7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech-SESTEK İşbirliği Vestel Çağrı Merkezine Ödül Getirdi

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Her yıl çağrı merkezi sektörünün en iyilerini seçen, dünya çapındaki en prestijli organizasyonlardan Contact Center World, bu yıl VESTEL’i ödüle layık buldu. VESTEL Çağrı Merkezi, çözüm ortakları SESTEK ve AloTech ile birlikte hayata geçirdiği Self Servis Projesi’yle altın madalya kazandı. Proje, VESTEL müşterilerinin, satın aldıkları ürünün montajını talep etmek için 0850 222 41 23’ü aradıklarında, sesli komutları kullanarak kendi kendilerine talep oluşturmalarını sağlıyor.

AloTech’in bulut çözümüyle SESTEK’in Konuşma Tanıma ve Konuşma Sentezi teknolojilerini birleştiren Self Servis Projesi kapsamında, müşteriler, yaşadıkları il ve ilçeyle aldıkları ürünün bilgisini söylediklerinde, en yakın VESTEL yetkili servisiyle eşleştirilerek, otomatik olarak montaj talebi gerçekteştiriliyor. Müşteri temsilcisine bağlanma zorunluluğunu ortadan kaldıran proje; sunduğu hız, işlem kolaylığı ve otomasyonla müşteri memnuniyetini ve operasyonel verimliliği artırıyor.

Ne Dediler?

Proje ile ilgili olarak SESTEK Genel Müdürü Serdar Karadayı, “Self servis hizmetlerin giderek yaygınlaştığı günümüzde müşteri memnuniyetinin sağlanması için pratik ve faydalı hizmetler sunmak şart. Ses teknolojileri sundukları otomasyon ve kullanım kolaylığı ile verimliliğin yanı sıra müşteri memnuniyetini de artırıyor. AloTech ile birlikte VESTEL için gerçekleştirdiğimiz projenin elde ettiği bu başarı ses teknolojilerinin katkısını gözler önüne seriyor.” dedi.

AloTech CEO’su Cenk Soyak konu ile ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Alotech olarak VESTEL Çağrı Merkezi için SESTEK ile birlikte hayata geçirdiğimiz bu projenin, çağrı merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden birini kazanmasından mutluluk duyuyoruz. Proje; maliyet avantajıyla fark oluşturan AloTech’in bulut çözümlerinin ses teknolojileriyle birleştiğinde, müşteri memnuniyetini ve operasyonel verimliliği garantileyen self-servis uygulamalar sunulabileceğini de ortaya koyuyor.”

“En İyi Self Servis Teknolojisi” kategorisinde kazandıkları birincilik ile ilgili, VESTEL Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı C. Selcen Uyguntüzel; “Self servis uygulaması müşterilerimize her şeyden önce zaman kazandırdı. Müşteri temsilcilerimiz ile görüşmeye gerek kalmadan, ürün montaj talaplerini kendileri oluşturabiliyorlar. Dolayısıyla biz de iş gücünde maksimum verimlilik elde etmiş olduk. Müşteri beklentileri doğrultusunda iş ortaklarımızla ve mühendis arkadaşlarımızla, pek çoğu sektörde öncü projeler geliştiriyoruz. VESTEL Çağrı Merkezi olarak memnuniyet ötesi bir hedef için müşterilerimizin samimi ve içten teşekkürlerini almak için çalışıyoruz. Bizi bu hedefe taşıyan çalışmalarımızın uluslararası platformda da ödüllendirilmesi bizi daha iyisini yapmaya motive ediyor. Bu projede emeği geçen çalışma arkadaşlarıma ve iş ortaklarımıza çok teşekkür ediyorum.” dedi.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Haziran 2020
Çağrı Merkezi Çalışanlarının Motivasyonunu Artıracak 5 Öneri

Çağrı merkezi çalışanlarınızın motivasyonunu nasıl artırabilirsiniz? Birçoğumuzun bildiği gibi çağrı merkezi çalışanları yoğun ve stres dolu bir tempoya ayak uydurmak zorunda. Gergin müşteriler, performans kaygıları, sıkı çağrı merkezi prosedürleri…

31 Mart 2019
EuroCloud En İyi SaaS Hizmeti Jüri Özel Ödülü AloTech’in

AloTech Endeavor Ülke Adayı olarak Aralık ayında Türkiye’yi Miami’de temsil etmesi için aldığı ödülün ardından aynı hafta içinde ikinci ödülünü EuroCloud’dan aldı.

19 Ekim 2020
Çağrı Merkezi ve CRM Entegrasyonu Neden Önemli?

Çağrı merkezleri, CRM için son derece önemli olan bir unsurdur. Çağrı merkezi ile CRM’in çok daha etkili bir şekilde kullanılabilmesi günümüz teknolojileriyle daha da mümkün hale geldi. CRM, etkileşimde bulunduğunuz müşterilerin profillerini oluşturmak için tüm kişilerinizi yönetir ve müşteri adaylarını ve müşteri bilgilerini toplar.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat