7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezleri için Canlı Mesajlaşmanın Önemi

Hüseyin Özkale
5 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Son zamanlarda müşteri ilişkileri dünyasında sıkça duyar olduğumuz ¨ Omni Channel – Çoklu Kanal¨ stratejisinin sesten sonra gelen en önemli, en kolay devreye alınan, düşük maliyetli ve getirisi en yüksek olan bileşeni ¨Canlı Mesajlaşma¨.

Çağrı merkezinizde neden kullanmalısınız;

  1. Maliyet Avantajı: Müşterileri etkileşimi maliyeti çağrı karşılamaya göre daha düşüktür.
  2. Satışları artırır: Forbes tarafından yapılan bir araştırmaya göre satın alma kararı sırasında müşterilere anında verilen rehberlik ve yönlendirme uygulamaları web üzerinden yapılan satışlarda ciddi artışları beraberinde getiriyor. Forrester tarafından yapılan bir diğer araştırmaya göre web sitesi müşterilerinin %44’ü sitede canlı mesajlaşma imkanı bulunmasının satın alma kararı vermelerinin en önemli etkenlerinden olduğunu iletiyorlar.
  3. Rekabette öne çıkartır: Müşterilerine bu yeni, hızlı, etkin kanaldan hizmet ve destek veren şirketler rakipleri ile aralarındaki farkı açıyor ve benzersiz müşteri deneyimleri yaratarak avantaj sağlıyorlar
  4. Müşteri yapışkanlığını arttırır: Müşteriler için kolay ve sorunlu noktalardaki ihtiyaçlarına merhem olur. Forrester tarafından yapılan bir araştırmada web üzerinden satınalma yapan müşterilerin %63’ünün, siteye tekrar tekrar geri dönme sebeplerinin sitenin canlı mesajlaşma hizmeti sunması ortaya çıkmıştır.

Mevcut çağrı merkezinize veya müşteri hizmetleri bölümünüze chat kanalını ekleyerek müşterilerinizin size daha hızlı ulaşmasını sağlayabilir ve böylece müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz. AloTech’in canlı mesajlaşma uygulamasını hemen devreye almak için info@alo-tech.com veya 0850 200 0256 ’yı arayabilir veya daha da iyisi www.alotech.com.tr adresinden girip müşteri temsilcimiz ile canlı mesajlaşabilirsiniz.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

5 Nisan 2019
Çağrı Merkezinizi Buluta Taşımanın Faydaları

Günümüzde, bulut tabanlı teknolojiler her alanda olduğu gibi Çağrı Merkezi çözümleri içinde de çok hızlı bir şekilde yayılmaktalar. Analistlerin rakamlarına göre dünyada senelik 20 Milyar dolar büyüklüğündeki bu devasa pazar senelik %25.7 oranında büyüyor ve 2020 yılı itibarıyla dünyadaki her 4 Çağrı Merkezinden 3 tanesi Bulut üzerinde çalışıyor olacak.

3 Nisan 2019
Cenk Soyak ile AloTech – Startup Turkey 2016 Röportajı

Etohum tarafından, bu yıl Startup Turkey Challenge 2016’nın kazananı olan AloTech’in CEO’su ve kurucusu olan Cenk Soyak ile girişimi ve etkinliğe dair kısa bir röportaj gerçekleştirildi.

3 Nisan 2019
Etkin Çağrı Merkezi Yönetiminde Teknolojinin Yarattığı Fark

Yeni müşteri kazanmak kadar müşteriyi elde tutmanın da öneminin arttığı günümüzde, şirketler etkin müşteri ilişkileri yönetimi ile fark yaratmakta. Şirketlerin müşteriye dokunduğu kontak noktalarının başında Çağrı Merkezleri geliyor.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat