7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech, TechCrunch Disrupt Konferansı’nda Boy Gösterdi

Hüseyin Özkale
2 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

IT Uzmanı olarak çalıştığım zamanlarda yaşadığım zorlukları sizlerle paylaşmak isterim.

X firmasının Çağrı Merkezi ürününü kullanmak için yazılımına ve donanımına yıllık yüksek miktarlar ödüyorduk.

Sistemin tüm bakımlarını benim yapıyor olmam, ses kayıtlarının yedeklenmesini sağlamam, sunucunun Migration ve Update’lerin yapılması, sistemin sürekliliğinin sağlanması gibi birçok iş yükü ile karşılaşıyor ve büyük bir sorumluluk içerisinde kalıyordum.

Tabii bunun yanında kullanıcıların ayrı bir VLAN üzerinden sunucu ile haberleşmesini ve ses kesintisi gibi aşılması çok zor olan bir yapıyı ayağa kaldırıp kesintisiz hizmet sağlamaya çalışıyordum.

Zamanımın çoğunluğu 7/24 sistemle ilgili sorun yaşandığında bir alarm mekanizması için beni haberdar edecek third party yazılımlar aramak, Agent’lar da yaşanan sorunları çözmek gibi uzmanlık ve mühendislik gerektiren konularda araştırmalar yapmak ile geçiyordu.

AloTech Bulut Çağrı Merkezini kullanmaya başladığımızdan beri sunucu yok, ayrı bir donanım yok, ayrı bir network yok, ses kayıtlarının yedeğini almak yok !

Dilediğim zaman ses kayıtlarına ulaşabilme imkanı, Always on , sistemin fail olması durumunda yedek sunucuların kesintiyi hissettirmeden devreye girmesi gibi birçok felaket senaryolarında biz IT uzmanlarının hayatını kurtaran bir yapı sunmaktadır.

Hayatımızı kolaylaştıracak Cloud Call Center – Alo-Tech Bulut Çağrı Merkezi ile bunca yükten kurtulma zamanı!!!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

31 Mart 2019
EuroCloud En İyi SaaS Hizmeti Jüri Özel Ödülü AloTech’in

AloTech Endeavor Ülke Adayı olarak Aralık ayında Türkiye’yi Miami’de temsil etmesi için aldığı ödülün ardından aynı hafta içinde ikinci ödülünü EuroCloud’dan aldı.

8 Ekim 2020
Çağrı Merkezleri İçin 2020’de İzlenecek Müşteri Hizmetleri İstatistikleri

Çağrı merkezi istatistiklerini takip etmek, üretkenliğinizi, karlılığınızı ve müşteri memnuniyetinizi artırmanın anahtarıdır. Bu yazıda, çağrı merkezlerinin 2020’de nasıl değiştikleri hakkında sizi tatmin edecek birçok müşteri hizmetleri istatistiği vereceğiz.

10 Aralık 2019
Zoho MeetUp’ta “Deneyimli Sesler” Konuştu

CRM pazarının önemli bir oyuncusu olan Zoho’nun Türkiye partneri Cloudyflex tarafından düzenlenen Zoho MeetUp etkinliğinde, AloTech kurucu ortağı İdris Avcı konuşmacı olarak yer aldı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat