7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech Geleceğin Teknolojilerini Günümüze Taşıdı

Hüseyin Özkale
8 Nisan 2019
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

İTÜ IEE Öğrenci Kolu ile AloTech’in birlikte yürüttüğü etkinlikte sektörün öncü firmaları Çağrı Merkezinde Yapay Zeka Teknolojileri Etkinliği için İTÜ – Ayazağa Kampüsü’nde bir araya geldi. 12 farklı firmadan konuşmacının 350’ye yakın davetlinin katıldığı etkinliğin fuaye alanında Jabra, Verimor, Inspark, Cloudyflex, Kuponsa, Mod Tasarım, Vodatech, Formalis, CMC, Iyzico, Webhelp, Bircom, Pratik Depo ve Magintech firmaları standları ile yer aldılar.

 

AloTech Genel Müdürü Cenk Soyak açılış konuşmasında yapay zeka teknolojilerinin çağrı merkezi sektörü için önemini anlattı.

Google Türkiye adına Pınar UĞURLU KİRAZCI Machine Intelligence at Google: ML APIs,TensorFlow and Cloud ML sunumu ile Big Data ve AI ‘nin hayatımızı nasıl değiştirdiğini anlattı. Yine Google Türkiye’den Bahar OZAN Google Cloud AI demosu yaparak katılımcılara canlı bir AI deneyimi yaşattı.

Call Center 4.0 sunumu ile İdris AVCI yapay zeka teknolojilerinin çağrı merkezi hizmeti öncesinde, sırasında ve sonrasında nasıl faydaları olacağını konuştu.

Fortune Türkiye’den Kerem Özdemir’in moderatörlük yaptığı ”Yapay zeka öncesi çağrı merkezlerinde self servis uygulamarı” panelinde; AloTech müşterilerinden Demirören adına Bedri GÖĞALP, Evidea adına Ufuk PARLAK, Pupa Bilişim adına Levent SOYLU, Teknosor adına Fatih Boran BERBER panelist olarak yer alarak AloTech’te kullandıkları, geliştirmekte oldukları self servis uygulamalarının detaylarını ve firmalarına sağladığı avantajları anlattılar.

Çağrı Merkezleri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı ve Webhelp CEO’su Metin TARAKÇI’nın moderatörlük yaptığı ‘Outsource çağrı merkezlerinde AloTech kullanımı’ panelinde; Webhelp ve AloTech müşterilerinden Petrol Ofisi adına Aylin ALA, Teknosa adına Ömer KASIM, DRD Filo adına İmdat SARIALİOĞLU panelist olarak katıldılar. Metin TARAKÇI’nın sorularına yanıt veren panelistler AloTech çağrı merkezi deneyimlerini paylaştı.

Son olarak ”Çağrı Merkezlerinde İnsan Kaynağı ve Ölçülemeyen Üretkenlik” sunumu ile Jabra adına Deniz BABUÇOĞLU çağrı merkezinde sesin önemini vurguladı. Ayrıca etkinliğin sonunda sponsorlarımızdan Jabra #buluttancagrivar ve #jabrakadabra etiketleri ile yapılan paylaşımlardan en çok beğeni alan iki kişiye Engage serisi kulaklık, bir kişiye ise Jabra çanta hediye etti.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

23 Aralık 2020
2021 Yılında Beklenen 5 Müşteri Hizmetleri Trendi

Söz konusu müşteri deneyimi olduğunda 2021 yılında müşteri hizmetlerinde hataya yer kalmayacak. Bu alana ve çağrı merkezi çalışanlarına yatırım yapan şirketlerin önümüzdeki yılda da kazanan olma ihtimali oldukça yüksek. Ayrıca 2021 yılında beklenen 5 müşteri hizmetleri trendi de işletmelerin rakipleri arasından sıyrılmasına yardımcı olacak.

8 Nisan 2019
Bulut Sistemlerinde Güvenlik Nasıl Sağlanıyor?

Bulut sistemleri, teknolojinin en büyük nimetlerinden biri olarak tanımlanabilir. Yerel cihazlarda depolama ve veri saklama ihtiyacı olmadan dünyanın her noktasında istediğiniz verilere anında erişim imkanı sunan bulut sistemlerinin güvenliği ise hep merak konusu olmuştur.

8 Haziran 2020
Çağrı Merkezi Çalışanlarının Motivasyonunu Artıracak 5 Öneri

Çağrı merkezi çalışanlarınızın motivasyonunu nasıl artırabilirsiniz? Birçoğumuzun bildiği gibi çağrı merkezi çalışanları yoğun ve stres dolu bir tempoya ayak uydurmak zorunda. Gergin müşteriler, performans kaygıları, sıkı çağrı merkezi prosedürleri…

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat