7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech, TechCrunch Disrupt Konferansı’nda Boy Gösterdi

Hüseyin Özkale
2 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

IT Uzmanı olarak çalıştığım zamanlarda yaşadığım zorlukları sizlerle paylaşmak isterim.

X firmasının Çağrı Merkezi ürününü kullanmak için yazılımına ve donanımına yıllık yüksek miktarlar ödüyorduk.

Sistemin tüm bakımlarını benim yapıyor olmam, ses kayıtlarının yedeklenmesini sağlamam, sunucunun Migration ve Update’lerin yapılması, sistemin sürekliliğinin sağlanması gibi birçok iş yükü ile karşılaşıyor ve büyük bir sorumluluk içerisinde kalıyordum.

Tabii bunun yanında kullanıcıların ayrı bir VLAN üzerinden sunucu ile haberleşmesini ve ses kesintisi gibi aşılması çok zor olan bir yapıyı ayağa kaldırıp kesintisiz hizmet sağlamaya çalışıyordum.

Zamanımın çoğunluğu 7/24 sistemle ilgili sorun yaşandığında bir alarm mekanizması için beni haberdar edecek third party yazılımlar aramak, Agent’lar da yaşanan sorunları çözmek gibi uzmanlık ve mühendislik gerektiren konularda araştırmalar yapmak ile geçiyordu.

AloTech Bulut Çağrı Merkezini kullanmaya başladığımızdan beri sunucu yok, ayrı bir donanım yok, ayrı bir network yok, ses kayıtlarının yedeğini almak yok !

Dilediğim zaman ses kayıtlarına ulaşabilme imkanı, Always on , sistemin fail olması durumunda yedek sunucuların kesintiyi hissettirmeden devreye girmesi gibi birçok felaket senaryolarında biz IT uzmanlarının hayatını kurtaran bir yapı sunmaktadır.

Hayatımızı kolaylaştıracak Cloud Call Center – Alo-Tech Bulut Çağrı Merkezi ile bunca yükten kurtulma zamanı!!!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
AloTech, Türkiye’nin En Etkili 10 Startup Firması Arasında

Wired.com, Türkiye’nin en etkili 10 girişimi listesini yayınladı. 14,6 milyonluk nüfusu ile global girişim endeksinde 25. sırada bulunan İstanbul’dan, yurt dışından yatırım çekmeyi başarmış, dünya çapında ses getirmiş birçok girişim çıktı

9 Nisan 2020
Webinar: Vaillant Çağrı Merkezinde Evden Çalışmaya Geçiş Nasıl Yönetildi?

“Vaillant Çağrı Merkezinde Evden Çalışmaya Geçiş Nasıl Yönetildi?” Webinarımız sona erdi. İlk günden bugüne kadar Vaillant-AloTech işbirliğindeki kilometre taşları, Vaillant çağrı merkezinde hangi iletişim kanallarının aktif olarak kullanıldığı ve eve geçiş sürecindeki önemli adımların açıklandığı Webinarda uzaktan çalışma ile ilgili pek çok ipucu katılımcılarla paylaşıldı.

7 Mayıs 2020
7 Webinarımıza katılan 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Eve geçiş sürecinin ardından AloTech olarak düzenlediğimiz 7 Webinardaki anket sonuçlarını derledik. 1132 katılımcıya göre şirketlerin %69,4’ü pandemi dönemi bittikten sonra evden çalışmaya devam edecek. Peki siz evden çalışmaya başladınız mı?

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat