7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech Türkiye’nin ilk çağrı merkezi robotu AloBot’u “3. Buluttan Çağrı Var” lansmanı ile tanıttı

Hüseyin Özkale
8 Nisan 2019
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Bulut çağrı merkezlerinin dününe bugününe ve yarınına ışık tutan 3. Buluttan Çağrı Var – AloBot Etkinliği gerçekleşti. Google Dome İstanbul’da gerçekleşen etkinlikte bulut çağrı merkezi teknolojileri konuşuldu.Bu önemli etkinlikte, Google Cloud adına Alp Önder Güler, MNG adına Bülent Kendir, Vaillant adına Hakan Yalçın ve Vestel adına Uğur Aydın katılımcı ve konuşmacı oldu.

Yeni nesil çağrı merkezlerinin masaya yatırıldığı etkinliğe, Vodafone, Horoz Lojistik, Yataş, Boğaziçi Elektrik Dağıtım A.Ş, YapıKredi, Comdata Türkiye, ve Kariyet.Net gibi önemli şirket ve kurumlar katıldı.

AloTech adına konuşmacı olarak katılan Cenk Soyak açılış konuşmasını gerçekleştirdikten sonra sözü Google adına katılan Google Cloud Ülke Müdürü Alp Önder Güler, Next Generation konusuna değindi. Yapay zeka teknolojisi ile geliştirilen yeni sistemler, insan hayatını kolaylaştıracak yetenekler sunacak. Bu yetenekler arasında anlık yazı ve görüntülü tercüme özelliği, Speech to Text, text to speech çalışmaları ile kendini geliştirebilme gibi önemli konular yer alıyor.

Önder Güler’in hemen arkasından konuşmasını yapan AloTech Kurucusu ve CTO’su İdris Avcı, AloTech’in Alobot isimli çağrı merkezi robotu hakkında bilgiler verdi. AloTech’in Google ortaklığı ile geliştirdiği sesli yanıt sistemi Alobot, yardım isteyen kişilerin sesi üzerinden tanımlama yaparak, içeriği tanımlıyor ve buna uygun şekilde yanıtlar verebiliyor. Yapay zeka destekli altyapısı sayesinde kendisini geliştirme yeteneğine sahip AloBot, kendi kendini eğitebiliyor ve yeni şeyler öğrenebiliyor.

 

 

Gelecek Dönem Çağrı Merkezleri isimli oturumda ise AloTech’in servislerini kullanan MNG Kargo, Vaillant ve Vestel gibi önemli markaların temsilcileri olan Bülent Kendir, Hakan Yalçın ve Uğur Aydın, AloTech ile çalışmaya başlama aşamalarını, avantajlarını ve deneyimlerini katılımcılara aktardı. Google altyapısında geliştirilen raporlama sistemlerinin hız ve kalite anlamında tatmin edici olduğu anlatıldı.

Yeni dönem çağrı merkezlerinin bulut tabanlı yapısı sayesinde, şirketleri çok önemli harcamalardan uzaklaştıracağı vurgulanırken, ileriye dönük teknolojilerle birlikte de son derece mantıklı bir yatırım olacağına değinildi.

Uniq adına konuşmacı olarak katılan Alp Kohen, “Robotlu Çağrı Merkezinde Olmayacak Şeyler” adlı konuşmasında, robotlu çağrı merkezlerinde, klasik çağrı merkezlerine kıyasla ortadan kalkacak durumlara değindi. Bunların arasında, rahatsızlanma ve iş aksatma sorununu ortadan kaldırma, sigara molası ile harcanan zamandan tasarruf gibi örnekler verildi. Bu sayede iş ve zaman verimliliği anlamında çok ciddi avantajlar sağlanabileceği vurgulandı.

AloTech’in akıllı çağrı merkezi roboto Alobot’un yetenekleri ve sesli yanıt demosunu aşağıdaki linkten bulabilirsiniz.

https://youtu.be/nCRn2vl8mu4

 

Demo uygulamaya linkten ulaşabilirsiniz

 

 

 

 

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
AloTech ile iyzico’dan Kredi Kartı ile Güvenliği en üst noktaya taşıyan işbirliği

AloTech ile iyzico, kredi kartı bilgilerini telefonda müşteri temsilcisine vermek istemeyenlerin endişelerini ortadan kaldıracak önemli bir işbirliğine imza attı. Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcı şirketi AloTech, Türkiye’nin lider ödeme kuruluşu iyzico’nun çözümleri ile çağrı merkezi hizmetini kullanan işletmelerin hizmet veya ürünlerini, ek bir maliyet gerektirmeden kredi kartı ödeme sistemini kullanarak müşterilerine sunmasını sağlayacak.

8 Nisan 2019
Yapay Zekanın Çağrı Merkezlerinde Sağladığı Avantajlar

Çağrı merkezlerinde yapay zeka ve yapay zeka tabanlı yazılımların kullanımı, öncelikli olarak çağrı merkezi hizmeti sunan şirketler için ciddi bir maddi avantaj sağlıyor. Geleneksel çağrı merkezi kurulum ve faaliyeti sırasında gerekecek ciddi maliyetlerin yükünden kurtarıyor. Ofis, ofis ekipmanları, ağ ve sistem kurulumları ve son olarak personel zorundalığı ortadan kaldırır.

27 Kasım 2020
Çağrı Merkezinizi Buluta Taşımak İçin 3 Neden – Bölüm 2 – Şirketlere Özel Çözümler

Bulut çağrı merkezleri tarafından sunulan avantajların bir bölümünü daha önceki yazımızda ele almıştık. Bu yazıda çağrı merkezini buluta taşıma ile şirketinizin neler elde edebileceğine bakacağız.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat