7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech Türkiye’nin ilk çağrı merkezi robotu AloBot’u “3. Buluttan Çağrı Var” lansmanı ile tanıttı

Hüseyin Özkale
8 Nisan 2019
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Bulut çağrı merkezlerinin dününe bugününe ve yarınına ışık tutan 3. Buluttan Çağrı Var – AloBot Etkinliği gerçekleşti. Google Dome İstanbul’da gerçekleşen etkinlikte bulut çağrı merkezi teknolojileri konuşuldu.Bu önemli etkinlikte, Google Cloud adına Alp Önder Güler, MNG adına Bülent Kendir, Vaillant adına Hakan Yalçın ve Vestel adına Uğur Aydın katılımcı ve konuşmacı oldu.

Yeni nesil çağrı merkezlerinin masaya yatırıldığı etkinliğe, Vodafone, Horoz Lojistik, Yataş, Boğaziçi Elektrik Dağıtım A.Ş, YapıKredi, Comdata Türkiye, ve Kariyet.Net gibi önemli şirket ve kurumlar katıldı.

AloTech adına konuşmacı olarak katılan Cenk Soyak açılış konuşmasını gerçekleştirdikten sonra sözü Google adına katılan Google Cloud Ülke Müdürü Alp Önder Güler, Next Generation konusuna değindi. Yapay zeka teknolojisi ile geliştirilen yeni sistemler, insan hayatını kolaylaştıracak yetenekler sunacak. Bu yetenekler arasında anlık yazı ve görüntülü tercüme özelliği, Speech to Text, text to speech çalışmaları ile kendini geliştirebilme gibi önemli konular yer alıyor.

Önder Güler’in hemen arkasından konuşmasını yapan AloTech Kurucusu ve CTO’su İdris Avcı, AloTech’in Alobot isimli çağrı merkezi robotu hakkında bilgiler verdi. AloTech’in Google ortaklığı ile geliştirdiği sesli yanıt sistemi Alobot, yardım isteyen kişilerin sesi üzerinden tanımlama yaparak, içeriği tanımlıyor ve buna uygun şekilde yanıtlar verebiliyor. Yapay zeka destekli altyapısı sayesinde kendisini geliştirme yeteneğine sahip AloBot, kendi kendini eğitebiliyor ve yeni şeyler öğrenebiliyor.

 

 

Gelecek Dönem Çağrı Merkezleri isimli oturumda ise AloTech’in servislerini kullanan MNG Kargo, Vaillant ve Vestel gibi önemli markaların temsilcileri olan Bülent Kendir, Hakan Yalçın ve Uğur Aydın, AloTech ile çalışmaya başlama aşamalarını, avantajlarını ve deneyimlerini katılımcılara aktardı. Google altyapısında geliştirilen raporlama sistemlerinin hız ve kalite anlamında tatmin edici olduğu anlatıldı.

Yeni dönem çağrı merkezlerinin bulut tabanlı yapısı sayesinde, şirketleri çok önemli harcamalardan uzaklaştıracağı vurgulanırken, ileriye dönük teknolojilerle birlikte de son derece mantıklı bir yatırım olacağına değinildi.

Uniq adına konuşmacı olarak katılan Alp Kohen, “Robotlu Çağrı Merkezinde Olmayacak Şeyler” adlı konuşmasında, robotlu çağrı merkezlerinde, klasik çağrı merkezlerine kıyasla ortadan kalkacak durumlara değindi. Bunların arasında, rahatsızlanma ve iş aksatma sorununu ortadan kaldırma, sigara molası ile harcanan zamandan tasarruf gibi örnekler verildi. Bu sayede iş ve zaman verimliliği anlamında çok ciddi avantajlar sağlanabileceği vurgulandı.

AloTech’in akıllı çağrı merkezi roboto Alobot’un yetenekleri ve sesli yanıt demosunu aşağıdaki linkten bulabilirsiniz.

https://youtu.be/nCRn2vl8mu4

 

Demo uygulamaya linkten ulaşabilirsiniz

 

 

 

 

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

9 Nisan 2019
Zoho MeetUp 2019 Etkinliği

Ocak ayında Cloudyflex’in 3.sünü gerçekleştirdiği Zoho MeetUp etkinliğindeydik. CRM pazarının önemli bir oyuncusu olan Zoho, yaptığı bu etkinlikteki katılımcı sayısı ile Türkiye pazarında da önemli bir oyuncu olduğunu gösterdi.

3 Nisan 2019
Cloud Teknolojisi ve Şirketinize Kazandırdıkları

Günümüz şartlarında, hemen her alanda teknolojinin getirdiği avantajlardan yararlanmak gerekiyor. Öncelikli olarak; teknolojinin şirketlere sunduğu maliyet avantajları ve verimli iş gücünü arttıran yenilikçi çözümler her geçen gün değerini gözler önüne seriyor. Cloud üzerinden sağlanan çözümler de bunun en belirgin örnekleri arasında gösteriliyor.

1 Nisan 2019
IVR (Sesli Yanıt Sistemi) menülerini tasarlarken dikkat etmeniz gerekenler

Anonsları mümkün olduğunca kısa tutun, ağdalı cümlelerden kaçının. Gereksiz metinlerden kaçının, örnek: “Seçenekleri tekrar dinlemek için 9′a basın” yerine anons bittikten sonra birkaç saniye bekleyip seçenekleri tekrar okuyun. Arayanlar bir an önce yardım almak ister.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat