Ticimax

AloTech ile maliyet avantajı sağlıyor, çağrı merkezi operasyonlarının verimliliğini artırıyor.  

AloTech Sayesinde Ticimax 7/24 Müşteri Hizmeti Sunuyor

Ticimax, binlerce müşterisine e-ticaret yazılımları, özel e-ticaret çözümleri ve tasarım hizmetleri sunuyor. 15 yılı aşkın tecrübesi ve 180+ uzman personeli ile müşterilerinin e-ticaret alanındaki rekabetlerini güçlendirmesine yardım ediyor. Aralarında Türkiye’nin en büyük e-ticaret sitelerinin de yer aldığı 14.000 ‘in üzerinde firmaya e-ticaret altyapı hizmeti sağlıyor ve yalnızca Türkiye’de değil, dünya genelinde satış yapma imkanı sunuyor. E-ticaret sektörünün teknoloji trendlerini yakından takip eden firma çağrı merkezinde de Türkiye’nin en çok tercih edilen sistemi AloTech’i kullanıyor. Tüm müşteri iletişimini AloTech ile tek platform üzerinden, dilediği yerden yönetiyor.
chart--3D

Akıllı Çağrı Yönetimi

Zaman ve Enerji Tasarrufu

chat-bot

Yüksek Müşteri Memnuniyeti

certificate

Maliyet Avantajı

İhtiyaca Yönelik Nasıl Çözümler Sunduk?

Ticimax, tüm iletişim operasyonunu AloTech ile buluta taşıdı.

AloTech deneyiminden önce geleneksel çağrı merkezi sistemiyle çalışan Ticimax artık bulut çağrı merkezinin avantajlarından faydalanıyor. AloTech’in firmaya özel dedike destek ekibiyle 1 ay içinde tüm operasyonunu kesintisiz bir şekilde buluta taşıyan firma ihtiyacı olan çözümlere tek bir platformda ulaştı. Gelen-giden çağrı yönetimini IVR, dialer teknolojileriyle iyileştirerek müşterilerine üst düzey bir deneyim sunuyor.

AloTech’in kullanım kolaylığı fark yaratıyor: Temiz arayüz, hızlı ekranlar…

AloTech’in kullanıcı deneyimi odaklı yeni arayüzüne geçiş yapan firma operasyon süreçlerini her geçen gün iyileştiriyor. Özellikle arayüz ve hızlı ekranların çağrı merkezi performanslarını büyük ölçüde etkilediğini belirtiyor. Tek bir platform üzerinden ulaşabildikleri dashboard, raporlama ve çağrı yönetim ekranlarının süreç takip ve yönetimini kolayaştırdığına dikkat çekiyor. Bu özellikler hem operasyon yöneticilerinin hem de müşteri temsilcilerinin veirmliliğini artırıyor. Platform kullanıcılarının sisteme kolayca adapte olarak, öğrenme sürecini de hızlandırıyor. Bu sebeple Ticimax için AloTech’in avantajları arasında kullanım kolaylığı ön plana çıkıyor.

CRM entegrasyonu ile müşteri yönetim verimliliğini artırdı.

Kolay entegrasyon avantajımız hizmet verdiğimiz pek çok markaya büyük kolaylık sağlıyor. Ticimax de bu markalardan biri. CRM entegrasyonumuzu kullanan firma müşteri yönetimini daha verimli ve dinamik hale getiriyor. Müşteri veilerini gerçek zamanlı takip ve kayıt ederek, elindeki bilgileri çağrı merkeziyle entegre bir şekilde profesyonelce kullanıyor. Dolayısıyla bu entegrasyon firmanın müşteri hizmetleri tarafındaki faaliyetlerini de bir üst seviyeye taşıyor.

“Santral sorunlarından kurtulduk, ekip performansını artırdık.”

Geleneksel çağrı merkezi yapılanmasından kaynaklı sorunlar yaşayan Ticimax çağrı merkezini AloTech ile online platforma taşıyarak bu sorunları geride bıraktığını belirtiyor. Donanım, raporlama, çağrı transferi gibi problemlerle mücadele ederken operasyon gelişiminin eksik kaldığını ifade ediyor. Ticimax, bu geçişle birlikte artık ihtiyaç duydukları ekip performans gelişimine ve operasyon verimliliğine odaklanabiliyor.

Gelişmiş raporlama araçlarıyla gerçek zamanlı performans takibi yapıyor.

Ticimax “AloTech’in en sevdiğiniz özellikleri neler?” sorusuna yanıt verirken raporlama araçlarına dikkat çekmek istiyor. Gelişmiş raporlama özellikleri, kişiselleştirilmiş raporlama ekranları ve filtreleme seçenekleri gibi pek çok detay Ticimax’in operasyon verimliliğini artırıyor. Özellikle de hızlı ve basit raporları kısa süre içinde oluşturabilmek firmanın analiz süreçlerini kolaylaştırıyor. Gerçek zamanlı verilerin takip edilebilmesi ve bunların kayıt altında tutulup kolayca rapor haline getirilebilmesi de süreç iyileştirme aşamasında müşterimize önemli bir fayda sağlıyor.

Ticimax, AloTech’in uzman destek ekibiyle süreçlerini iyileştirmeye devam ediyor.

Ticimax, AloTech’in tüm bu avantajlarından faydalanırken aslında zaman ve enerjiden tasarruf ediyor. Hem artık zamanını daha verimli şekilde yönetiyor hem de enerjisini operasyonu ileriye taşıyacak adımlar üzerine odaklanmaya harcıyor. Tabii bu süreç iyileştirme aşamasında uzman AloTech destek ekibi firmaya her türlü konuda destek olmaya devam ediyor. 7/24 destek ekibimizle herhangi bir sıkıntı olduğunda hızlıca destek oluyor, proje geliştirme ihtiyacında da yepyeni çözümlerle Ticimax’in müşteri deneyimini iyileştirmeye devam ediyoruz.

Ticimax’a Nasıl Avantajlar Sağladık?

“Biz operasyonumuz ile ilgili bir şey hayal ettiğimizde AloTech ile görüşüyoruz ve hızlıca hayata geçiriyoruz. Sizin yönlendirdiğiniz çözüm ortaklarını tercih ediyoruz. AloTech sayesinde sektöre hakim oluyor, birçok iş ortağını tanıma fırsatı yakalıyor ve bu ekosistemin önemli bir parçası olabiliyoruz.”
Bahar Dinç
Müşteri Hizmetleri Grup Yöneticisi

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat