7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech’ten Altı Nokta Körler Derneği ile Anlamlı Proje

Hüseyin Özkale
8 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

 

Her bireyin eşit olduğu ve topluma kazandırılması gerektiği düşüncesiyle engelli bireylerin istihdam edilmesine yönelik çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Bu yönde bir farkındalık yaratma çalışması da Altı Nokta Körler Derneği’nden geldi.

T.C. İstanbul Valiliği İstanbul Görme Engelliler Rehabilitasyon Merkezi bünyesinde başlatılan Çağrı Merkezi Operatörlüğü kursu, hem görme engelli bireylerin istihdam olanaklarını artırmayı hem de iş dünyası ve işverenlerin gereksinim duyduğu nitelikli engelli işgücü talebine karşılık vermeyi hedefliyor. Bu eğitimle işverenlerin, istihdam etmek zorunda oldukları engelli sayısına bağlı kalmaksızın, verimli ve sorumluluk sahibi görme engelli bireyleri istihdam etmelerinin önündeki önyargıları kırmak hedefleniyor.

AloTech olarak bu projede, birçok ürünle yapılamayan ekran okuyucunun uyumluluğu ve işlem kısa yolları gibi katma değerli özellikler sunarak daha kolay bir eğitim süreci yaratılmasına destek olduk. Projede birlikte çalıştığımız CMC tarafından verilen eğitimin sonunda 15 Ekim Beyaz Baston ve Güvenlik Günü’nde çağrı merkezi açılışını gerçekleştiren Altı Nokta Körler Derneği’nin ilk çağrısı, görme engelli Ahmet ile İstanbul Vali Yardımcısı Dr. Hülya Kaya arasında geçti.

Plakete layık görüldüğümüz bu etkinlikte, AloTech olarak engelli bireylerin istihdam edilebilmesini sağlamak üzere her türlü desteği vermeye gelecekte de devam edeceğimizi taahhüt ettik. Önümüzdeki dönemde bu doğrultuda atacağımız adımlara hız kazandırmayı hedefliyoruz.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

13 Kasım 2019
Whatsapp Business Entegrasyonu

Kurumsal işletmelerin yeni nesil müşterilerle olan tüm mesajlaşmalarını çok daha kolay bir şekilde yönetmelerini sağlamak için Whatsapp Business entegrasyonunu kullanın.

29 Temmuz 2020
Çok kanallı çağrı merkezleri markalara neler kazandırır?

İnternetin ve dijital çözümlerin gelmesiyle müşterilerin her alandaki beklentileri değişti. Özellikle de markalarla ve işletmelerle iletişim kurmak söz konusu olduğunda modern çağda müşteriler kişiselleştirilmiş bir hizmet bekliyor.

9 Nisan 2019
Zoho MeetUp 2019 Etkinliği

Ocak ayında Cloudyflex’in 3.sünü gerçekleştirdiği Zoho MeetUp etkinliğindeydik. CRM pazarının önemli bir oyuncusu olan Zoho, yaptığı bu etkinlikteki katılımcı sayısı ile Türkiye pazarında da önemli bir oyuncu olduğunu gösterdi.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat