7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezinde Stresle Başa Çıkmanın 5 Yolu

Hüseyin Özkale
13 Şubat 2020
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Dünyanın en stresli sektörlerinden biri olan çağrı merkezlerinde, stresle başa çıkmak isteyen bir agent ya da çalışanlarını motive etmek isteyen bir süpervizör müsün? O halde bu yazı tam sana göre. İşte çağrı merkezlerinde stresle baş etmenin en iyi 5 yolu!

Çağrı merkezleri iş yoğunluğu, yüksek performans hedefleri ve anlayışsız müşteriler sebebiyle zaman zaman (hatta pek çok zaman) fazlasıyla stresli olabilmektedir. Müşterilere çoğu zaman ilk temas eden çağrı merkezi çalışanları ise bu yoğun stres altında hayatta kalmak için bazı tekniklere ihtiyaç duyarlar.

1) Görevleri, Amaçları ve Beklentileri Açıklığa Kavuşturun

Şirket içindeki görevlerini ve onlardan beklenenleri açık bir şekilde anlayabilen çalışanlar, işlerinde daha verimli olur ve yaptıkları işten daha çok tatmin olurlar. Size verilen görevleri doğru bir şekilde anlayıp elinizden gelenin en iyisini yaptığınızda stres seviyenizin önemli ölçüde azaldığını göreceksiniz. Dinle, anla ve yap!

2) Nefes Alın

Dünyanın en büyük klişesi olan ama bir o kadar da işe yarayan nefes egzersizleri, çağrı merkezi çalışanlarının en büyük rahatlama tekniklerinden biri. Koltuğunuza yaslanıp burnunuzdan derin bir nefes alın. Ciğerlerinizi hava ile doldurduktan sonra bir elinizi karnınıza, diğer elinizi de göğsünüze koyun ve yavaşça ağzınızdan nefes verin. 3 tekrar yapacağınız bu egzersizle stres seviyenizi gözle görülür biçimde azaltabilirsiniz.

3) Zamanı İyi Yönetin

Siz de zamanı verimli yönetemeyenlerden misiniz? Zamanı doğru kullanarak stresinizi büyük ölçüde azaltabilirsiniz. Nasıl mı? Önem sırası yapın. Bugünün işini bugün yapıp yarının işini yarına bırakın ve deadline’larınıza sadık kalın.

4) İş Arkadaşlarınızla İyi İlişkiler Kurun

İş arkadaşlarınızla karşılıklı saygıyı temel alan iyi ilişkiler kurduğunuzda ortaya çıkacak sorunların üstesinden kolay bir şekilde gelebildiğinizi fark edeceksiniz. Birbirine destek olan takım arkadaşları, maddi manevi tüm zorlukların üstesinden beraber gelerek iş yerindeki stresi ciddi şekilde azaltabilirler.

5) Sağlıklı Alışkanlıklar Edinin

Şöyle güneşli bir havada D vitamini dolu bir yürüyüşe ya da öğle yemeğinde sağlık dolu iyi bir yemeğe kim hayır diyebilir? Yapılan araştırmalara göre sağlıklı beslenmek adrenalin seviyesini ve iş stresini azaltmaya yardımcı oluyor. Her şeyden önemlisi kendinizi fiziki ve mental açıdan sağlıklı kılın, hayatta hiçbir şey sizden önemli değil.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Mart 2020
AloTech Ekibi İTÜ Kariyer Zirvesi’nde!

Türkiye’nin en büyük üniversite kariyer etkinliklerinden biri olan ve bu yıl 6.sı düzenlenen İTÜ Kariyer Zirvesi’nde AloTech ekibi olarak genç yeteneklerle bir araya geldik.

7 Mayıs 2020
7 Webinarımıza katılan 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Eve geçiş sürecinin ardından AloTech olarak düzenlediğimiz 7 Webinardaki anket sonuçlarını derledik. 1132 katılımcıya göre şirketlerin %69,4’ü pandemi dönemi bittikten sonra evden çalışmaya devam edecek. Peki siz evden çalışmaya başladınız mı?

5 Nisan 2019
Çağrı Merkezinizi Buluta Taşımanın Faydaları

Günümüzde, bulut tabanlı teknolojiler her alanda olduğu gibi Çağrı Merkezi çözümleri içinde de çok hızlı bir şekilde yayılmaktalar. Analistlerin rakamlarına göre dünyada senelik 20 Milyar dolar büyüklüğündeki bu devasa pazar senelik %25.7 oranında büyüyor ve 2020 yılı itibarıyla dünyadaki her 4 Çağrı Merkezinden 3 tanesi Bulut üzerinde çalışıyor olacak.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat