7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Yataş Grup’un temelini oluşturan Süntaş A.Ş., 1976 yılında kurulmuş, Anadolu’nun ilk sünger fabrikasıdır. 1981 yılında yaylı yatak üretimi, 1987 yılında ev tekstili ürünleri, 1993 yılında sofabed (yataklı kanepe) ve koltuk takımları üretimine başlayarak global bir marka haline gelen Yataş Grup bugün 50 ülkeye ihracat yapmaktadır.
Çağrı merkezi operasyonlarını AloTech’in bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı ile yöneten Yataş Grup ürünümüzün pek çok özelliğini satış sürecinde verimli bir şekilde kullanıyor. AloTech olarak Yataş Grup’un ihtiyacına özel çözümler sunduk ve verimli bir çağrı yönetiminin yanı sıra firmayı yeni nesil teknolojilerle de buluşturduk.
Taleplerin ChatBot’ta
Çözülme Oranı
Toplam Talebin
ChatBot Payı
Hızlı Talep
Karşılama
Yataş Grup Müşteri Hizmetleri Grup Yöneticisi Bahar Dinç müşteri deneyimine verilen önemin özellikle altını çiziyor. Yalnızca müşteri deneyimine odaklanan bir ekiple çalışan Dinç süreçleri daha kusursuz bir şekilde yönetebilecekleri yazılım arayışına girdiklerinden bahsediyor. Bu adımın ilk olarak omnichannel yani çok kanallı iletişim yönetimi sunan bir platformla çözülebileceğini düşünüyor ve AloTech teknolojisiyle tanışıyor.
Omnichannel bir yapıya ihtiyaç duyan Yataş Grup’un çağrı merkezi operasyonlarını kolay bir kurulumla kısa sürede buluta taşıdık. Taleplere hızlı yanıt vermenin öncelikleri olduğunu ifade eden Dinç, çözümün çok kanallı iletişim yönetiminde olduğunu söyledi. Bu sebeple AloTech’i tercih eden Yataş Grup tüm yazılı ve sesli iletişim kanallarını tek bir platform üzerinden yönetmeye başladı. Bu da operasyon ekibinin kısa sürede çok daha fazla talebi karşılayabilmesini sağladı. Bu teknolojiyle birlikte şu an CRM, CSM, BPM ortak bir platformda yönetiliyor.
Tabii iyileştirilmiş bir müşteri deneyiminin yanı sıra müşteri yolculuğunu olumlu şekilde etkileyecek çözümler de sunduk. Click2Connect ürünümüzle birlikte müşterilerini web sitesi üzerinden tek tıkla çağrı merkezine bağlayan Yataş Grup artık çok daha pratik bir iletişim kanalı kullanıyor.
Direkt görüşmenin satın alma kararlarını önemli ölçüde etkilediğini belirten Dinç, bu ürünün satış faaliyetlerini iyileştiren bir avantaj sağladığını söylüyor. Yataş Grup, web sitesini ziyaret eden kullanıcılara hızlıca ilgili temsilciye bağlanma fırsatı sunuyor. Bu da satın alım süreçlerini hızlandırıyor ve tabii ki müşteri kazanımında önemli rol oynuyor.
Click2Connect’in arama özelliğini hayata geçiren alt ürünü Click2Call’u kullanan Yataş Grup müşterilerine operatörden bağımsız bir arama kanalı sunuyor. Click2Connect’in bir diğer alt ürünü olan Click2Video için de görüşmelere başladığımız Yataş Grup ilerleyen dönemde müşterileriyle web sitesi üzerinden görüntülü görüşme yapma seçeneğini de aktif hale getirmeyi planlıyor.
Müşteriler;
• İki ürün arasında kararsız kalıyorsa
• Ürün özellikleri hakkında daha detaylı bilgi almak istiyorsa
• Fiyat performans değerlendirmesi yapmak istiyorsa
• Doğru ürünü tercih etmenin yolunu arıyorsa
Click2Call ile bir tıkla arama başlatabiliyor ve müşteri temsilcisiyle direkt görüşebiliyor.
Zaman ve Enerji
Tasarrufu
Yüksek Müşteri
Memnuniyeti
Maliyet
Avantajı
AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!
Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat