AloTech Teknolojisi’nde numara maskeleme özelliğini kullanarak müşterileriniz ile çağrı merkezi operasyonu çalışanlarınızın gizliliğini koruyabilirsiniz. Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunabilirsiniz. Müşterilerinizin ve aracı firmaların birbirleri ile numaralarını paylaşmadan, yalnızca numaraların son hanelerini görüntülemelerini ya da çağrı merkezi numaranız üzerinden görüşmelerini sağlayabilirsiniz. Numara maskeleme özelliği ile çağrı merkezi çalışanlarınız ile müşterileriniz arasındaki görüşmeyi daha güvenli hale getirin.
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gereği aracı firmalar ve müşterilerinizin numaraları birbirleri ile paylaşılmamalıdır. AloTech Numara Maskeleme Özelliği, birbirleri ile iletişim kurması gereken kişilerin doğrulaması yapıldıktan sonra müşterileriniz ve aracı firmaları tek çağrı üzerinde buluşturur.
AloTech’in Numara Maskeleme özelliği ile müşterileriniz ve aracılarınız arasında yapılan çağrıları kayıt altına alın. Numara maskeleme özelliği kullanılarak yapılan çağrıların ses kayıtları sistem üzerinde saklanır. AloTech Teknolojisi ile yapılan çağrıların detaylı bilgilerine ulaşabilir, raporlayabilir ve çağrıların kalitesini değerlendirebilirsiniz. Böylece gelen çağrı yönetimi ve giden çağrı yönetimi süreçlerinizi iyileştirebilirsiniz.
AloTech Numara Maskeleme Özelliği sayesinde müşterileriniz ile müşteri temsilcisi ya da saha çalışanlarınızın numaralarını gizli tutarak görüşmelerini sağlayabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin pandemi süreci gibi sebeplerden dolayı ofise bağlı kalmadan çalışmaları durumunda, AloTech’i Mobil Uygulama üzerinden kullanmalarını sağlayabilir, müşterileriniz ile anonim bir şekilde görüşmeleri sürdürebilirsiniz.
Kargo gibi aracı firmalar ile yürütülen operasyonlarınızda ilgili kişiler ve müşterileriniz arası direkt haberleşme gerektiren durumlar oluşabilir. Bu durumlarda tek numara üzerinden yurt içi ve yurt dışı çağrılarınızı sürdürebilirsiniz. AloTech Numara Maskeleme Özelliği ile her iki tarafın telefon numarası gizlenerek, görüşmeler çağrı merkezi numaranız ile sağlanır. Müşterileriniz ve operasyonda çalışanların gizliliğini koruyarak güvenilir çağrılar yapabilir, müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.
Sizlerin ve müşterilerilerinizin güvenliği için yaptığımız Numara Maskeleme özelliğinde iki farklı numarayı, tek numara üstünde buluştururken ses kaydını tek bir kayıt halinde tutuyoruz. Bu ayarlamaları ise kuyruk/tuşlama/lokasyon farklılıkları ayırtetmeksizin sizlerin hizmetine sunuyoruz. Böylece herhangi bir karışıklığa mahal vermiyor, çağrı kalitenizi en üst düzeyde tutmanızı sağlıyoruz.
Müşteri hizmetleri, işletmelerin müşterilerle kurduğu en önemli köprülerden biridir. Peki, bu köprüyü ayakta tutan müşteri hizmetleri ekibi nasıl çalışır? Günümüzün hızlı ve talepkar dünyasında müşteri hizmeti veren tüm ekipler işletmelerin yüzü haline gelir. Ekibin rutinini ise günlük rutinini Müşterilere destek sağlamak, sorunları çözmek ve memnuniyeti artırmak gibi görevler oluşturur. İşin sırrı, iyi bir organizasyon ve […]
Müşteriler; sadece ürün ya da hizmet değil, aynı zamanda hızlı ve etkili bir iletişim bekler. Bu beklentiler doğrultusunda işletmenizin süreçlerini sürekli gözden geçirmesi ve iyileştirmesi gerekir. Bu bağlamda doğru stratejiler ve yenilikçi yaklaşımlardan faydalanarak alanınızda fark yaratan çözümlere ulaşabilirsiniz. Bunun için işletmenizin müşterilere sunduğu deneyimi güçlendirerek hem sadakati artırabilir hem de rekabette öne çıkabilirsiniz. Teknolojinin […]
Çağrı merkezi işletmek, dışarıdan bakıldığında sadece telefonlara cevap vermek gibi görünebilir ama işin aslı öyle değil. Müşterilere anında destek sağlamak, ekipleri bir arada tutmak, her şeyi düzenli ve hızlı şekilde yönetmek de çağrı merkezinin arka plandaki işlevlerindendir. Günümüzün rekabet ortamında işletmeler, müşterilerle sağlam iletişim kurmak için bu merkezlere büyük güven duyar. Özellikle teknolojinin sunduğu yeniliklerden […]