Çağrı merkezinin en önemli bileşenlerinden biri sesli yanıt sistemidir. Sesli yanıt sisteminin artan müşteri taleplerine cevap verebilecek şekilde geliştirilmesi gerekir. AloTech Teknolojisi ile müşterilerinize sesli yanıt sisteminizde self servis hizmet verebilirsiniz. Sesli yanıt sistemi (IVR) ile sizi arayan ve sizin aradığınız müşterilerinize farklı çözümler sağlayabilirsiniz. Müşterilerinize işlemlerini daha hızlı tamamlama imkanı sunmanın yanı sıra müşteri temsilcilerinizin operasyonel yükünü de büyük oranda azaltabilirsiniz.
AloTech Self Servis IVR ile temsilcilerin mesai saatlerini beklemeden müşterilerinize 7/24 hizmet verebilirsiniz. Müşterileriniz, self servis işlem yaparken tekrar dinleme seçenekleri ile haftanın her günü ve her saatinde kolaylıkla taleplerini gerçekleştirebilir. Bu sayede operasyonunuzun iş yükünü azaltırken, müşterilerinize 7/24 hizmet sağlayabilir, memnuniyeti artırabilirsiniz. Bunun yanı sıra Chatbot ile yazılı iletişim kanalında da müşteri taleplerini kolayca yönetebilirsiniz.
AloTech’in sunduğu Self Servis IVR Teknolojisi ile müşterilerinizin temsilciye bağlanmayı beklemeden sipariş vermelerini sağlayabilirsiniz. CRM Entegrasyonu ile arayan müşterinizi tanıyabilir, iletişim ve adres bilgilerine ve geçmiş kayıtlarına ulaşabilirsiniz. Bunun yanında müşteriden adres bilgisini sesli yanıt sistemi üzerinden de alabilir ve sipariş takip sisteminize aktarabilirsiniz. Predictive Dialer ile operasyon verimliliğinizi artırabilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile müşterilerinizin sipariş durum bilgisine 7/24 ulaşmalarını sağlayabilirsiniz. Müşterileriniz temsilciye bağlanmayı beklemeden mesai saatleriniz dışında da siparişleri ile ilgili bilgilere ulaşabilir. AloTech Self Servis IVR Teknolojisi, entegrasyon ile arayan telefon numarası sayesinde müşterinizi tanır ve sipariş bilgilerini sesli yanıt sisteminde iletir. Self Servis Sipariş Sorgulama ile müşterilerinizin dilediğinde talep ettiği bilgilere ulaşmasını sağlayabilir, operasyon verimliliği ve müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.
AloTech’in sunduğu Self Servis IVR Teknolojisi ile müşterileriniz sipariş iptali veya iadesini temsilciye bağlanmadan kolaylıkla gerçekleştirebilir. İptal ya da iade işlemi yapmak isteyen müşterileriniz ilgili siparişi seçerek taleplerini hızlıca sonuçlandırabilir, akışınızda kurgulayacağınız onay kodu SMS entegrasyonu ile müşteri güvenliği artırabilirsiniz. Self Servis IVR ile çağrı merkezi operasyonunuzun iş yükünü azaltarak 7/24 hizmet sağlayabilirsiniz. Çağrı sonunda müşteri memnnuniyeti anketleri sunarak süreci ölçümleyebilirsiniz. Çağrı merkezi devamlılığında önemli rol alan çözümlerimizle süreçlerinizi kolaylaştırabilirsiniz.
Self Servis Teknolojisi ile müşterileriniz haftanın her günü ve saatinde aldığı hizmet bedelini kredi kartı ile ödeyebilir, sahip olduğu kartın bakiyesini sorgulayabilir, limit arttırma ya da düşürme taleplerini iletebilir. Bu işlemleri Self Servis gerçekleştirirken SMS Entegrasyonu ile onay kodu özelliğinden faydalanarak güvenliği arttırabilirsiniz. AloTech Self Servis IVR ile müşterilerinizin güvenliğini ön planda tutarak 7/24 hizmet sunabilirsiniz.
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük fırsatlar sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde ulaşmak […]
Yılın en beklenen zamanı geldi! Black Friday, Cyber Monday, 11.11 gibi indirim günlerine ev sahipliği yapan kasım ayında müşteri hizmetlerini de yoğun bir dönem bekliyor. Alışveriş sezonu geldiğinde, çağrı merkezleri adeta bir sınavdan geçer. Yükselen çağrı sayısı ve artan müşteri talepleri karşısında etkili bir deneyim sunmak zorlu hale gelir. Ancak yoğunluğu yönetmenin ve müşterilerinizi memnun […]
Perakende sektörü hızla dijitalleştiği için müşteri hizmetleri süreçleri de bu dönüşümün merkezinde yer alır. Yapay zeka (AI), işletmelere daha verimli, hızlı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri hizmetleri alanında devrim yaratır. Bu aşamada teknolojik gelişimin satışları artırma ve müşteri memnuniyetini sağlama noktasında ne kadar etkili olduğu ise merak konusu. İşte tam bu noktada perakende sektöründe AI’ın […]