7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Buluttan Çağrı Var!

Hüseyin Özkale
5 Nisan 2019
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Bulut teknolojilerin Türkiye’deki öncüleri arasında olma yolunda ilerleyen, müşterilerine çağrı merkezi hizmeti sunmak isteyen işletmelere, tüm çağrı merkezi işlev ve sürecini kolaylaştırmayı, hızlandırmayı ve tüm bunları son teknoloji ile sunmayı hedefleyen AloTech, Google Dome İstanbul’da 2. Bulut Çağrı Teknolojileri Etkinliği’ni gerçekleştirdi.

9 Ağustos Cuma günü gerçekleştirilen “Buluttan Çağrı Var! Çağrı Merkezinde Raporlama” etkinliğine çeşitli sektörlerden firmaların temsilcileri yoğun katılımı gösterdi.

AloTech CEO’su Cenk Soyak’ın açılış konuşmasıyla başlayan etkinlikte, Google Cloud Türkiye Yöneticisi Alp Önder Güler, AloTech CTO’su İdris Avcı, MNG Kargo Genel Müdür Yardımcısı Serhat Kut ve UNIQ Eğitim ve Danışmanlık Yönetici Ortağı Alp Kohen kendi uzmanlık alanlarında eğitici bilgiler verdiler.

Konuşmasında Google’nin bulut platform alanındaki misyon ve hedeflerini, dünyanın en büyük ‘Network’üne sahip olmanın avantajlarını dile getiren Alp Önder Güler, modernleşirken aynı zamanda hızlanmayı ve şirketlerin elinde bulundurdukları bilgilerden en doğru şekilde nasıl yararlanabileceklerini ele aldı. Devamında mikrofona geçen AloTech CTO’su İdris Avcı, şirketin gelişmiş raporlama çözümlerini detaylarıyla dinleyenlere aktardı. Çağrı merkezi dünyasında her gün konuşulan dakika sayısından yıllık uygulama isteklerine kadar birçok istatistiki bilgi paylaşan Avcı, AloTech’in geliştirdiği tüm raporlama çözümlerinin Google’ın bilgisi ve gücü ile birleştirildiğinde ne gibi sonuçlar elde edildiğini dile getirdi.

AloTech’in yüzlerce mutlu müşterisinden biri olan MNG Kargo Genel Müdür Yardımcısı Serhat Kut ise büyük veri analitiği hakkında bilgiler sundu. Proje geliştirme, bilgi ve operasyon teknolojileri, coğrafi bilgi sistemleri, veri tabanı gibi bir çok ağı bulunan büyük bir takımı yöneten Kut, bir kargonun gönderen kişiden alıcıya nasıl ulaştığını ve bu yolculuk esnasında ne gibi verileri ve teknolojileri, nasıl kullandıklarını maddeleriyle sıraladı. Bireysel gönderilerden kurumsal gönderilere; e-ticaret alışverişlerinden çıkış-varış aktarma merkezlerinin işleyişine kadar olan tüm süreci katılımcılar ile paylaştı. Tüm bu işlemler gerçekleşirken, günde alınan onbinlerce çağrıyı ve bu çağrıların verilerini nasıl yönettikleri konusunda ise AloTech işbirliğine işaret etti.

Etkinliğin son konuşmacısı olan UNIQ Eğitim ve Danışmanlık Yönetici Ortağı Alp Kohen çağrı merkezlerinde kullanılan metriklerin hangi amaçla, nerede, nasıl ve ne zaman kullanılması gerektiğini aktarırken, müşteri temsilcisi performansını ölçerken temsilcinin müdahale etmesininin mümkün olmadığı metriklerin kullanılmasının yanlış olduğunu belirtti.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

22 Ekim 2020
İyi Bir Çağrı Merkezinde Başarının Anahtarı Nedir?

Başarılı bir işletme olabilmek için müşterilerinize kusursuz bir şekilde hizmet sunmanız gerekmektedir. Bunun için de çalışanlarınızın müşterileriniz ile kaliteli bir şekilde iletişim kurması son derece önemlidir. Bu doğrultuda başarı elde edebilmek için çağrı merkezinin büyük bir öneme sahip olduğunu rahatlıkla ifade edebiliriz.

7 Ekim 2021
İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu

İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu First Call Resolution (İlk Çağrı Çözümü) çağrı merkezinize ulaşan bir çağrıda, müşterinizin sorun veya şikayetinin çağrı merkezine ilk ulaştığı anda çözülmesidir. Müşteriniz sorunu çözüldüğü için tekrar size ulaşmaya çalışmaz ve operasyonunuz üzerinde ek bir yük oluşmaz. Aynı zamanda kısa sürede çözülen sorunlar sebebiyle müşteri memnuniyeti de olumlu […]

1 Haziran 2020
Webinar: Fırsattan satışa süreç yönetimi

Satış operasyonlarında şirketlerin, dijital dünyaya hızla uyum sağlamasına yardımcı olan ve aynı zamanda doğru araçları kullanarak satışlarını artırmasını sağlayan dealerdoping ve Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech satış süreçlerini konu alan bir Webinar düzenledi.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat