses, chat, chatbot, WhatsApp vb. tüm iletişim kanallarını bulut üzerinden tek bir altyapıda buluşturan AloTech, 2019 yılı verilerini paylaştı

4 Ocak 2021
Mutlu Çağrı Merkezi Çalışanları Mutlu Müşteriler Anlamına Mı Geliyor?

Çağrı merkezi çalışanları, iş süreçleri boyunca farklı müşteri tipleriyle karşılaşıyor. En yaygın olanlar ise hayal kırıklığına uğramış, sorun yaşayan ve süreçten memnun olmamış mutsuz müşteriler. Zorlu müşteriler ve diğer sorunlar ele alındığında, müşteri hizmetlerinin ilk aşamasında çalışmak kolay değil. Ancak çalışan mutluluğu ve motivasyonu ile iş süreçlerini iyileştirmek mümkün.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat