SMS

Müşterilerinize en sık tercih edilen mesajlaşma kanallarından biri olan SMS üzerinden destek sağlayın. Yazılı iletişim kanallarınızı tek ekranda yönetin.

Tüm SMS taleplerini tek ekranda kolayca yönetin!

AloTech bulut çağrı merkezi sistemine entegre ettiğiniz SMS kanalını etkinleştirdiğinizde, müşterilerinizden gelen SMS taleplerini görebilir, bir SMS görüşmesi başlatabilir, talepleri sıralayabilir ve tüm bu süreci tek ekran üzerinde yönetebilirsiniz.

SMS Kanalının Avantajları Nelerdir?

Hızlı İletişim ve Çözüm Avantajı

Gerçek Zamanlı Raporlama

Çoklu Talep Karşılama İmkanı

Yazılı İletişim Kanallarında Erişilebilirlik

Yüksek Açılma ve Okunma Oranları

Anket ve Değerlendirme Gönderimi

Birden Fazla SMS Talebini Karşılamanın Kolay Yolu!

AloTech bulut çağrı merkezi sistemi ile birden fazla SMS talebini aynı anda tek bir ekranda yönetebiliyorsunuz. Müşteri temsilcileri gelen SMS’leri kolayca sıralayabilir ve hızlı bir şekilde yanıt verebilirler. 

Bu sayede operasyon ekibinizin zaman yönetimini optimize edebilir ve verimliliğinizi artırabilirsiniz.

Şablon Mesajlarla Otomatik SMS Gönderimi Sağlayın!

AloTech ile ihtiyacınıza yönelik özelleştirilebilir şablon mesajları oluşturabilirsiniz. Karşılama mesajlarıyla iletişiminizi güçlendirebilir, sıkça sorulan sorulara hızlı yanıt vererek müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.

Özelleştirilebilir şablonlar sayesinde, marka tonunuza uygun tutarlı iletişimler kurabilirsiniz.

Gerçek Zamanlı Raporlama ile SMS Performansınızı Takip Edin!

AloTech aynı zamanda size SMS performansınızı gerçek zamanlı olarak takip etme imkanı sunuyor. Gelişmiş raporlama özellikleri ile gönderilen ve alınan mesajların detaylı analizini sağlayabilirsiniz.

SMS Entegrasyonu Nasıl Yapılır?

Sağlayıcı Belirlenmesi

SMS Profilinin Oluşturulması

Gelen SMS Tanımlaması Yapılır

Chat Widget’ı Oluşturulur

Giden SMS Tanımlaması Yapılır

SMS iletişimi için hazırsınız!

Entegrasyonlar

AloTech’in Yazılı İletişim Çözümlerini Keşfedin

5D06E786-F028-4CEE-9CB3-E3D0E4F45E7ACreated with sketchtool.

Chat

80F95C9F-74D5-4C65-9339-ECF1A247C244Created with sketchtool.

Chatbot

whatsappCreated with Sketch.

WhatsApp

Messenger

tap 2Created with Sketch.

Instagram

refreshCreated with Sketch.

Telegram

2BF4C835-393B-44B1-8EE3-1A0A220B065CCreated with sketchtool.

Viber

speech-bubbleCreated with Sketch.

SMS

"Teknolojiyi sıkı şekilde takip ederek alt yapısını geliştiren ve gelişen sistemini müşterilerine özel, fayda sağlayacak şekilde sunan AloTech, değerli iş ortaklarımızdandır."
Sercan Karaahmetoğlu
Müşteri İlişkileri Müdürü

Sık Sorulan Sorular

WebRTC (Web Based Realtime Communication) teknolojisi ile telefon numarasına ve operatöre ihtiyaç duymadan, internet bağlantısı üzerinden iletiliyor.
Click2Connect çağrıları için sistemimiz 1 ile başlayan bir Unique ID oluşturuyor ve temsilci ekranında bu aramanın bir Click2Connect çağrısı olduğu anlaşılıyor.
Her iki tarafa da bir maliyeti yok.

AloTech müşterilerine ücretsiz olarak sunduğumuz bu ürün, farklı bir altyapı kullanan müşteri adaylarına ise dakika kullanım ücreti karşılığında sunuluyor.

Evet, Click2Connect aramaları için sesli mesaj kurgulayabiliyorsunuz.

Evet, Click2Connect ürününüzü mesai saatlerine göre ayarlayabilirsiniz.

Evet, çağrı ya da mesaj taleplerinizi dilediğiniz kişi veya ekibe yönlendirebilirsiniz.

Evet, çeviri özelliğimiz sayesinde müşterilerinizi dilediğiniz dilde karşılayabilirsiniz. 

Evet. Herhangi bir operatöre bağlı olmadığı için dünyanın her yerinden Click2Connect ile çağrı alabilirsiniz. 

Mobil cihazlarınızda Chrome tarayıcısı ile Click2Connect kullanabilirsiniz.

Click2Connect için verilen sanal numaraları raporlamada görebilirsiniz.

Click2Connect için sizlere bir widget iletiyoruz. Müşteriler bu widgetı tıkladıklarında WebRTC üzerinden, WhatsApp sesli araması gibi çağrı başlatabilmektedir. 

Bu hizmet operatör açısından tamamen ücretsizdir. Fakat müşteri tarafından gelen ek geliştirme taleplerine yönelik maliyetler oluşmaktadır. Herhangi bir ek geliştirme olmadığı takdirde Click2Connect operatör maliyeti yoktur.

Evet, çağrı ya da mesaj taleplerinizi dilediğiniz kişi veya ekibe yönlendirebilirsiniz.

Temsilciler konu hakkında müşterinin ihtiyaçlarını anlık olarak görebiliyor ve müşteri taleplerinin karşılanması sağlanıyor. Hali hazırda canlı olarak destek alan bir müşteri yazılı kanalların yeterli olmadığı durumda direk olarak temsilciyle sözlü olarak iletişime geçerek çözüme hızlı bir şekilde ulaşabiliyor. Click2Connect yalnızca müşteri deneyimi konusunda değil daha iyi müşteri desteği ve satış kapatma konusunda da müşteri temsilcisine destek bir üründür.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat