7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Cloud Teknolojisi ve Şirketinize Kazandırdıkları

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Günümüz şartlarında, hemen her alanda teknolojinin getirdiği avantajlardan yararlanmak gerekiyor. Öncelikli olarak; teknolojinin şirketlere sunduğu maliyet avantajları ve verimli iş gücünü arttıran yenilikçi çözümler her geçen gün değerini gözler önüne seriyor. Cloud üzerinden sağlanan çözümler de bunun en belirgin örnekleri arasında gösteriliyor.

Geleneksel çözümlerde sürekli olarak karşımıza çıkan donanım, bakım, lisans ve enerji kalemlerini Cloud teknolojisinde bir kenara bırakıp maliyetleri minimuma çekiyoruz. Bir de bunlara yüksek servis seviyesi, erişilebilirlik ve performans eklendiğinde ortaya çıkan sonuç çok daha parlak görünüyor.

Gelişime açık, vizyon sahibi ve yenilikçi bir çok şirket Cloud teknolojisinde ön sıralarda yerini alıyor. Ürünlerin gelişim sürecinde aktif rol alarak, düşüncelerini aktarıyor ve hayalindeki projeyi gerçeğe dönüştürme fırsatına sahip oluyor.

Tüm Dünya’da ses getiren bu teknoloji artık her sektörde adından söz ettiriyor ve kullanıcılarına yüksek fayda sağlıyor. Çağrı Merkezi ve Santral çözümlerindeki statik ve geleneksel yapı da yerini gün geçtikte Cloud’a bırakmak durumunda kalıyor.

Sektöründe lider ve öncü bir çok kurum Çağrı Merkezi ve Santral projelerinde Cloud’u kullanarak sistemin artılarından faydalanmayı sürdürüyor. Sahip oldukları vizyon, beraberinde güven, zaman ve maliyet avantajı olarak geri dönüyor. Sabit bir fatura ile ilerleyerek atıl durumdaki kaynak için ücret ödemek yerine ”kullandığın kadar öde” methoduyla tüm sistemi kendisi yönetebiliyor.

Sağladığı avantajlar tabii ki bunlarla sınırlı kalmıyor Cloud teknolojisinin..

Daha fazlasına sahip olmak için denemek ve görmekte fayda var. En yakın zamanda, bir de kendi şirketiniz için deneyimleyin.. Doğru bir karar olacaktır..

 

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

23 Aralık 2020
Farklı Lokasyonlarda Kusursuz Müşteri Deneyimi Sunmanın 5 Yolu

Farklı bölgelerde faaliyet gösteren çağrı merkezlerinde yüksek bir müşteri memnuniyeti elde etmenin kendine has bazı zorlukları vardır. Günümüz müşterilerinin çağrı merkezlerinden beklentisi kolay, akıcı ve bilgilendirici bir iletişim.

7 Ocak 2021
Stresin Müşteri Temsilcileri ve Şirketiniz Üzerindeki Etkileri

Müşteri temsilcileri, bazı stres faktörleriyle iç içe çalışırlar. İşlerinin doğası gereği dikkat dağıtıcı unsurların olduğu bir ortamda bulunurlar ve iyi bir hizmet verebilmek için yüksek beklentiler karşılamaları gerekir.

4 Mayıs 2020
Webinar: İSKOOP’ta 470 kişi 24 ayrı lokasyonda AloTech ile verimini nasıl artırdı?

4000’i aşan ortağı, 22 ilde 19 şube ve 27 yıllık geçmişiyle eczacılık alanında hizmet veren İstanbul Eczacılar Kooperatifi (İSKOOP) ile gerçekleştirdiğimiz Webinar sona erdi.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat