7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech-Tuşla İş Birliği

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

AloTech ile Tuşla, firmalara ulaşmak isteyen müşterilerin çağrı merkezlerinde beklemelerine son verecek önemli bir işbirliğine imza attı.

İOS ve Android uygulama mağazalarından ücretsiz olarak indirilebilen firma rehberi Tuşla uygulaması ile kullanıcılar, bu şirketlerin müşteri hizmetlerine ve çağrı merkezlerine hızlıca ulaşabiliyorlar. Dilerlerse alternatif arama kanallarından ya da canlı destek ile farklı sektörlerden yüzlerce firma ile anında iletişim kurabiliyorlar. Kullanıcılar ayrıca destek talebi açabiliyor, canlı destek ile müşteri temsilcilerine ulaşabiliyor, firmaların Twitter hesabına hızlıca tweet atıp, hızlıca e-posta gönderebiliyorlar.

Tuşla Kurucu Ortağı Barış Yaşa “AloTech ile yaptığımız bu işbirliği sayesinde artık AloTech’in tüm dünyada ses getirmiş yenilikçi çağrı merkezi altyapısını kullanan şirketlerin son kullanıcıları ile müşteri temsilcileri arasındaki iletişimini hiç olmayacak kadar kolaylaştırıyoruz” dedi. Alotech CTO’su İdris Avcı ise “Mobilitenin hayatımızın her noktasına dokunduğu günümüzde, çağrı merkezi altyapımızı kullanan kurumsal müşterilerimize mobil dünyanın gücünü de sunuyoruz” dedi.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

9 Mart 2020
Müşteri Temsilcilerinin Hayatını Kolaylaştıracak İpuçları

Şu anda bu yazıyı okuyorsanız hayatınızı kolaylaştırmak için büyük bir adım atmışsınız demektir. Kim bilir belki şimdiden sonra dünyanın en mutlu çağrı merkezi çalışanı olacaksınız. Çağrı merkezlerinde işlerin her zaman kolay olmasını bekleyemeyiz ama bu yazıyı okuyorsanız belki sizin için hayatı biraz da olsa kolaylaştırabiliriz.

1 Haziran 2020
Webinar: Ofislere dönerken “yeni normal” şirketlerde nasıl olacak?

1935 yılından beri fitokimyasallar alanında sektör liderlerinden biri olan ve 75 yılı aşan bir tecrübe ile dünyada 35 ülkede hizmet veren Alchem International ve Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech ortak bir Webinar düzenledi.

4 Mayıs 2020
Kariyer.net’te Uzaktan Çalışma ve Sonrası

Kariyer.net CSO’su Uğur Sağlıkoğlu, AloTech CTO’su İdris Avcı ve AloTech Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin’in deneyimlerini paylaştığı Webinarda, “Geçmişten bugüne iki firma arasındaki iş ortaklığı”, “Dijital işe alım süreçleri” ve “Kariyer.net’in evden çalışmaya geçiş sürecindeki deneyimleri” işlenen konu başlıkları arasında.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat