7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Bilim Kahramanları Buluşuyor/ FLL Turnuvası’nda AloTech Sponsorluğu

Hüseyin Özkale
8 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Bilim Kahramanları Derneği, özgüven sahibi, sorgulayan, takım halinde toplumsal sorunlara çözümler üretebilen bir gençlik yetişmesi niyetiyle dünyada 80 ülkede 25.000’in üzerinde takımın katılımıyla yapılan FIRST® LEGO® League (FLL) etkinliğini Türkiye’de düzenliyor.  FIRST® LEGO® League / FLL , FIRST Vakfı ve LEGO markalarının ortak çalışmasından doğmuş, uluslararası ve kar amacı gütmeyen bir program. Turnuvaya katılan takımlar gönüllü koç ve danışmanlar rehberliğinde haftada en az 2 saatlik bir çalışmayla projeler üretiyorlar. Her sezon tüm dünyayı ilgilendiren bir sorun ile ilgili araştırma projesi yürütülüyor.

AloTech olarak, 14. Sezon Turnuvaları’nda “Hidrodinamik: Suyun Yolculuğu” olan bu yılın teması için Doğa Okulları Sancaktepe Kampüsü Mind Blowers takımına sponsor olduk.

Sezon boyunca gençler bir taraftan; “Hidrodinamik: Suyun Yolculuğu” temalı bir proje üretip geliştirirken, diğer taraftan tasarladıkları ve programladıkları robotlarla, temayla ilgili görevleri çözdükleri turnuvada, Mind Blowers takımı 20 – 21 Ocak’ta İstanbul’da yapılan yerel turnuvada ilk 5’e girerek Ulusal Turnuvaya öncelikle katılma hakkı elde etmiş ve sonrasında Ulusal Turnuvada da okulunu başarıyla temsil etmiştir.

Öğrencilerin kendilerini “topluma duyarlı bilim insanı ve mühendis olarak görmelerini” sağlayabildikleri bu etkinlikte, AloTech olarak bilime katkı verdiğimiz için çok mutluyuz.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Nisan 2019
SaaS sistemi nedir? Bulut tabanlı hizmetlerde nasıl kullanılır?

SaaS, yani Software as a Service veya bir diğer kabul gören açılımı ile Solutions as a Service, son dönemde bulut tabanlı çözümler kullanan şirketlerin kullandığı bir teknolojidir. Hizmet olarak yazılım adıyla Türkçe’si kabul edilen bu servis, kullandıkça ve kullandığın kadar öde modelini temel alan bir kullanımdır.

10 Haziran 2020
Müşteri Deneyiminizi Nasıl Geliştirebilirsiniz?

Yıllar içinde müşterilerin ihtiyaçları ile beraber beklentileri de değişti. Dijitalleşmeyle birlikte çağrı merkezleri, yalnızca gelen çağrıları cevaplayan ve önceden belirlenmiş bilgilere göre müşterileri yönlendiren bir sistemin ötesine geçmeye başlıyorlar. Peki çağrı merkeziniz bu değişime ayak uydurabiliyor mu?

9 Nisan 2019
AloTech, Google Cloud Day’de Sahnedeydi!

19 Aralık’ta Google tarafından tüm dünyada düzenlenen Google Cloud Day etkinliğinin İstanbul ayağı Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleştirildi. Bulutun geleceğini keşfedin temasıyla lanse edilen etkinliğe 500’ün üzerinde katılımcı oldu. Etkinlikte teknoloji dünyasına yön veren yenilikler anlatıldı, değişim ve dönüşümün boyutuna tanıklık edildi.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat