7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezleri için Canlı Mesajlaşmanın Önemi

Hüseyin Özkale
5 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Son zamanlarda müşteri ilişkileri dünyasında sıkça duyar olduğumuz ¨ Omni Channel – Çoklu Kanal¨ stratejisinin sesten sonra gelen en önemli, en kolay devreye alınan, düşük maliyetli ve getirisi en yüksek olan bileşeni ¨Canlı Mesajlaşma¨.

Çağrı merkezinizde neden kullanmalısınız;

  1. Maliyet Avantajı: Müşterileri etkileşimi maliyeti çağrı karşılamaya göre daha düşüktür.
  2. Satışları artırır: Forbes tarafından yapılan bir araştırmaya göre satın alma kararı sırasında müşterilere anında verilen rehberlik ve yönlendirme uygulamaları web üzerinden yapılan satışlarda ciddi artışları beraberinde getiriyor. Forrester tarafından yapılan bir diğer araştırmaya göre web sitesi müşterilerinin %44’ü sitede canlı mesajlaşma imkanı bulunmasının satın alma kararı vermelerinin en önemli etkenlerinden olduğunu iletiyorlar.
  3. Rekabette öne çıkartır: Müşterilerine bu yeni, hızlı, etkin kanaldan hizmet ve destek veren şirketler rakipleri ile aralarındaki farkı açıyor ve benzersiz müşteri deneyimleri yaratarak avantaj sağlıyorlar
  4. Müşteri yapışkanlığını arttırır: Müşteriler için kolay ve sorunlu noktalardaki ihtiyaçlarına merhem olur. Forrester tarafından yapılan bir araştırmada web üzerinden satınalma yapan müşterilerin %63’ünün, siteye tekrar tekrar geri dönme sebeplerinin sitenin canlı mesajlaşma hizmeti sunması ortaya çıkmıştır.

Mevcut çağrı merkezinize veya müşteri hizmetleri bölümünüze chat kanalını ekleyerek müşterilerinizin size daha hızlı ulaşmasını sağlayabilir ve böylece müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz. AloTech’in canlı mesajlaşma uygulamasını hemen devreye almak için info@alo-tech.com veya 0850 200 0256 ’yı arayabilir veya daha da iyisi www.alotech.com.tr adresinden girip müşteri temsilcimiz ile canlı mesajlaşabilirsiniz.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Eylül 2020
Otomatik Çağrı Dağıtımı Nedir?

Otomatik Çağrı Dağıtımı (ACD), çağrıları yanıtlayan ve bunları dağıtım kurallarına göre çağrı merkezindeki belirli departmanlara veya temsilcilere yönlendiren bir çağrı merkezi teknolojisidir.

22 Ekim 2020
İyi Bir Çağrı Merkezinde Başarının Anahtarı Nedir?

Başarılı bir işletme olabilmek için müşterilerinize kusursuz bir şekilde hizmet sunmanız gerekmektedir. Bunun için de çalışanlarınızın müşterileriniz ile kaliteli bir şekilde iletişim kurması son derece önemlidir. Bu doğrultuda başarı elde edebilmek için çağrı merkezinin büyük bir öneme sahip olduğunu rahatlıkla ifade edebiliriz.

2 Nisan 2019
AloTech, TechCrunch Disrupt Konferansı’nda Boy Gösterdi

IT Uzmanı olarak çalıştığım zamanlarda yaşadığım zorlukları sizlerle paylaşmak isterim. X firmasının Çağrı Merkezi ürününü kullanmak için yazılımına ve donanımına yıllık yüksek miktarlar ödüyorduk.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat